ماهان شبکه ایرانیان

دیدار هیات رئیسه جهاددانشگاهی کردستان با خانواده شهید اسعد رضایی

سرپرست جهاددانشگاهی واحد کردستان با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم جان خود از نظام و انقلاب حفاظت و حراست کردند، گفت: خانواده‌های شهدا از جایگاه والایی بین مردم و سطح جامعه برخوردارند.

دیدار هیات رئیسه جهاددانشگاهی کردستان با خانواده شهید اسعد رضایی

به گزارش ایسنا، چیا سهراب‌نژاد، سرپرست جهاددانشگاهی واحد کردستان امروز شنبه، 21 مردادماه در دیدار هیأت رئیسه رئیسه این واحد به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی با خانواده شهید اسعد رضایی برادر محمدعادل رضایی، معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد کردستان اظهار کرد: مقام شهید مقامی رفیع است و بالاتر از خون شهید که با آن انسانیت واقعی احیاء می‌شود، چیزی وجود نداردو کسانی که در راه خدا با جان و مالشان جهاد می‌کنند بالاترین مقام را در پیشگاه خداوند دارند و انبیای بر مقام شهدا غبطه می‌خورند. خدمت به شهدا بعد از شهید شدن آنان، خدمت و سعادت بزرگی است و به فرموده قرآن کریم، شهیدان هرگز نمی‌میرند بلکه در پیشگاه خداوند زنده‌اند.

وی احترام و حفظ یاد و نام شهدا و خانواده‌های شهدا را وظیفه همگان دانست و بیان کرد: در این راستا هیأت رئیسه جهاددانشگاهی برحسب وظیفه به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی با خانواده شهید رضایی دیدار و از جایگاه این شهید والامقام تقدیر می‌کند.

سهراب نژاد ثمره خون شهدا را ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اعلام کرد: در سایه ایستادگی و رشادت‌های شهدا، جهاددانشگاهی که یک نهاد نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است امروز توانسته نام ایران اسلامی را در سطح جهان مطرح کند.

اسعد رضایی متولد سال 1346 در سن 16 سالگی به خیل عظیم رزمندگان و سپاهیان اسلام پیوست. در حین خدمت و در جریان مبارزه با معاندان نظام و گروهک‌های ضد انقلاب به همراه 10 نفر از یاران و همرزمانش در سنندج به اسارت گرفته شد و بعد 9 ماه اسارت و آزار و اذیت، توسط عوامل خود فروخته ضد انقلاب با پای پیاده و طی یک ماه به همراه سایر اسرا از اطراف سنندج به بانه انتقال داده شدند و در سیرانبند بانه به طرز ناجوانمردانه‌ای همراه یارانش و در سن 17  سالگی به شهدای اسلام و انقلاب پیوست.

در این دیدار توسط جهاد دانشگاهی کردستان از خانواده شهید اسعد رضایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان