وکیل پرونده آتنا اصلانی:

پدر آتنا تمام دارایی‌اش را می‌دهد تا حکم قصاص انجام شود

وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: پدر آتنا حاضر است تمام دارایی‌هاش را بدهد تا حکم قصاص انجام شود و قاتل به مجازات اعمالش برسد

پدر آتنا تمام دارایی‌اش را می‌دهد تا حکم قصاص انجام شود

وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: پدر آتنا حاضر است تمام دارایی‌هاش را بدهد تا حکم قصاص انجام شود و قاتل به مجازات اعمالش برسد.

به گزارش به نقل از آنا،سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی درباره آخرین جزئیات این پرونده، گفت: اخیرا متهم پرونده اعلام کرده بود که حاضر تمام اموال و دارایی‌‌های خود را به پدر آتنا بدهد تا قصاص صورت نگیرد اما آقای اصلانی(پدر آتنا) در پاسخ اعلام کرده بود که حاضر است تمام اموال و دارایی‌هایش را بدهد تا حکم قصاص انجام بگیرد.

وی در ادامه درباره خبر استعفایش، گفت: طبق قانون در یک پرونده نباید وکیل با دادرس رابطه خویشاوندی داشته باشد و با توجه به اینکه بنده با دادرس پرونده قتل اصلانی نسبت خویشاوندی دارم به صورت داوطلبانه از وکالت پرونده طی چند روز آینده استعفا خواهم داد.

حسینیان افزود: استعفای من صرفا دلیل حقوقی دارد و من تمایل دارم برای به نتیجه رسیدن پرونده و نبود هیچ گونه حاشیه داوطلبانه از پرونده استعفا دهم.

وکیل پرونده آتنا اصلانی درباره علت تشکیل نشدن جلسه محاکمه قاتل طی هفته گذشته، گفت: تحقیقات در خصوص تجاوز به عنف در حال انجام است که به محض رسیدن به نتیجه قطعی برای تشکیل جلسه محاکمه اعلام وقت خواهد شد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان