استایل هایی با چکمه برای تابستان

شاید فصل تابستان برای شما، با فصل صندل پوشیدن به یک معنی باشد، ولی آن‌ها گزینه مناسبی به‌عنوان کفش نیستند

شاید فصل تابستان برای شما، با فصل صندل پوشیدن به یک معنی باشد، ولی آن‌ها گزینه مناسبی به‌عنوان کفش نیستند. امروزه کفش‌های ورزشی که تقریباً بتوان آن‌ها را برای کارهای روزمره هم پوشید از بقیه کفش‌ها در مد خیابانی محبوب‌تر هستند. این در حالی است که بیشتر کسانی که این کفش‌ها را به پادارند اصلاً ورزشکار نیستند. شما نمی‌توانید بوت ها رو هیچ‌وقت فراموش کنید. حتی در فصل تابستان هم می‌توانید پوتین‌های خودتان را اتیش کنید و بپوشید. با بنیتا همراه باشید. شما می‌توانید یک دختر را بدون هوای سرد زنده نگاه‌دارید ولی او بدون پوشیدن چکمه و بوت هایش هیچ‌وقت زنده نخواهد ماند. کفش‌های بوت مدل کواچلا (Coachella) و مدل شکاری در همه‌جا مشاهده می‌شود، این بوت هایی هستند که از فستیوال‌ها و جشنواره‌های مد راهشان را به خیابان بازکرده‌اند.

پوشیدن چکمه در تابستان برای چند گزینه است، احتمالاً شما می‌خواهید خیلی شیک دیده شوید و یا خودتان را برای عکاسی آماده کرده‌اید. در غیر این صورت چکمه در تابستان بی‌معنی است. نکته کلیدی در پوشیدن چکمه این است که لباس‌های دیگرتان نباید اصلاً زمستانی باشد و باید تضادی بزرگ بین چکمه و سایر لباس‌هایتان برقرارشده باشد. این به دنبال یافتن ایده‌هایی از پوشیدن چکمه در تابستان هستید؟ با ما همراه باشید. گالری که برای شما آماده کرده‌ایم را مشاهده کنید و هرکدام را خواستید می‌توانید برای خودتان امتحان کنید.

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

این شما هنوز آمادگی پوشیدن لباس موتورسواری و تماماً سیاه را ندارید؟ اشکالی ندارد سفیدان را امتحان کنید. با یک دامن مد روز، ژاکت که برای زمانی که هوا سرد شود به کارتان می‌آید، شمارا به‌صورت کسانی که مایل‌ها راهپیمایی کرده‌اند، درخواهد آورد.

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

شما حتی می‌توانید در پوشیدن چکمه‌ها تا بالای زانو خودتان هم پیش بروید، ترسی نداشته باشید که تابستان است! فقط سعی کنید هر جوری هست اندازه‌تان باشد. چکمه خودتان را با یک پیراهن کتان همراه کنید. شما می‌توانید برای ایجاد طیف رنگی سفید چکمه‌های طوسی را به‌جای گزینه چکمه سیاه، انتخاب کنید.

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

کاپشن سیاه شما و بوت های نیم ساق شما، دو احتمال همیشه ممکن در جالباسی شما است. درست است؟ حالا وقت آن رسیده است که این دو لباس جادویی خودتان را با دامن کوتاه همراه کنید. برای ایجاد یک نگاه تبلیغاتی می‌توانید کتتان را از روی شانه‌هایتان بیندازید و با یک کیف کوچک، خودتان را به استایل موردنظرتان نزدیک‌تر کنید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

هنوز هم مد دهه 90 میلادی برای امسال می‌تواند یک سبک خوب باشد. دختر دهه 90 میلادی درون خودتان را رها کنید و بگذارید نفسی تازه کند و لباس مورد دلخواهش را بپوشد. چکمه‌های دلپذیر، یک لباس راکی. شال‌گردن خودتان را برای حسن ختام این تیپ فراموش نکنید.

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

تابستان مگر خاصیت به‌جز بازی بارنگ‌ها دارد؟ سعی کنید یک‌بارانی تک‌رنگ را با کفش‌های بوت رنگی خودتان ترکیب کنید. لباسی که در پاییز می‌توانید بپوشید را امروز بپوشید، ردای بلند و کت و پیراهن انتخاب‌های شما خواهند بود. اگر می‌خواهید رنگ بیشتری به خودتان اضافه کنید بهتر است کیف‌دستی رنگی را به دست بگیرید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

تمام قانون‌های مد را از پنجره اتاقتان به بیرون پرت کنید. تمام تجربیات خودتان را بکار ببرید تاکمی از ساق پاهایتان را معلوم نشان دهید. پیشنهاد خوب ما به شما استفاده از چکمه بلند به همراه دامن کوتاه است، می‌توانید این ترکیب را همراه با یک ژاکت هم امتحان کنید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

اگر شما یک لباس رنگ دار به تن دارید مسلماً فقط یک بوت مشکی می‌تواند شمارا از خطر زمین خوردن حفظ کند. این چکمه‌های مشکی شمارا از چشم نظر مردم راجع به لباس زیبایتان محافظت خواهند کرد.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

پیشنهاد پوشاندن تمام پاهایتان در میان این‌همه پیشنهادهای قبلی ما شاید کمی عجیب به نظر برسد. ولی این کار هم به شما یک جلوه خاص و ویژه خواهد بخشید. نگاهی زمستانی. شما می‌توانید یک شلوار سفید را به همراه بوت های نیم ساق و قهوه‌ای امتحان کنید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

یک بلوز بافت، به همراه کت‌ودامن کوتاه، با طرح‌های زیبا و کیف چرم می‌تواند شمارا بیشتر ازآنچه انتظار دارید زیبا جلوه دهد. این نوع لباس برای نشان دادن پوست برنزه بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانGetyy

با پوشیدن یک پیراهن سفید شما عاری از هرگونه اشتباهی خواهید بود. این کار با بوت، می‌تواند یک تیپ تابستانی خاص ایجاد کند. می‌توانید یک شلوارک جین و کیف فانتزی را همراه این لباس‌ها به تن کنید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

اگر به دنبال ایجاد کردن یک نگاه خاص با پوشیدن دامن بلند هستید، بهتر است یک چکمه کوتاه هم بپوشید. به‌صورت که پاشنه آن‌ها کاملاً معلوم باشد. شما می‌توانید برای کل روز و عصرتان از این لباس و چکمه‌ها استفاده کنید بدون آنکه در آخر شب پادرد داشته باشید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستانImaxtree

چند بارشده است که شما جین خودتان را با صندل ترکیب کرده‌اید؟ برای اینکه این کار را دوباره تکرار کنید، از بوت های خودتان استفاده کنید.

 

استایل هایی با چکمه برای تابستان

getyy

چکمه راحتی خودتان را با یک لباس بالاتنه پوش امتحان کنید. شما باید به کفش‌های صندل خودتان استراحت بدهید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان