۱۰ راه که توسط سلبریتی ها برای ارتقا موهای دم اسبی پیشنهاد داده شده است

با استفاده از چند نکته که از سلبریتی های معروف خودتان می دانید، موهای دم اسبی زیبایی برای مراسم‌های مختلف ایجاد کنید.

10 راه که توسط سلبریتی ها برای ارتقا موهای دم اسبی پیشنهاد داده شده است

استفاده از مو دم اسبی برای بسیاری از شما به منزله رفتن به باشگاه و موهای بعد از خروج از باشگاه است ولی به شما مژده می‌دهیم که شما می‌توانید از این مدل مو برای روزهایی که قرار است به مهمانی بروید هم استفاده کنید و فقط کافی است چند نکته را در موردان رعایت کنید. دفعه بدی که موهای خودتان را با دستانتان به پشت سر خودتان جمع کردید یادتان باشد که شما می‌توانید با استفاده از چند نکته که از سلبریتی های معروف خودتان می دانید، موهای دم اسبی زیبایی برای مراسم‌های مختلف ایجاد کنید. در اینجا ده نوع دم اسبی که توسط سلبریتی ها ایجاد شده‌اند در حالیکه خارج از باشگاه بوده‌اند را مشاهده می‌کنید. با بنیتا همراه باشید.

کندال جنر
(KENDALL JENNER)

Getty

یکی از راه‌های اینکه بتوانید دم اسبی مناسبی برای مراسم شبانه بعدی خودتان داشته باشید این است که از مدل کندال پیروی کنید، مدل کندال این بوده است که موهای دم اسبی خودش را به سه قسمت تقسیم کرده است. برای ایجاد حباب‌های روی موهایتان می‌توانید از کش و همچنین اسپری‌های حالت دهنده می‌توانید استفاده کنید. و سپس موهایتان را به راحتی پشت سرتان رها کنید و از مو دم اسبی خودتان لذت ببرید.

کری واشنگتون
(KERRY WASHINGTON)

Getty

شما می‌توانید مدل دم اسبی خودتان را همانند کری انتخاب کنید. مدلی که کری در اسکار 2016 انتخاب کرده است یک دم اسبی پف دار است. اگر شما با این حالت که موهای شما هر چقدر پف داشته باشد مشکلی نداشته باشید می‌توانید از پف دهنده‌های زیادی به روی موهای خودتان استفاده کنید تا پف دلخواهتان ایجاد شود. برای اینکه به موهای خودتان آسیب نزنید بهتر است از ماسک‌های محافظت کننده مو استفاده کنید و مراقب سلامتی مو خودتان در اثر استفاده از آن مقدار پف دهنده باشید.

کریسی تیگان
(CHRISSY TEIGEN)

Getty

بهم ببافید یا دم اسبی نگاه دارید؟ این سوالی است که همیشه برای دو حالت مو بلند ه دم اسبی و همچنین باقته شده پیش می اید. زمانی که شما نمی‌توانید به درستی تصمیم بگیرید که کدام را انتخاب کنید. به نظر ما و همچنین کاری که تیگان انجام داده است، مدل مو دم اسبی بافته شده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از چند مو بافته شده و ترفندهای ارایشگری می‌توانید موهایتان را دقیقاً همانند کریسی نگاه دارید.

بلیک لیولی
(BLAKE LIVELY)


هیچ کسی همانند بلیک نمی‌تواند موهایش را دم اسبی ببندد. اگر شما موهای پولیش شده همانند بلیک دارید، می‌توانید همانند او برای شرکت در مراسم به روز باشید. می‌توانید موهایتان را بگیرید و با استفاده از گیره و سنجاق موهایتان را به اندازه یک اینچ بالاتر نگه دارید و به جای اینکه از پشت سر موهایتان را ببندید، از تاج سر موهایتان را ببندید. بستن موهایتان از بالای سرتان یک استایل خاص است.

ریحانا
(RIHANNA)


اگر شما موهایتان فر طبیعی دارد می‌توانید همانند ریحانا از این مدل مو استفاده کنید و دم اسبی اناناسی ریحانا را بر روی موهای خودتان امتحان کنید. در حالیکه ممکن است شما نگران افتادن موهای اناناسی خودتان باشید، این کار به صورت استادانه‌ای انجام می‌شود و موهایتان همچنان سر پا می‌ایستد. وقتی به ارایشگاه می‌روید به ارایشگر خودتان حتماً بگویید که موهای فر شده شما را جمع کنید (موها را روی بالای سر شما جمع کنید) بعد از اینکار یک تکه آر موهایتان را به عنوان محافظ برای ایجاد حالت ایستاده و دم اسبی به سایر موهایتان متصل کند.

جنیفر لوپز
(JENNIFER LOPEZ)


اگر به عنوان بهترین‌های مدل دم اسبی نگاهی بیاندازیم جنیفر در صدر جدول قرار دارد. در حالیکه مدل‌های برجسته زیادی برای موهای هایلایت شده وجود دارد ولی ما عاشق این مدل از موهای این هنرپیشه مودر علاقه‌مان هستیم که در مراسمی در اواسط تابستان حضور داشته است. برای ایجاد حلقه‌های باریک شما باید از برس و سشوار استفاده کنید. برش‌های مخصوصی برای اجاد این حلقه‌های کوچک وجود دارد که شما می‌توانید انها را تهیه کنید.


سلینا گومز
(SELENA GOMEZ)


استفاده از یک راه سریع‌تر بهترین راه برای رسیدن به یک مدل مو دم اسبی بهتر است. شما برای اینکه بتوانید همانند سلینا گومز موهایتان را دم اسبی ببندید ابتدا باید آنها را صاف کنید و این کار را توسط صاف کننده‌های مو و همچنین برای مراقبت از آسیب‌های وارده به مو از شامپوهای محافظت کننده مو انجام دهید. سپس موهایتان را به صورت لخت به پشت سر خودتان ببرید و ظاهری همانند سلنا برای خودتان ایجاد کنید.

اولیویا موم
(OLIVIA MUNN)


روز دوم بعد از اینکه موهایتان را دم اسبی کرده و با ان خوابیده‌اید چه شکلی خواهید شد؟ مدل دم اسبی مه اولیویا برای شما حاضر کرده است نمادی از همین روز دوم است. به گفته او: صبح از خواب بیدار شده است موهایش به همین حالت بوده است و تلاش خاصی برای تغییران انجام نداده است. اما سعی کرده است مقداری پولیش به موهایش اضافه کند و روز قبل هم موهایش را با شامپو حالت دهنده برای ایجاد بافت‌هایی روی سر خودش استفاده کرده بود.

پریانکا چوپرا
(PRIYANKA CHOPRA)


دم اسبی وسط بند هیچ وقت از مد نخواهد افتاد. برای اینکه جلوه‌ای همانند پف مو و برخورد باد با موهایتان ایجاد کنید می‌توانید از حالت دهنده‌ها در قسمت‌هایی از موهای خودتان استفاده کنید و به انها برجستگی و حالت پف مانند بدهید. شما می‌توانید از این اسپری در قسمت‌های بالایی مو خودتان و قسمت‌های های لایت شده موهایتان استفاده کنید.

آریانا گراند
(ARIANA GRANDE)


مدل مو اریا به عنوان یکی از بهترین مدل موهای موجود در مراسم فرش قرمز امسال بوده است. او قبل از اینکه بخواهد موهایش را سشوار بکشد با استفاده از حالت دهنده و پف دهنده موهایش را به صورتی که مشاهده می‌کنید حالت داده است و سپس با استفاده از حالت دهنده به موهایش حرکت داده و در نهایت انها را به صورت دم اسبی بسته است. به چتری‌های همیشگی او دقت کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان