۱۴ نکته روانشناسی که حتما باید بدانید (قسمت دوم)

اینترنت پر است از توصیه‌های غیرحرفه‌ای درباره روانشناسی. اما در این مقاله به سراغ نکاتی می‌رویم که می‌توانند به کار شما بیایند.

روانشناسیاینترنت پر است از توصیه‌های غیرحرفه‌ای درباره روانشناسی. اما در این مقاله به سراغ نکاتی می‌رویم که می‌توانند به کار شما بیایند.

7. این که از افراد بخواهید که برایتان لطف‌های کوچکی داشته باشند و کارهای کوچکی انجام دهند باعث می‌شود مغزشان طوری آموزش ببیند که انگار به شما علاقه دارند.

8. این کار دشوار است. اما اگر در اولین ملاقات اسم یک نفر را یاد بگیرید، و در صحبت‌های بعدی او را با اسمش صدا بزنید، آنها شما را فردی حیرت‌انگیز و جذاب می‌یابند.

9. اگر زبان بدن (حرکات بدنی) فرد مقابل را تقلید کنید، به این ترتیب حس اعتماد بین خود و او ایجاد می‌کنید. البته این کار را زیرکانه انجام دهید.

10. زمانی که از میان جمعیت عبور می‌کنید، به فاصله بین افراد دقت کنید تا به خود افراد. معمولا در این حالت آنها کنار می‌روند تا از کنارشان عبور کنید.

روانشناسی11. اگر با دوستتان به انجام کاری بروید که در آن آدرنالین بالایی ترشح می‌شود – مثلا سوار ترن هوایی شوید یا به تماشای فیلم‌های ترسناک بروید، باعث می‌شود آنها حس کنند که از بودن در کنار شما لذت می‌برند.

12. دست دادن گرم با همکاران و دوستان جذابیت بسیار بیشتری تا دست دادن سرد دارد.

13. بهترین راه برای یادگیری آموختن است. اگر شما مهارت جدید یا دانش جدیدی را فرامی‌گیرید، تلاش کنید آن را به یک نفر یاد بدهید تا به‌خوبی برای خودتان جا بیفتد.

14. آخرین نکته: هیچ چیزی برای افراد مهم‌تر از تصویری نیست که از خودشان دارند. دریابید که افراد درباره خودشان چه فکری می‌کنند، و سپس از این تصویر ذهنی آنها از خودشان استفاده کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان