پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانه

پنج آموزش برتر مجموعه مرد سرخوش (man bun) در شبکه یوتیوب (YouTube) از سال ژانویه ۲۰۱۳ تا اوت ۲۰۱۵ در حدود ۴٫۱ میلیون بار دیده‌شده است. این گزارشی است که موتور جستجو گوگل و دنبال کننده اخبار زیبایی آن به ما داده است.

پنج آموزش برتر مجموعه مرد سرخوش (man bun) در شبکه یوتیوب (YouTube) از سال ژانویه 2013 تا اوت 2015 در حدود 4٫1 میلیون بار دیده‌شده است. این گزارشی است که موتور جستجو گوگل و دنبال کننده اخبار زیبایی آن به ما داده است.

پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans

این آمار برای ما بیانگر دو نکته است: اولاً مردان به‌صورت فزاینده‌ای به موهای خودشان و همچنین مدهای رایج درزمینهٔ مو علاقه‌مند‌تر شده‌اند و دوما ما در اوقات فراغت خودمان (مردان) به‌جای گوش دادن به ویدیوهای خنده‌دار به دنبال دیدن ویدیوهایی هستیم که با دیدن آن‌ها آموزش‌های مناسب برای درست کردن استایل موهایمان و چیزی شبیه به آن‌هایی که می‌بینیم را یاد بگیریم و وقت باارزشمان را به این صورت صرف می‌کنیم.
امروزه مد موی آقایان دسته‌بندی‌های مختلفی به خود گرفته است و نمی‌توانیم آن‌ها را در یکجا قرار دهیم، ولی ما به این اعتقادداریم که آرایش مو مردان یک نکته مهم است بنابراین ما مدل‌های کلاسیک و بدون تاریخ‌مصرفی را که در همه‌جا، هرزمانی می‌توانند زیبا و کارآمد باشند را برای شما در این قسمت جمع‌آوری کرده‌ایم. این استایل های مو برای مردان مقدس هستند.

 


کوتاه کردن از ریشه
معرفی:
کوتاه. خیلی کوتاه. برای کوتاه کردن این مدل مو کمترین مقدار مو را در بین مدل موهایی که قرار است معرفی کنیم دارا است.
طرفداران:
مردانی که صورت زیبایی دارند. بر اساس گفته دیلان بریتاین (Dylan Brittain) متخصص اصلاح مو در جهان، این مدل مو برای صورت‌هایی که برجستگی دارد مناسب است. پس اگر به‌صورت خودتان اطمینان دارید، موهایتان را از ریشه کوتاه کنید.
چطور:
برای آرایشگر خودتان فقط توضیح دهید که می‌خواهید موهایتان را با شماره 1 اصلاح کنید، اگر علاقه‌ای ندارید که موهایتان در همه‌جا به یک اندازه کوتاه شود بهتر است به او بگویید بالای سرتان را یک درجه کمتر کوتاه کند. مشاور ما می‌گوید اگر می‌خواهید مدلی به موهای کوتاه ساده خودتان بدهید می‌توانید کناره موهایتان راکمی بیشتر کوتاه کنید، مهم این است که همه‌جای سرتان یکنواخت اصلاح‌نشده باشد، سعی کنید به آرایشگر خودتان بگویید که دلتان می‌خواهد کناره موهایتان سایه داشته باشد تا موهایتان کمی حالت نرم و لطیف‌تری داشته باشد. برای صافی بیشتر، می‌توانید بافت و حالت‌دهی بیشتری هنگام اصلاح به موهای خودتان بدهید، به آرایشگرتان بگویید از کلیپر برای قیچی خودش استفاده کند (مسلماً خودش متوجه خواهد شد)، با این کار شما روی سرخودتان برجستگی و پستی بلندی‌هایی نیز خواهید داشت که از حالت یکدست و صاف مسلماً خیلی بهتر است.
 استایل دادن
سبک‌های پوشیدنی زیادی برای این سبک وجود ندارد. حقیقت قضیه این است که شما به‌اندازه وقتی‌که برای نوشیدن چای خودتان صرف می‌کنید، می‌توانید به لباس و استایلی که با این مدل می‌توانید همراه کنید فکر کنید. پس وقت زیادی برای استایل زدن با این لباس لازم نیست. این سبک کمی هم مینیمالیستی است و شما می‌توانید در همه زمان ها از آن استفاده کنید؛ و از وسایل دیگر هم برای خودتان استایل بسازید. همانند کلاه. شما می‌توانید از لوازم‌آرایشی مو هم استفاده کنید تا مقداری حالت به این مدل کوتاه بدهید. محصولاتی که می‌توانند موهای شماراکمی درخشان‌تر نشان دهند، می‌توانید از واکس مو استفاده کنید تا موهایتان را روی سرتان پهن کنید و هرگونه شکستگی مو را حذف کنید.

پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans

پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans


کوتاه کردن بافت‌دار
معرفی:
همانند اصلاح مو خدمه است و هنوز هم در مقابل سایر اصلاح موها کوتاه‌تر به نظر می‌رسد، این نوع آرایش مو به قیچی اصلاح مو که کلیپر به آن وصل شود احتیاج دارد. نسبت به مدل قبلی ما، این مدل معمولاً حجم مو بیشتری دارد تا بتوانید برای استایل دادن آزادباشید و حالت دلخواهتان را با توجه به مقدار مو موجود بر روی سرتان ایجاد کنید. این مدل مو صورت شمارا همانند مدل مو خیلی کوتاه و کوتاه کردن از ریشه بیرون نمی‌ریزد، پس اگر شما می‌خواهید با استفاده از موهایتان به خودتان خوش‌تیپی اضافه کنید این مدل بهتر است.
طرفداران:
هرکس. مگر اینکه شما به دنبال اصلاح مویی هستید که بیشتر حالت راحتی و مدل‌دار باشد تا مدل موی کلاسیک. مدل موهای کلاسیک و اصلاح آن‌ها عاری از هرگونه پیچیدگی و روش‌های اصلاح خاص هستند. این را حرفه‌ای درزمینهٔ اصلاح مو آدام برادی (Adam Brady) به ما می‌گوید. این نوع انتخاب مدل مو بیشتر برای آقایان بالغ و میان‌سال است. کسانی که می‌خواهند در همه‌جا با یک مدل مو و استایل ظاهر شوند.
چطور:
برادی (Brady) به شما توصیه می‌کند قبل از هر کاری از کامل بودن وسایل آرایشگر خودتان و قابلیت‌های او مطمئن شوید. بدانید که او از قیچی استفاده می‌کند؛ زیرا این اصلاح تماماً باید از قیچی استفاده شود و گاهی برای حالت دادن و ایجاد بافت نباید از قیچی فقط استفاده کنید و باید با استفاده از کلیپر این کار را انجام دهید. در مرحله دوم اندازه دقیق اصلاح موهایتان را بدانید. کوتاه ولی نه آن‌قدر کوتاه، این اصلاح مو لازم دارد که مقداری از موهای بالای سرتان بیشتر از پایین سرتان و بالای گوش‌هایتان باقی بماند بنابراین کمی هوشمندانه‌تر به‌اندازه موهایتان فکر کنید. قسمتی که موهای شما بلندتر است باید به‌اندازه یک‌بند انگشت باید کوتاه شده باشد. به گفته آلان جونز (Alan Jones) بنیان‌گذار یکی از سالن‌های آرایشی، برای قطع کردن موهای بلند گاهی لازم است از تیغ ریش‌تراشی استفاده شود.
 استایل دادن
شما می‌توانید با این نوع اصلاح مو و کمی استفاده از وسایل حالت‌دهنده مدل مو خودتان را برای هر مراسمی به‌صورت مناسبی تغییر دهید. برای رفتن به دفتر کار؟ یا اولین قرار؟ به گفته برادی، قسمت‌های کناری موهایتان را همیشه به سرتان بچسبانید و با استفاده از ژل حالت‌دهنده و آب، قسمت بالایی موهایتان را با دستتان حالت بدهید. موهایتان را از ریشه شانه کنید. می‌توانید از فرق سرتان هم موهایتان را شانه کنید. درنهایت انتهای موهایتان را به روی سرتان بخوابانید و با استفاده از اسپری حالت‌دهنده موهایتان را درجایش ثابت نگاه‌دارید؛ و یا اگر می‌خواهید کمی تفاوت در مدل موهایتان ایجاد کنید می‌توانید موهایتان را پرحجم‌تر نمایش دهید، از واکس‌های حجم دهنده و روی ریشه موهایتان استفاده کنید. برای ایجاد حالت و بافت ثابت می‌توانید مقداری پودر حالت‌دهنده (texturising dust) هم به ریشه موهایتان بزنید.

پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans

پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans

 

کویف (Quiff) یا مدل‌بالای سر پرپشت
معرفی:
موهای کوتاه شده در کناره‌ها و همچنین قسمت‌های بلندتر در بالای سر شما ازجمله ویژگی‌های مدل اصلاح مو کویف است. در این نوع اصلاح مو شما آزاد هستید تا از مواد نرم‌کننده، حالت‌دهنده برای حالت دادن به قسمت موهای بلند استفاده کنید، آن‌ها را به سمت بالا و یا کناره‌های سرتان هدایت کنید. تضاد سطح اصلاح مو در این مدل بسیار چشم‌گیر است.
طرفداران:
مردانی که رشد موهای آن‌ها خوب است و اهمیتی نمی‌دهند تا در هرجایی با یک استایل خاص باشند و همین حالت را برای همه مناسبت‌ها استفاده می‌کنند؛ زیرا این مدل مو به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند رسمی باشد. اگر شما موهایتان را همیشه به عقب می‌کشید، یا در مقابل آینه حمام مدت زیادی را صرف می‌کنید، یا هر کاری مثل این کارها را انجام می‌دهید این مدل مو برای شما از سایر مدل‌ها بهتر و مناسب‌تر است.
چطور:
از آرایشگر خود بخواهید تا مدل موهای کویف را به شما نشان بدهد و شما بهترین حالت را انتخاب کنید. کویف مدلی است که کناره‌های موی شما باید کاملاً با درجه‌یک با دو اصلاح‌شده باشد، حتی مقداری از موهای زیر قسمت بالای سر شما هم کوتاه شده باشد، ولی مو در قسمت بالای سر شما باید خیلی بیشتر باشد. به‌گونه‌ای که تضادی خاص بین دو قسمت ازسرتان به وجودید. تضاد بین موهایتان موردی است که باید به آن دقت داشته باشید. این مدل مو، به‌نوعی تغییریافته مدل کویف کلاسیک است که در این حالت اصلاح کمی خشن‌تر و تندتر شده است. مدل کنونی تقریباً قابلیت تطبیق‌پذیری بیشتری نسبت به قبل دارد.
استایل دادن
همیشه بالا نگاه‌دارید. هیچ‌وقت تمام موهایتان را به پشت سرخودتان نکشید این کار شمارا همانند عاشقان جان‌سخت مواد شیمیایی خواهید کرد. برای ایجاد یک فرم بهتر، آ آلن جونز (Alan Jones) به ما می‌گوید برای ایجاد کردن استایل سنتی می‌توانید از واکس مو و یا کرم‌های حالت‌دهنده استفاده کنید تا موهایتان راکمی بالاتر نگاه‌دارند. برای اینکه حالت موهای شما کمی پرپشت‌تر دیده شود از حالت‌دهنده‌ها استفاده کنید تا چهره بهتری ترتیب دهید. شما به یک سشوار و برس برای خشک‌کردن و حالت دادن لازم دارید. یک پیشنهاد دیگر از جونز این است که موهای خودتان را به پشت سرتان بکشید و با استفاده از حالت‌دهنده آن را ثابت کنید و بگذارید به‌خودی‌خود در هوای آزاد خشک شود تاکمی حالت دار دیده شود.


پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانه

fashionbeans
پرطرفدارترین مدل اصلاح مو مردانهfashionbeans

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان