ماهان شبکه ایرانیان

تولید انبوه چیپست کایرین ۹۷۰ آغاز شده است

هوآوی که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات موبایل در دنیا محسوب می شود یکی از آخرین شرکت هایی است که اواخر امسال تلفن همراه پرچمدار خود را معرفی می کند.

تولید انبوه چیپست کایرین 970 آغاز شده است

هوآوی که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات موبایل در دنیا محسوب می شود یکی از آخرین شرکت هایی است که اواخر امسال تلفن همراه پرچمدار خود را معرفی می کند.

طبق برآوردهای صورت گرفته شرکت هایی مانند سامسونگ، HMD، گوگل و اپل حداکثر ظرف یک تا دو  هفته آینده محصولات تازه خود را معرفی خواهند کرد، با این حال هوآوی رونمایی از میت 10 را به مهرماه موکول کرده است.

یکی از مشخصه هایی که میت 10 را از باقی پرچمداران عرضه شده به بازار مجزا می کند چیپست آن است. پیش بینی شده که هوآوی از سیستم روی چیپ کایرین 970 در این پرچمدار استفاده نماید که هنوز وارد بازار نشده اما محصول جدیدی هم نیست.

شایعات قبلی حکایت از این داشتند که هوآوی تولید انبوه کایرین 970 را شهریورماه آغاز می کند با این همه رسانه های چینی حالا ادعا می کنند که تولید این چیپست پیشتر آغاز شده است.

کایرین 970 اولین سیستم روی چیپ موبایلی است که با بهره گیری از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی تولید خواهد شد

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که هوآوی قصد دارد در بازار چیپست های پرچمدار با بزرگانی نظیر کوالکام و سامسونگ رقابت نماید چراکه گفته می شود کایرین 970 با استفاده از فرایند مشابه 10 نانومتری تولید می گردد. در واقع گفته می شود کایرین 970 اولین سیستم روی چیپ موبایلی است که با بهره گیری از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی تولید خواهد شد.

هوآوی همچنین در گذشته ادعا کرده بود کایرین 970 همراه با یک GPU بسیار پیشرفته عرضه می گردد که تا کنون نمونه اش تولید نشده. در هر صورت انتظار می رود که ظرف ماه های آتی اطلاعات بیشتری از این چیپست در اختیارمان قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان