سرانه ۳ برابری استفاده از موتورسیکلت در یزد

مدیر کل بیمه ایران در استان یزد اعلام کرد: سرانه استفاده از موتورسیکلت در استان یزد بیش از سه برابر میانگین کشوری است اما متأسفانه ۴۵ درصد زیاندیدگان حوادث ترافیکی در استان، موتورسواران و ترک‌نشین آنها هستند.

سرانه 3 برابری استفاده از موتورسیکلت در یزد

به گزارش ایسنا، «حسنعلی طالعی» در حاشیه اجرای طرح توزیع 400 کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران یزدی در منطقه آزادشهر که با هدف ارتقاء ایمنی موتورسواران و به منظور توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد، افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی پلیس راهور استان، علت فوت  90 درصد موتور سواران ناشی از ضربه وارده به سر است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای کاهش تعداد مصدومین و ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان و شرکت سهامی بیمه ایران طرح یاد شده اجرا شد.

طالعی ادامه داد: شرکت سهامی بیمه ایران  در  استان یزد در 10 ماهه امسال  بیش از 360 میلیارد ریال بابت دیه جرح و فوت مربوط  به حوادث ترافیکی پرداخت کرده که از این میزان حدود  160 میلیارد  ریال مربوط به مصدومین و متوفیان موتورسیکلت سوار است.

مدیر کل بیمه ایران در استان در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت شاهد کاهش مصدومین و متوفیان و همچنین پیامدهای ناگوار ناشی از آن باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان