حضور عباس غزالی، میلاد کی‌مرام و رضا درمیشیان برای اکران عمومی فیلم‌هایشان در پردیس کوروش [اختصاصی بنیتا]

دیروز، سوم شهریورماه، «پردیس سینمایی کوروش» میزبان تعدادی از بازیگران و فیلم‌سازان سینمای کشور بود. بعدازظهر دیروز، «میلاد کی مرام»، «عباس غزالی» و «رضا درمیشیان» در میان علاقه‌مندان پرشور خود حضور داشتند. در ادامه این گزارش، با بنیتا همراه باشید.

دیروز، سوم شهریورماه، «پردیس سینمایی کوروش» میزبان تعدادی از بازیگران و فیلم‌سازان سینمای کشور بود. بعدازظهر دیروز، «میلاد کی مرام»، «عباس غزالی» و «رضا درمیشیان» در میان علاقه‌مندان پرشور خود حضور داشتند. در ادامه این گزارش، با بنیتا همراه باشید.

دیروز بعدازظهر پردیس سینمایی کوروش، شاهد حضور میلاد کی مرام، بازیگر فیلم «امکان مینا» بود. امکان مینا شانزدهمین ساخته «کمال تبریزی» است و درباره خبرنگار جوانی است که زندگی عاشقانه‌ای با همسرش دارد اما در میانه راه، سرنوشت دیگری برای این زوج جوان رقم می‌خورد. میلاد کی‌مرام در ساعت 6 بعدازظهر، در دفتر سینمایی کوروش میان هواداران خود آمد و با استقبال آنان روبرو شد. اکثر کسانی که در این مراسم حضور داشتند، دختران جوان و نوجوان بودند. در ابتدای ورود این بازیگر، همهمه‌ای از میان جمعیت بر خواست و باعث بی‌نظمی و شلوغی شد که با دخالت حراست مجتمع، آرامش برقرار شد؛ مسئولان دفتر سینمایی، جمعیت را که در صف فشرده‌ای، پشت در دفتر ازدحام کرده بودند، به نوبت برای گرفتن عکس، به داخل راه می‌دادند.

او برای اکران عمومی فیلم امکان مینا حضور داشت. قرار بود که کمال تبریزی، کارگردان فیلم نیز در این اکران حاضر باشد که بنا به دلایلی امکان آن میسر نشد.

همچنین رضا درمیشان، کارگردان فیلم «لانتوری» که این روزها با اقبال تماشاگران روبرو است، در بخش «هنر و تجربه» حضور داشت. برخی از عوامل فیلم هم همراه او بودند. رضا درمیشیان نیز برای اکران عمومی جدیدترین ساخته خود، به پردیس سینمایی کوروش آمده بود. در خلاصه‌ی لانتوری آمده است: «داستانی عاشقانه در بستر شهر تهران روایت می‌شود.»

بازیگر دیگری که دیروز در میان علاقه‌مندانش دیده شد، «عباس غزالی»، بازیگر فیلم «قیچی» بود.این بازیگر که ساعت 9 شب در پردیس کوروش حاضر بود، با استقبال گرم دوستدارانش روبرو شد. «کریم لک زاده» نویسنده و کارگردان این فیلم است. فیلم روایتگر جوانی است به نام «راما» (با بازی عباس غزالی) که جرمی مرتکب شده و اکنون ناخواسته در مسیر گریز قرار گرفته است. این فیلم قصه گریز یک مجرم از مکافات جنایتش است. قیچی در بخش هنر و تجربه در حال اکران است و مخاطبان و منتقدین، نظر خوبی به این فیلم داشتند.

در ادامه گزارش تصویری اختصاصی بنیتا از این رویداد را مشاهده می‌کنید. عکس‌ها از امین نعمتی، خبرنگار بنیتا است.

 

مقالات مرتبط

مدیری در مورد شوخی های دورهمی توضیح داد/جدی نگیرید

mehran-modiri-dorehami


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر