معرفی جدیدترین ابزار آرایشی و بهداشتی [قسمت اول]

از نظر علمی ثابت‌شده افرادیکه شناختی از شما ندارند، از روی ظاهـر شــما در عـرض ۳۰ ثانیه در مورد شخصیتتان نتیجه‌گیری می‌کنند

از نظر علمی ثابت‌شده افرادیکه شناختی از شما ندارند، از روی ظاهـر شــما در عـرض 30 ثانیه در مورد شخصیتتان نتیجه‌گیری می‌کنند. این ارزشیابی در مدت زمان بسیار کوتاهی به صورت ناخواسته در ذهن شکل می‌گیرد. ولی چیزی که در اینجا مهم است غیر از رعایت زیبایی لباس، حفظ زیبایی بدن با رعایت نظافت و نکات بهداشتی آن است که ناخن‌های تمیزی داشته بشیم و ریشهای خود را مرتب کنیم و موهای خود را همیشه زیبا نگه‌داریم. امروز چند نکته مهم درباره چگونگی داشتن بدنی زیبا در کنار پوشش زییبا مطلبی را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با بنیتا همراه باشید.
یکی از داستان‌های موردعلاقه من «نکات پدرم درباره مد» است که در سال 1996 در نشریه جی کیو منتشر شد. نویسنده این اثر آقای تام جانود پیچیدگی‌هایی را که او "راز» می‌نامید را بر طبق نکات آرایشی پدرش در مقاله خود توضیح می‌داد: از روغن بچه برای مالیدن به‌صورت استفاده کنید و عنبر نائل را در ناف خود به کار ببرید. جانود در قسمتی از نوشته‌هایش می‌گوید که «او همیشه در حفظ آرایش و نظافت خود حساس بود، اگر که شما کنجکاوید که او چه چیزهایی را به من یاد داده است پس باید از این حرف او شروع کنیم که می‌گوید: تمیزی و مد از بدن ما شروع می‌شود، باید قبل از اینکه مد در لباس ما نمایان شود در بدن عریان ما جلوه را نشان دهد.».
من نیز مانند جنود درباره این حرف‌ها برای چندین سال فکر کردم و سعی کردم که منظور پدرش را واضح‌تر بفهمم. من به این اعتقاد ندارم که ارزش یک مرد در وسایل آرایشی اوست که در کابینت دستشویی‌اش قرار دارد و یا ضرب‌المثل «هرچقدر شما زیباتر به نظر برسید، گول بیشتری به دست می‌آورید» شما وقتی چشمانتان بادکرده نیاز نیست یک بسته یخ روی آن بزارید تا درست شود و یا کسی ان را نبیند و یا با خودتان است که از چه چیزی برای آرایش استفاده می‌کنید و به هیچ‌کس مربوط نیست؛ و این چیزها هم درباره کسی که به‌ظاهر خود اهمیت می‌دهد فرق می‌کند. افرادی مانند پدر جانود که از لوازم خاص و روش‌های خاص در ظاهر خود استفاده می‌کنند و از آن هیچ عبایی ندارند می‌خواهند که در بهترین شکل ممکن در میان دنیای اطراف خود ظاهر شوند.
همیشه یک میانه‌روی در بین زیاده‌روی هما وجود دارد، مسلماً خود من قبل از تصمیم جستجو و تحقیق می‌کنم و هر زیاده‌روی را به خود تحمیل نمی‌کنم. ولی به این حرف اعتقاد دارم که وسایل بهداشتی و آرایشی شمارا نمی‌سازند ولی می‌توانند قسمتی از شمارا آراسته نگه‌دارند. در بهترین ظاهر خود نمایان شوید و نگران جوش‌های گاه‌به‌گاه یا بروزهای بدی که موهایتان را خراب می‌کنند نباشید. دندان‌های خود را مسواک بزنید، ریش‌های خود را اصلاح کنید و از یادتان نرود که پشت گوش‌هایتان را نیز با آب بشویید؛ و همیشه راه‌های بهتری هم وجود دارد، پس با ما همراه باشید تا چند ابزار و وسایل را برای آسان‌تر کردن کارها برایتان معرفی کنیم.


مسواک الکتریکی

مسواک الکتریکی
مسواک برقی صوتی سونیک دایموندکلین سونی کایر فلیپس: مسواک برقی آلفای سونی کایر فلیپس دارای یک موتوری داخلی دایموند کلین است که می‌تواند در هر دقیقه 31 هزار ضربه ملایم و موثر را بر سطح دندان وارد کند. خاصیت پاک‌کنندگی آن 7 بار بهتر از نمونه‌های عادی است و به راحتی در یک لیوان شیشه‌ای می‌توان آن را نگه داشت. قیمت 190 دلار و نوع ارزان‌تر آن 25 دلار است.


اصلاح‌کننده مو

اصلاح کننده مو
آرایش کننده فولادین و زد زنگ وال لیتیوم یون: سر مو تراش وال طوری طراحی‌شده است که می‌تواند برای موهای مختلف درجاهای مختلف بدن تعویض شود، مثلاً برای موهای دماغ یک نوع سر دارد و برای آرایش‌های مختلف ریش ازسرهای دیگری استفاده می‌کند؛ و تقریباً برای تمام نقاط مو دار بدن کاربرد دارد. نیازی به سیم ندارد و ورژن 2 آن می‌تواند وقتی‌که تماماً شارژ شده باشد تا 2 ساعت کامل کار کند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این مو تراش این است که می‌توان با یک دقیقه شارج کردن آن، سه دقیقه از آن استفاده کرد. قیمت 60 دلار و نوع ارزان‌تر آن 16 دلار است.


شانه‌ی سر

شانه ژاپنی سر
شانه آرایشی وای اس پارک فاین: این شانه ژاپنی در بین افراد عادی و آرایشگرها بسیار محبوب است و مخصوص شانه کردن و استایل دادن به مو در خانه نیز هست. دندانه‌های ریز و درشت آن 17 سانتی‌متر را پوشش می‌دهند، و سوراخ‌های هوایی که بر روی دسته آن تعبیه‌شده‌اند نیز برای افزایش قابلیت انعطاف‌پذیری هنگام قرارگیری بر روی پوست سر است. قیمت 13 دلار و نمونه ارزان‌تر ان نیز 6 دلار قیمت دارد.


برس مو

برس مو
برس موی محبوب میسون پیرسون: برس دست ساز میسون پرسون، با بالشتک لاستیکی اختراع خود با خطوط طبیعی سر مطابقت دارد، مخصوص موهای بلند و متوسط است. دندانه‌های آن به ملایمی بر روی پوست سر حرکت می‌کنند و روغن طبیعی را پخش می‌کنند. 205 دلار قیمت دارد و نوع ساده‌تر آن 12 دلار قیمت‌گذاری شده است.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر