با کودکان بیش فعال چگونه رفتار کنیم! ( قسمت دوم )

در اینجا قسمت دوم از راهکار های رفتار با کودکان بیش فعالمان را مرور خواهیم کرد.

کودکاندر اینجا قسمت دوم از راهکار های رفتار با کودکان بیش فعالمان را مرور خواهیم کرد.

کودکان

کودک خود را در انجام کارهای منزل شرکت دهید:

هرروز و یا هفته‌ای یک‌بار، زمانی را مشخص کنید و تمام اعضای خانواده را در کارهای منزل شرکت دهید. این کارها می‌توانند شامل تمیز کردن اتاق خواب‌ها، مرتب کردن کمدها و یا رسیدگی به باغچه باشد. اگر تمام اعضای خانواده در تمیز کردن منزل شرکت کنند، همه از این کار لذت خواهند برد و در عین حال شما کودک خود را در فعالیتی مفید شرکت داده اید.

کودکانکودک خود را به کتاب خواندن تشویق کنید:

کودک خود را تشویق کنید تا کتاب بخواند و حتما برای آن‌ها کتاب‌هایی بخرید که موضوع آن‌ها برای‌شان جذاب است. می‌توانید در هنگام خرید کتاب، او را نیز همراه خود ببرید تا نظر خود را درباره کتاب بدهد و خودش آن‌ها را انتخاب کنند.

به یاد داشته باشید که برای کنار آمدن و رفتار با کودک بیش فعال خود، باید صبور باشید و قبل از هرچیزی، خود شما باید آرام باشید. اگر با کودک خود برای انجام کارهای مفید وقت بگذارید، به شما کمک خواهد کرد که رابطه ای خوب با کودک‌تان داشته باشید. حتی اگر سن کودک شما پائین باشد نیز می‌توانید با او ارتباطی خوب برقرار کنید. به خاطر داشته باشید که ورزش کردن سبب می شود که آن‌ها تمرکز بیشتری داشته باشند و بطور صحیح و مفید از انرژی خود استفاده کنند. هنگامی که با یکدیگر وقت می‌گذرانید، کارهایی انجام دهید که هر دو شما به انجام دادن آن ها علاقه دارید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر