ماهان شبکه ایرانیان

دادستان رامهرمز به میزان خبرداد

دستگیری ۱۲۰ نفر از محکومان و محرکین نزاع پتک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز از دستگیری حدود ۱۲۰ نفر از محکومان و محرکین نزاع پتک خبر داد.

قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری حدود 120 نفر از محکومان و محرکین نزاع پتک خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه این نزاع دو سال پیش شروع شده و تعدادی زیادی از افراد دخیل در نزاع به حبس و تبعید محکوم شده اند لیکن با درخواست هیات‌های مختلف جهت برقراری صلح و سازش و با مصوبات شورای تامین هر دو شهرستان و استان خوزستان اجرای این آرا به تعویق افتاد و با عنایت به اعطا فرصت کافی و عدم سازش طرفین تصمیم به اجرای آرا گرفته شد.

این مقام قضایی ادامه داد: یکی از مسایلی که باعث شد درگیری و نزاع ادامه یابد تحریک طوایف توسط بعضی از افراد به ظاهر مصلح بود که با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی افراد دخیل در تحریک دو طایفه تا کنون حدود 120نفر از محکومین و محرکین دستگیر و روانه زندان مرکزی اهواز شده اند.

قاسمی نژاد به کلیه افرادی که مراجع زیربط احضار میشوند توصیه کرد خود را به مراجع زیربط معرفی کنند تا مشمول تخفیف مجازات شوند.

دادستان رامهرمز اضافه کرد: در صورتی که افراد موجود در لیست تهیه شده توسط جامع اطلاعاتی به احضار مراجع مربوطه توجه نکنند ولو اینکه خود را در کوه‌ها اطراف و یا شهرستان‌های دیگر مخفی کرده باشند دستگیر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد دستگاه‌های قضایی، نظامی و انتظامی به هیچ وجه با اخلاگران نظم و امنیت عمومی کوتاه نخواهند آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان