مهدی فنونی زاده در گفتگو با مهر:

کیفیت چمن تختی مطلوب نیست/ زمان اردوی تیم ملی زیاد است

پیشکسوت استقلال تهران گفت: به دلیل بی کیفیت بودن چمن ورزشگاه تختی تیم های استقلال و سایپا نمی توانند ارائه‌گر بازی تکنیکی باشند.

کیفیت چمن تختی مطلوب نیست/ زمان اردوی تیم ملی زیاد است

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدارهای هفته سوم لیگ هفدهم گفت: هر چه از زمان مسابقات می گذرد بازی ها جذابیت بیشتری پیدا می کنند و شاهد بازی های پرگل تری هستیم. با توجه به اینکه تیم ها به شرایط خوبی از لحاظ بدنی و تاکتیکی رسیده اند عملکرد بهتری را از همه تیم ها شاهد بودیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هفته سوم لیگ صدرنشینی خود را تثبیت کرد و نشان داد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. پارس جنوبی جم هم مقابل سپاهان هم به تساوی دست پیدا کرد و نتوانست هم امتیاز با پرسپولیس شده و در صدر جدول باقی بماند.

وی در خصوص دیدار استقلال تهران برابر تراکتورسازی تبریز گفت: قبل از هر چیز باید از هواداران تشکر کرد که ورزشگاه را پر کردند. سال گذشته در هفته های اول لیگ شاهد چنین حضوری نبودیم و فکر می کنم دیدار آبی پوشان تهرانی برابر تراکتورسازی یک رکورد خوب حضور تماشاگر را به جا گذاشت. استقلال مقابل تراکتور دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول می توانست گل های بیشتری بزند اما در نیمه دوم این تراکتور بود که عملکرد خوبی داشت و توانست یک بار تیر دروازه را بلرزاند و دو بار هم تا آستانه فروپاشی دروازه استقلال پیش برود. فکر می کنم کمی هم بدشانس بودند.

فنونی زاده تصریح کرد: در مجموع احساس می کنم استقلال آرام آرام در حال برگشت به روزهای اوج است و در هفته های آتی شاهد بازی های بهتری از آبی پوشان تهرانی خواهیم بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار هفته چهارم آبی پوشان مقابل نارنجی پوشان سایپا گفت: بازی در ورزشگاهی برگزار می شود که چمن آن کیفیت لازم را ندارد و تیم ها نمی توانند کار تاکتیکی انجام دهند و باید بیشتر به بازی هوایی و پاس های بلند روی بیاورند تا از تک موقعیت هایشان استفاده کرده و به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: سایپا دو بازی گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده و می خواهد مقابل استقلال هم موفق عمل کند اما مطمئنم استقلال به روند پیروزی اش ادامه خواهد داد و با حمایت هوادارانش با سه امتیاز از زمین خارج خواهد شد.

فنونی زاده در پایان با انتقاد از تعطیلی لیگ پس از هفته پنجم گفت: متاسفانه لیگ دو هفته دیگر 21 روز به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد و با توجه به اینکه مستقیم به جام جهانی صعود کرده بودیم می شد زمان اردو را کم کرد تا تیم ها چند مسابقه دیگر را برگزار کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان