کیا استونیک یا جانشین خوش قیافه نیسان جوک؟

دوباره یک روز دیگر و تولید یک کراس اور دیگر. این بار قرعه به نام کمپانی کیا افتاده است تا با تولید کراس اور زیبا و چشم نوازی به نام استونیک عرض اندامی کند

دوباره یک روز دیگر و تولید یک کراس اور دیگر. این بار قرعه به نام کمپانی کیا افتاده است تا با تولید کراس اور زیبا و چشم نوازی به نام استونیک عرض اندامی کند. کیا امیدوار است که این کراس اور جمع و جور و جذاب، به طلایه دار آینده روشن این کمپانی بدل گردد و با فروش بالای خود، منتقدان را انگشت بر دهان بگذارد. هرچند که این خواسته با توجه به رشد روزافزون فروش کراس‌اورها در بازارهای اروپایی و آسیایی، چندان هم دور از ذهن نیست. مخصوصا که پیش بینی می‌شود، میران فروش کراس‌اورها در سال آینده، به رقمی حدود دو برابر مقدار فعلی آن برسد.

کیا استونیک یا جانشین خوش قیافه نیسان جوک؟

طراحی سه موتور بنزینی و یک موتور دیزلی 1.6 لیتری، گویای آن است که این کمپانی هیچ اصراری بر هرچه شبیه‌تر کردن استونیک با شخصیت سونیک بازی‌های سگا ندارد و یا اینکه اقلا در زمینه سرعت از این گونه است. با این حال طراحان خبره کیا به شما این اطمینان را می‌دهند که با یک کراس‌اور به شدت راحت، اسپرت و به نسبت چابک روبرو خواهید بود و این سوای آپشن‌های ریز و درشت دیگری است که برای این نورسیده کیا تدارک دیده شده است. آپشن‌هایی نظیر امکان ارائه 20 ترکیب مختلفی دو رنگ برای بدنه و یا 5 رنگ برای سقف که در کنار وجود رنگ‌بندی‌های مختلف داخل کابین، جلوه دیگری به این خودروی فوق‌العاده می‌بخشند. این در حالی است که کیا استونیک به سیستم‌های پیشرفته‌ای نظیر CarPlay و Android Auto نیز مجهز شده است که به عنوان مکملی بر سایر سیستم‌های نسبتا کلاسیکی همچون دستیار راننده، کیت ایمنی، سنسور تشخیص خطوط جاده، ترمز اضطراری اتوماتیک و مانیتور نقطه کور به شمار می‌رود.

کیا استونیک یا جانشین خوش قیافه نیسان جوک؟

کمپانی کیا انتظار دارد که فروش این کراس‌اور جمع و جور، روندی صعودی را طی کرده و در سال 2020 میلادی به بیش از دو میلیون دستگاه برسد. از این‌رو جای تعجب نخواهد داشت که استونیک به یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های این کمپانی مبدل شود . کراس‌اور استونیک پاییز امسال برای فروش عرضه خواهد شد و گارانتی هفت ساله کمپانی کیا را نیز به همراه خواهد داشت. لذا انتظار می‌رود که این خودروی استثنایی با ضمانت منحصربفرد کیا، اعتبار برند و کیفیت و طراحی نوین خود به فروش چشمگیری دست یابد و به یکی از بهترین خودروها در کلاس خود تبدیل شود. ولی در پایان باز هم باید از خود پرسید که با این تفاصیل باز هم نیسان جوک بهتر است یا اینکه باید به فکر خودروی دیگری بود؟!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان