غذای چینی به اسم مرغ بوربن

این غذا معمولا در رستورانهای چینی طبخ می شود. غذایی واقعا خوشمزه و لذیذ که می توانید آن را با برنج سرو کنید. پخت برنج با شما؛ ما دراینجا طرز پخت این غذای خورشت مانند خوشمزه با مرغ را به شما آموزش می دهیم. دلیل انتخاب این اسم برای این غذا این است که یک آشپز چینی که در رستورانی در خیابانی به نام بوربن کار می کرده، این غذا را می پخته.

غذااین غذا معمولا در رستورانهای چینی طبخ می شود. غذایی واقعا خوشمزه و لذیذ که می توانید آن را با برنج سرو کنید. پخت برنج با شما؛ ما دراینجا طرز پخت این غذای خورشت مانند خوشمزه با مرغ را به شما آموزش می دهیم. دلیل انتخاب این اسم برای این غذا این است که یک آشپز چینی که در رستورانی در خیابانی به نام بوربن کار می کرده، این غذا را می پخته.

غذاطرز تهیه:

مخصوص 4     نفر

زمان آماده سازی:  15   دقیقه زمان پخت:  20   دقیقه

غذامواد لازم:

یک کیلو سینه مرغ بدون استخوان که به صورت مکعبی خرد شده باشد

1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک حبه سیر خرد شده

4/1 قاشق چایخوری زنجبیل

4/3 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

4/1 پیمانه آب سیب

3/1 پیمانه شکر قهوه ای

2 قاشق غذاخوری سس کچاپ

1 قاشق غذاخوری سرکه

2/1 پیمانه آب

3/1 پیمانه سس سویا

غذامتد پخت:

در داخل یک ماهیتابه بزرگ، روغن را گرم کنید. تکه های مرغ را در داخل ماهیتابه ریخته و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند. سپس مرغها را از تابه خارج کنید. همه مواد را داخل تابه ریخته و با شعله متوسط حرارت دهید تا خوب با هم ترکیب شده و در مایع داخل ماهیتابه حل شوند. سپس مرغ را به مواد اضافه کنید و با شعله بالا بگذارید تا بجوشد. وقتی مواد شروع به جوشیدن کردند، شعله را کم کنید و برای 20 دقیقه روی گاز گذاشته و حرارت دهید. بعد از 20 دقیقه غذای شما آماده است. این غذا را به مانند خورشت، با پلوی داغ صرف کنید و لذت ببرید.

@***3514-3595-2750***!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر