ماهان شبکه ایرانیان

دین محمدی در گفتگو با مهر:

یک عده بیسیم به دست هر کاری می خواهند در ورزشگاه‌ها می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتاری که با وی در ورزشگاه آزادی شد گفت: تعدادی از افرادی که بیسیم در دست دارند هر طور می‌خواهند رفتار می‌کنند.

یک عده بیسیم به دست هر کاری می خواهند در ورزشگاه‌ها می‌کنند

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رفتاری که در روز گذشته با او در ورزشگاه آزادی انجام گرفت و باعث شد ورزشگاه را ترک کند، گفت: من نه ناراحت هستم و نه قهر کرده ام، حرف من این است که باید به پیشکسوتان احترام گذاشته شود. اگر با من که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته ام، مربی استقلال بوده ام و همه مرا می شناسند چنین برخوردی می شود پس وای به حال پیشکسوتانی که خیلی ها از آنها خبری ندارند. فکر می کنم حتی از درب اصلی ورزشگاه هم آنها را راه ندهند.

وی  تأکید کرد: این که من چند قدم عقب تر یا جلوتر بایستم آیا امنیت ورزشگاه را به خطر می اندازد؟ رفتار برخی مأموران انتظامی در ورزشگاه آزادی درست نیست. متأسفانه هرکس بیسیم در دست گرفته و هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد و باعث چنین اتفاقات ناخوشایندی می شود.

پیشکسوت استقلال تهران تصریح کرد: من به احترام دو بزرگوار استقلال، علی جباری و مهدی کشاورز به استادیوم آمدم ولی انتظار چنین برخوردی را از مأموران انتظامی نداشتم. تا چند سال پیش در همین ورزشگاه صد هزار نفر ما را تشویق می کردند اما الان به ما بی  احترامی می شود.

دین محمدی افزود: جای تأسف است که تا زنده هستیم به ما احترام گذاشته نمی شود اما وقتی از این دنیا می رویم هم  عزیز می شویم و هم قابل احترام. امیدوارم بعد از من هر پیشکسوتی در هفته های آینده به ورزشگاه می آید مورد احترام قرار گیرد نه مثل من که بدترین برخورد انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت راه آهن تهران به کجا رسید؟ گفت: مشکل اصلی ما در حال حاضر ثبت قرارداد بازیکنان است؛ فصل پیش در بدترین شرایط و با کمک دوستان تیم را در لیگ دسته یک نگه داشتیم اما این روزها شرایط بسیار سخت شده و من با مدیرعامل راه آهن صحبت کردم و از او خواستم هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کند در غیر این صورت راه آهن همانند پاس تهران کاملاً از بین خواهد رفت.

پیشکسوت استقلال تهران در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل برق جدید شیراز بر روی نیمکت راه آهن خواهید نشست یا خیر؟ گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام و منتظر این هستم که ببینم مسئولان باشگاه می توانند مشکلات را برطرف کنند یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان