ماهان شبکه ایرانیان

معرفی سه طراح لباس بین‌المللی نه‌چندان مشهور ولی حرفه ای [قسمت اول]

مردم در این قرن در تلاش‌اند که از برندهای لوکس و زیبا استفاده کنند، مخصوصا بانوان که در پوشش خود بسیار وسواس هستند و پوشش آن‌ها قسمتی از زیبایی آن‌هاست، خب برندهای مختلفی در بازار سیسمونی وجود دارد

مردم در این قرن در تلاش‌اند که از برندهای لوکس و زیبا استفاده کنند، مخصوصا بانوان که در پوشش خود بسیار وسواس هستند و پوشش آن‌ها قسمتی از زیبایی آن‌هاست، خب برندهای مختلفی در بازار سیسمونی وجود دارد. انتخاب برند به سلیقه شما بستگی دارد اما وقتی برندی حرفه‌ای ولی نه‌ چندان مشهور در بازار وجود دارد چرا باید به سراغ برندهای سنتی برویم و یک ناخنکی به برندهای جدید نزنیم؟ ولی باز هم سلیقه سلیقه شماست. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا چند برند نه‌چندان معروف ولی حرفه‌ای را خدمتتان معرفی کنیم.

اگر ذهن شما اشباع شده از کت‌های پشمی، پلیورهای گرم نیست، این مقاله را به‌عنوان یک تلنگر حساب کنید. زمان آن رسیده است تا شروع به خرید لباس برای فصل زمستان را شروع کنید و ممکن است که شما از امروز لیست خریدهایتان را آماده کنید. هم‌اکنون کفش‌های چرمی بالنکیاگا در لیست فروش قرارگرفته‌اند و گوچی نیز کت‌های خود را روانه بوتیک‌ها کرده است، پس بهتر است که از قافله عقب نمایند و شما هم یک حرکتی بکنید.
درحالی‌که مشغول خریدهای زمستانه خود می‌کنید، یک نیم‌نگاهی هم به طراحان غیرحرفه‌ای داشته باشید که در حال ایجاد موج در بازارهای جهانی هستند. اگر به دنبال یک لباس نقلی و زیبا هستید، به طرح‌های ویلشنکو نگاهی بیندازید، او در طرح‌های خود از طراحی سنتی روسی الهام گرفته است و تجارت خود را از مسکو هم فراتر برده است و به تازگی در لندن هم نمایندگی زده است. در پاریس نیز طراحی دیگری توسط اورلی لاروسه شکل گرفته است که روح لس آنجلس را در طرح‌های خود می‌دمد و نتایجی بسیار جذاب و خیره‌کننده به دست می‌آورد. درنهایت نیز به طراحی‌های برند ژاپنی یعنی سیکلاس نگاهی بیندازید که طراح آن شخصی به نام کیکو اونوسه هست، وی حدود دو دهه از عمر خود را به عنوان خریدار سپری کرده است. طرح‌های او شکل و شمایلی تقریباً سنتی دارد ولی رنگ و بوی مد روز را به خود گرفته است.


سیکلاس_طراح کیکو اونوس

برند سیکلاس- کیکو اونوس

تصویر از Courtesy Cyclas


کمی درباره سیکلاس به ما بگویید، به زبان خودتان آن را توضیح دهید؟
سیکلاس برای خانم‌هایی چندوجهی است که کمد لباسی مدرن و پیچیده را می‌پسندند. من می‌خواهم وقتی که یک بانو این لباس را پوشید، اعتمادبه‌نفسش افزایش یابد و احساس راحتی کند، چه درحالی‌که لباس را برای مهمانی پوشیده است یا در جلسه است و یا در مسافرت به سر می‌برد و یا اینکه در حال گذراندن تعطیلات آخر هفته خود است.
شما می‌گوید که برند با «حس ژاپنی» طراحی شده است، این به چه معنی است؟
در نظر ما آن یعنی ما در ساخت این لباس از شیوه ژاپنی استفاده می‌کنیم. ما با دقت از ساخت اولیه و طراحی جزییات تا طراحی کلی و به هم چسباندن اجزای لباس، نهایت دقت را به کار می‌بریم. ما تمرکز خود را در ساخت و توسعه جمع کرده‌ایم تا مطمئن شویم که بافت نهایی راحت و زیبا طراحی خواهد شد. ما در هر فصل از رنگ‌های مخصوص و خنثی استفاده می‌کنیم تا جزییات ظریف و سبک به‌کاربرده شده را منتقل کند. نمای یکدست آن تمیز و به‌طورکلی با دقت ساخته‌شده است. ما برای مطمئن شدن از انجام درست‌کار به سختی کار می‌کنیم. هر یک از این فاکتورها هنگامی‌که ترکیب می‌شوند یک تغییر بزرگ را در خروجی ایجاد خواهند کرد.

برند سیکلاس_طراح کیکو اونوس

تصویر از Courtesy Cyclas


برای شما همکاری با برگدورف گودمن (Bergdorf Goodman) چه معنایی دارد؟
این واقعا یک افتخار است که با یکی از بزرگ‌ترین مرکزهای مد و فشن همکار شده‌ایم. برای ما یک رؤیا بود که توسط تیم گودمن انتخاب بشویم.
دیگر در کجا می‌توانیم لباس‌های برند شما را بخریم؟
ما در آینده برنامه داریم تا فعالیت‌های خود را در امریکا افزایش دهیم و به‌زودی پوشاک‌های خود را در فروشگاه زنانه بلیک در شیکاگو عرضه خواهیم کرد.
مشتری سیکلاس کیست؟
سیکلاس برای زنان تحصیل کرده و کسانی که دنبال پوشش‌های پیچیده هستند طراحی‌شده است. این خانم‌ها به دنبال قطعه‌های زیبا و منحصربه‌فرد هستند که با ترکیب شدن یک ظاهر فوق مدرن و خیره‌کننده را به ارمغان خواهد آورد.

برند سیکلاس_طراح کیکو اونوس

تصویر از Courtesy Cyclas


به نظر شما کارتان به عنوان خریدار در یک مجموعه چگونه در راه‌اندازی سیکلاس کمک کرد؟
من حدود 25 سال در یک مرکز به عنوان خریدار کار می کردم و با چشمان خود شاهد فراز و فرود برندها در بازار بودم. برندهایی که با برنامه جای برندهای ضعیف‌تر و قدیمی را می‌گرفتند و یا برندهای قدیمی که با تغییر و تحول جای خود را در بازار محکم‌تر می‌کردن. با توجه به تجربه‌ای که از رفتار بازار و تمایل مشتری‌ها در برخورد با برندهای مختلف کسب کردم توانستم که سیکلاس را به بهترین شکل ممکن راه‌اندازی کنم. من توانستم که به‌خوبی رفتار مشتریان را مطالعه کنم و با دیدن کارهای برندها در بازار به دانش خود بیفزایم.
از مجموعه پاییزه شما کدام‌یکی را بیشتر می‌پسندید و برای مشتریان یک سورپرایز خواهد بود؟
خب در جواب باید بگویم که خیلی از محصولات ما این ویژگی را دارند ولی محصولی که موردعلاقه من است یک کت ترمه‌ای است که یک دم راسو در بالای ان قرارگرفته است.

در ادامه با ما همراه باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان