افتادگی پوست گردن

افتادگی پوست گردن، واقعاً می تواند چهره را خراب کند، اینطور نیست؟ خوب، پس برای خلاص شدن از شر آن چه کاری باید انجام دهید؟ چند گزینه برای شما وجود دارد

افتادگی پوست گردن

افتادگی پوست گردن، واقعاً می تواند چهره را خراب کند، اینطور نیست؟ خوب، پس برای خلاص شدن از شر آن چه کاری باید انجام دهید؟ چند گزینه برای شما وجود دارد. این مقاله قصد دارد چند اقدام طبیعی برای مقابله با افتادگی پوست گردن را در اختیار شما قرار دهد.
در نتیجه افزایش سن، طبیعی است که پوست گردن افتادگی پیدا کند. افتادگی پوست، نشانه افزایش سن است و گردن ما اولین قسمتی است که تحت تأثیر این افزایش سن قرار می گیرد. با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن ما کند می شود و خاصیت ارتجاعی پوست از دست می رود. پوست شل زیر گردن می تواند پس از کاهش وزن نیز مشهود شود.
با این حال، این تفاوت که شخصیت فرد را می سازد، ممکن است همیشه برای آن ها قابل قبول نباشد. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید؟ می توانید روش های مختلفی را امتحان کنید تا از شر افتادگی پوست گردن نجات پیدا کنید و آن را دوباره صاف و یک دست کنید! با این وجود، روشی که برای کاهش دادن شلی پوست زیر گردن انتخاب می کنید، مهم است. اما این درست است که روش های غیر جراحی در مقایسه با عمل جراحی، تأثیر ماندگاری بر شل شدن پوست گردن دارند؟. در ذیل، همه روش هایی که مؤثر واقع می شود، فهرست بندی شده اند. با این حال، قبل از پرداختن به آن ها، شایان ذکر است که هیچ روشی فوراً مؤثر واقع نمی شود. شما به زمان و صبر و حوصله نیاز دارید. برای انجام آن مصمم باشید و تا زمانی که انجام نشده، آن را ترک نکنید!

از شر افتادگی پوست گردن خلاص شوید

رژیم غذایی صحیح به طور شگفت انگیزی مؤثر واقع می شود

افتادگی پوست زیر گردن با عنوان گردن بوقلمون نامیده می شود، زیرا افتادگی عضلات گردن در درجه اول در نتیجه افزایش سن، ایجاد شده و باعث شل شدن زیاد آن می شود تا جایی که به گردن بوقلمون شباهت پیدا می کند. در حال حاضر، اولین روشی که پیشنهاد می شود بیش تر در ماهیت ذاتی می باشد. مانند شما که اکنون می دانید، رژیم غذایی تفاوت بسیاری را در ویژگی ها و پوست یک فرد ایجاد می کند. افتادگی پوست گردن اغلب در نتیجه کمبود رطوبت و کم آبی می باشد.
مقدار زیادی آب بنوشید و مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 3، آواکادو و زیتون را در برنامه غذایی خود قرار دهید. این محصولات به افزایش خاصیت ارتجاعی و تسریع تأثیر هر یک از تمرینات گردن که شما انتخاب می کنید، بسیار کمک خواهد کرد. پوست خشک، بیش تر در معرض افتادگی قرار می گیرد. مرطوب و سالم نگه داشتن پوست، امری ضروری به شمار می آید.

ورزش های صورت که افتادگی پوست را برطرف می نماید

 لب پایین خود را به سمت پایین بکشید طوری که احساس می کنید پوست گردنتان کشیده می شود. بعد، انگشت خود را روی استخوان ترقوه قرار داده و آن را به طرف پایین بکشید. به مدت 5 ثانیه نگه دارید و سپس آن را رها کنید. این کار را حداقل 10 بار تکرار کنید. این کار کمک خواهد کرد تا پوست شما کشیده شده و صاف و یک دست شود. این کار همچنین عضلات را انعطاف پذیر می کند، و با این عمل پوست دوباره به حالت قبل باز می گردد. پوست پس از انجام تمرینات افتادگی پوست، بهتر به حالت قبل برمی گردد.
 بر روی مبل بنشینید و به سقف نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که چانه شما به طور مستقیم در زاویه 90 درجه قرار دارد. دهان خود را بسته نگاه دارید ولی نه خیلی محکم، اما با این وجود مطمئین شوید که بسته است. اکنون، مانند زمانی که آدامس می جوید، شروع کنید به انجام عمل جویدن. کار جویدن را به مدت 20 بار برای هر طرف انجام دهید. وقتی این کار را کردید، دوباره به روبروی خود نگاه کنید. این تمرین را حداقل 3 بار در روز تکرار کنید.
 این تمرین مورد علاقه من است و واقعاً جواب می دهد. نه تنها این کار به شما کمک می کند تا از شر افتادگی پوست گردن خلاص شوید، بلکه در وهله اول، در جلوگیری از افتادگی پوست گردن جلوگیری به عمل می آورد. در مقابل آینه بایستید و چانه خود را تا آن جا که می توانید به جلو ببرید. خواهید دید که عضلات گردن شما چگونه کشیده می شوند. سعی کنید تا جایی که ممکن است زمانی که چانه خود را در حالت کشیدن به جلو قرار می دهید، به بالا نگاه کنید. این حالت را به مدت 10 ثانیه حفظ کنید و ادامه دهید تا به حالت عادی برسید. این تمرین را به مدت 3 بار یا بیش تر در طول روز تکرار کنید تا عضلات گردنتان صاف و یک دست شود.
 صاف بر روی تخت خود دراز بکشید و سر خود را به سمت پایین آویزان کنید. هنگامی که در این حالت قرار دارید، سر خود را به طرف تنه خود بیاورید و به مدت 10 ثانیه نگه دارید. سر خود را پایین تر بیاورید و پس از شمردن تا ده نگه دارید، این تمرین را حداقل به مدت 5 بار تکرار کنید.
 ورزش یوگا، روش بسیار خوبی برای برگرداندن پوست بدن به حالت صاف و یک دست و شکل سالم آن می باشد. می توانید از ورزش یوگا برای حالت پوست گردن شل به خوبی استفاده کنید. این طرز قرار گرفتن در ورزش یوگا، به صاف و یک دست شدن عضلات کمک خواهد کرد و از شر چنین معضلات پوستی خلاص خواهید شد.
همچنین می توانید از عمل جراحی مانند جراحی کشیدن پوست صورت، که افتادگی پوست را برطرف می کند، استفاده کنید. با این حال، عمل جراحی بسیار پر هزینه است و عوارض جانبی خود را نیز به همراه دارد مانند عفونت، فلج صورت و امثال آن. ورزش های گردن یا صورت، روش های طبیعی برای سفت کردن پوست شل زیر گردن می باشند. خلاص شدن از شر افتادگی پوست از طریق ورزش و رژیم غذایی صحیح، حس موفقیت آمیزی برای یک فرد به همراه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر