۱۲ مدل مویی که شما را ۱۰ سال جوان‌تر می‌کند

اکثر ما در اینکه پیری روندی است که طبیعی است و نمی‌توانیم دران تغییری بدهیم هم نظر هستیم ولی برخی از زنان از اینکه موهایشان سفید شود و با کم پشت‌تر دیده شود دچار وحشت و اضطراب می‌شوند

اکثر ما در اینکه پیری روندی است که طبیعی است و نمی‌توانیم دران تغییری بدهیم هم نظر هستیم ولی برخی از زنان از اینکه موهایشان سفید شود و با کم پشت‌تر دیده شود دچار وحشت و اضطراب می‌شوند. علاوه بر تغییرات مو، تغییرات در پوست را هم می‌توانید به این اتفاقات اضافه کنید. یکی از راه‌های همیشگی و قطعی برای غلبه بر پیری استفاده از عمل جراحی است، اما ما هیچ وقت این راه را به شما توصیه نمی‌کنیم تا جوانی خودتان را اینگونه بدست اورید. بهتر است از روش‌های طبیعی این کار را صورت دهید. برای مثال ما به شما تغییر مدل و ارایش مو را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید ظاهر خودتان را عوض کنید. با بنیتا همراه باشید.
در اینجا مدل موهایی به شما معرفی خواهیم کرد که حداقل سن شما را 10 سال جوان‌تر نشان دهند.


 فر آشفته

beautyriot.com

بر اساس روند پیر شدن انسان، بسیاری از زنان دچار چروک‌های روی صورت می‌شوند و برخی از آنها علاوه بر چروک صورت دچار نازکی مو و یا کم پشتی در موهای خودشان هم می‌شوند. راه حل این مشکل این است که شما موهای خودتان را کوتاه کنید و به اندازه شانه خودتان موهایتان را نگاه دارید و سپس کمی فر درشت به ان اضافه کنید. این کار نه تنها به شما نگاه جوان‌تری خواهد بخشید بلکه باعث خواهد شد موهای شما پر پشت‌تر هم دیده شوند.

صاف جذاب

dailymail.co.uk

برای برخی از زنان داشتن موهای راست و صاف یک نه بزرگ است. ولی برای برخی دیگر استفاده از موهای لخت و ایستاده نه تنها به انها نگاهی جوان‌تر می‌بخشد بلکه صاف بودن موها جذابیت خاصی به صورت انها می‌دهد. موهای لخت برای زنانی که صورت‌های گرد دارند بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید موهای خودتان را به همین زودی‌ها تغییر شکل دهید ما به شما موهای بلند و جداب ه صاف را پیشنهاد می‌کنید.

دور کوتاه کرده

pophaircuts.com

اگر با نگاه کردن به صورت تینکربل (Tinkerbell) حس می‌کنید او جوان دیده می‌شود، باید بدانید که این جوانی بخاطر مدل موهایی است که او در کوتاه کردنش انتخاب کرده است. بنابراین اگر شما در سن و سال تینکربل هستید حتماً این مدل مو را انتخاب کنید و سر خودتان را به این حالت دور کوتاه اصلاح کنید. می‌توانید اگر وقت زیادتری دارید موهای خودتان را پس از کوتاه کردن مجعد یا فر کنید ولی گر زمان کافی ندارید همین مدل کوتاه کردن مو هم به شما کمک می‌کند تا جوان‌تر به نظر برسید

مدل دم اسبی

slodive.com

اگر شما می‌خواهید موهای بلند خودتان را با همه سن و سالی که دارید نگاه دارید بهتر است به دم اسبی کردن موهایتان فکر کنید. دم اسبی که در آخر موهایتان به سورت شل پایین ریخته باشد. همانند ستاره‌های هالیوودی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و کریستینا اگورا (Christina Aguilera) این روش را مدت‌ها است که به کار برده‌اند و همیشه جوان‌تر از آنچه که در سن واقی خودشان است دیده می‌شوند. این مدل هیچ وقت پیر نمی‌شود و صاحب این سبک‌ها هم هیچ وقت پیر نمی‌شوند.

موهای چتری

womenhairstylesite.blogspot.com

موهای چتری معمولاً برای کودکان بیشتر شناخته می‌شود ولی هم اکنون برای کاهش سن شما هم به کار می‌رود. این مدل مو برای زنان میان سال بسیار مناسب است نه تنها مدل مو می‌تواند پیری شما را محو کند بلکه این مدل مو می‌تواند چین و چروک‌های حاصل از گذر عمر را بر روی پیشانی شما را محو کند و به شما کمک کند تا سن خودتان را از دیگران پنهان سازید. اگر به دنیال مدل موهایی هستیند که شما بسیار جوان و خوشرو نشان دهند بهتر است به سراغ این مدل موها بروید دختر خانم.

موهایی با طول متوسط

Pinterest.com

یکی از مل‌های اصلاح مویی که امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته بود موهای کوتاه بوده است. ولی مدلی که ما به شما می‌خواهیم پیشنهاد دهیم مدل مو کوتاه متوسط است که شما را بیشتر جوان‌تر جلوه دهد. خوبی دیگر این مدل از مو توانایی راحت شما در کنترل اندازه موهایتان با استفاده از سنجاق سر و شانه است که بتوانید ان ها را به بالای سرتان ببرید و ببندید. می‌توانید موهایتان را کمی پیچ و تاب دهید و با استفاده از رنگ مو انها را طبیعی‌تر و زیباتر جلوه دهید.

هایلات کردن مو

pinterest.com

ریچل مک ادامز (Rachel McAdams) و دیگر بانوان هالییودی با قرار دادن موهای خودشان به صورت هایلایتف در کانون توجه همگان قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید به وسیله موهای خودتان، صورت خودتان را هم جوان‌تر جلوه دهید استفاده از هایلایت بر روی موهای خودتان است. برای هایلایت مناسب شما باید رنگ موهای خودتان را به وسیله رنگ صورت خودتان هماهنگ کنید تا هایلایت ها دید بیشتری به صورت شما بدهد. بنابراین هایلایت مناسب می‌تواند شما را بیشتر جوان‌تر کند.

فرهای ریز

fabulousafter40.com

امروزه فر کردن موها مدل‌های مختلفی به خود گرفته است. اگر شما می‌خواهید با فر جوان‌تر به نظر برسید، بهتر است از فرهای ریز و چشم فریب استفاده کنید. این مدل موها علاوه بر اینکه شما را در نگاه دیگران جوان‌تر نشان می‌دهد بلکه به شما کمک خواهد کرد که چشم و نگاه دیگران از صورت شما به سمت موهای زیبای شما برود و اصلاً یادشان برود که شما چند سال داشته‌اید

موهای بابی

beauty.about.com

اگر شما نمی‌خواهید که از عادی بودن موهایتان دور شوید، بهتر است از روش خط برش باب بر روی موهای خودتان استفاده کنید. نگران این نباشید که بعد از اصلاح صورتتان چطور خواهد شد، مطمئناً صورت شما زیباتر دیده خواهد شد. یکی از روش‌های مقابله با سن و سال و پیری شانه کردن موهایتان به صورت کج و یک طرفه به روی سرتان است. این شانه کردن شما را بسیار جوان‌تر نشان خواهد داد.

فرهایی در پشت سر و موهای خودتان

dailymail.co.uk

موهای موج دار همیشگی شما را جوان‌تر نشان می‌دهد حال اگر به این موج دار بودن مقداری هم فر اضافه کنید روند جوان شدن شما چند برابر سریع‌تر انجام خواهد شد و این را در محل کارتان و یا جایی که برای قدم زدن رفته‌اید بیشتر به چشم خواهید دید. نگران فر روی موهایتان نباشید، فر همیشه در موهایتان کاربردی است و همیشه هم جلوه زیباتری به شما می‌بخشد. همانند دخترهای نوجوان همیشه فر.

حاشیه دار

womansday.com

موهای حاشیه دار، که به یک سمت سر خودتان کشیده‌اید می‌تواند یکی از بهترین روش‌هایی باشد که بتوانید با ان پیری صورت خودتان را مخفی کنید. شما می‌توانید ادامه موهایتان را به صورت چتری پشت سرتان با کش ببندید تا جلوه جوان‌تری به شما بدهد. این مدل مو برای زمان‌های رسمی و غیر رسمی بسیار کاربردی است و نگران استایل ان نباشید فقط از جوانی خودتان لذت ببرید.

موهای چرخان

more.com

یکی دیگر از جلوه‌هایی که موهای شما را می‌تواند زیباتر جلوه دهد استفاده از ک نوار ساده در موج موهایتان است. این ترکیب موهای فر خورده ریز برای خانم‌های مسن‌تر جلوه‌ای جوان‌تر می‌بخشد. مخصوصاً اگر شما بتوانید لباس‌هایی هم به تن کنید که نسبت به سن و سال شما جوان‌تر باشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر