ماهان شبکه ایرانیان

معرفی سه طراح لباس بین‌المللی نه‌چندان مشهور ولی حرفه ای [قسمت دوم]

در ادامه مقاله برندهای بین المللی و جدید در خدمت شما هستیم، همان‌گونه که به یاد داریم گفتیم که مردم در این قرن در تلاش‌اند که از برندهای لوکس و زیبا استفاده کنند، مخصوصا بانوان که در پوشش خود بسیار وسواس هستند و پوشش آن‌ها قسمتی از زیبایی آن‌هاست، خب برندهای مختلفی در بازار سیسمونی وجود دارد

در ادامه مقاله برندهای بین المللی و جدید در خدمت شما هستیم، همان‌گونه که به یاد داریم گفتیم که مردم در این قرن در تلاش‌اند که از برندهای لوکس و زیبا استفاده کنند، مخصوصا بانوان که در پوشش خود بسیار وسواس هستند و پوشش آن‌ها قسمتی از زیبایی آن‌هاست، خب برندهای مختلفی در بازار سیسمونی وجود دارد. انتخاب برند به سلیقه شما بستگی دارد اما وقتی برندی حرفه‌ای ولی نه‌چندان مشهور در بازار وجود دارد چرا باید به سراغ برندهای سنتی برویم و یک ناخنکی به برندهای جدید نزنیم؟ ولی باز هم سلیقه سلیقه شماست. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا چند برند نه‌چندان معروف ولی حرفه‌ای را خدمتتان معرفی کنیم.

 
بی سوسی - طراح: اورلی لاروسه

برند بی سوسی_ طراح: اورلی لاروسه

تصویر از Courtesy Beau Souci


بی سوسی به چه معناست؟
بی سوسی به معنای «نگرانی‌های زیبایی» است. این موضوع برمی‌گردد  به شاعر رنسانس فرانسه، فرانسوا دو مالرب و معروف‌ترین اثرش که با جمله «زیبایی، نگرانی‌های زیبای من.» شروع می‌شود. بی سسی چیزی فراتر از یک نگرش است، اما ویژگی‌های منحصر به فر د خود را دارد، مدل‌های آن جوان گرا و جذاب است و پیچیدگی خاص خود را به همراه دارد.
شما چگونه از شهرهای پاریس و لس‌آنجلس الهام گرفته‌اید؟
خب باید بگویم که ارتباط عمیقی بین من و این دو شهر وجود دارد. پاریس شهر مادری من، قلب من و منبع الهام‌بخش به من است. لس‌آنجلس یا همان شهر فرشتگان نیز جایی است که بعد از پاریس خانه دوم من حساب می‌شود. بله درست است که این الهام در هر فصل تکامل می‌یابد، اما جوهر و روح و روان هسته این مجموعه یکسان باقی خواهد ماند: تاثیر دوگانه و جذابیت دو شهر باعث تکامل برند بی سوسی خواهد شد و تا ابد جز دی ان ای ما باقی خواهد ماند.

بی سوسی_ طراح: اورلی لاروسه

تصویر از Courtesy Beau Souci


چگونه خانم پائولا روسو صاحب برند جاست وان ای در لس انجلس، به شما کمک کرد تا برندتان را به چیزی که امروز است برسانید؟
او فرشته نگهبان من است، او تمام تجربیات و دانسته‌های خود را در اختیار من گذاشت تا پیشرفت کنم. او همیشه با سلیقه است و جذابیتی خاص در سبک و سلیقه شخصی‌اش موج می‌زند: من همیشه سبک لباس پوشیدنش را تحسین می‌کردم. او رنگ و بافت لباسش را خودش انتخاب می‌کرد و موهای بلند و جواهرات زیبایش با پیراهن ساده و سفیدش همراه با شلوار جینش ترکیب می‌شد و ظاهری باشکوه را به ارمغان می‌آورد که برای من حرفه‌ای ناگفته زیادی در بر داشت.
نظر شما درباره خانم‌های آمریکایی که همیشه می‌خواهند مانند خانم‌های فرانسوی لباس بپوشند چیست؟
من فکر می‌کنیم که این قضیه یک کمی پیچیده است، چون من عاشق خانم‌های آمریکایی و طرز لباس پوشیدنشان هستم. آن‌ها همیشه یک تیپ ورزشی همراه با شلوار جین دارند که هیچ جای دیگر وجود ندارد. باور کنید یا نه خانم‌های فرانسوی هم همین‌قدر می‌خواهند مانند خانم‌های آمریکایی لباس بپوشند.

بی سوسی_ طراح: اورلی لاروسه

تصویر از Courtesy Beau Souci


آیا شما برای بانوان آمریکایی که می‌خواهند فرانسوی به نظر بیایند دارید؟
پوشش فرانسوی برمی‌گردد به نگرش و کتمان حقیقت. طبق یک‌ضرب المثل، «همیشه کمتر بیشتر است». اصول مینیمالیستی، دامن‌های تا بالای زانو، ژاکت‌های بزرگ، رنگ‌های خنثی مثل بژ، خاکستری و سیاه‌وسفید همه و همه فقط بخشی از واژگان هستند. کاترین روتفلد در اینم باره می‌گوید:«وقتی که شما با یک بانوی فرانسوی روبرو می‌شوید، ابتدا خود او را می‌بینید و سپس لباسش را»، این یک حقیقت محض است.
از بین افراد مشهور، چه کسانی که شیفته لباس‌های شما شده‌اند؟
هایدی کلوم، کندال جنر، جیدا کُرن اسمیت، کورتنی کاکس و همچنین ابری پلازا مارک مارا می‌پوشند. این باعث افتخار است که این زنان زیبا، قوی و الهام‌بخش لباس‌های من را می‌پوشند.


ویلشنکو-طراح: اولگا ویلشنکو

ویلشنکو-طراح: اولگا ویلشنکو

تصویر از Courtesy Vilshenko


لطفاً برند ویلشنکو را در چند جمله تعریف کنید.
برای من، ویلشنکو بر اساس زنانگی، سلیقه و فانتزی است. من علاقه بسیاری در ترکیب یکدستی ساده با سلیقه زیاد و گلدوزی پیچیده و تکه‌دوزی چاپی برای گفتن یک داستان دارم.
چگونه طراحی‌های خود را بافرهنگ اروپای شرقی درهم‌آمیخته‌اید؟
یکدستی این طراحی‌ها نشات گرفته از فرهنگ روسی است و تکنیک‌ها نیز از صنعت بومی جان گرفته‌اند. برای من این طرح تلفیقی از سنت روسی با حساسیت و سبک مدرن است که طرحی برای کارهای روزمره را به ارمغان می‌آورد.
به نظر شما چگونه تربیت و شیوه بزرگ کردن شما در طرح‌هایتان تاثیر گذاشته است؟
مادر من بزرگ‌ترین الهام‌بخش من در زندگی‌ام بوده است. من به یاد دارم که او در اوقات فراغتش لباس‌های زیبایی را برای تمام اعضای خانواده در ست می‌کرد. من هم در اوایل دوران بچگی‌ام درباره طراحی لباس چیزهای زیادی را آموختم. من خیلی هم از افسانه‌های جن و پری خوشم می‌آید و از آن‌ها نیز در طراحی‌هایم الگو می‌گیرم.

ویلشنکو-طراح: اولگا ویلشنکو

تصویر از Courtesy Vilshenko


کدام یکی از طرح‌ها، برای شما احساسی‌ترین نما را ایجاد می‌کند؟
من واقعا به پیراهن‌های توری که هر فصل تولید می‌کنیم، علاقه وصف نشدنی دارم. ما به‌تازگی با یک کارخانه جدید وارد گفتگو شده‌ایم که تخصص زیادی در تولید توری‌های سنتی روسی دارد و بی‌صبرانه منتظریم در چند فصل آینده آن‌ها را وارد بازار کنیم. هر قطعه زمان زیادی برای تولید نیا دارد و نیازمند صبر و حوصله بسیار است، همین باعث گران‌بها شدن و زیبایی در این طرح‌ها خواهد شد.
خب کار در بیرون مسکو و در داخل شهر بزرگی مانند لندن چگونه پیش می‌رود؟
هنگام معرفی یک مجموعه جدید، انرژی‌های متنوع و پر جنب‌وجوش لندن، این شهر را برای ما بسیار الهام‌بخش می‌کند در حدی که ما از بیشترین خلاقیت خود در طرح‌های آینده استفاده خواهیم کرد. در مسکو ما بر روی طرح‌های درحال‌توسعه کار می‌کنیم و مشغول تولید پوشاک‌ها هستیم.

ویلشنکو-طراح: اولگا ویلشنکو

تصویر از Courtesy Vilshenko


چرا بازار آمریکا این‌قدر برای برند شما مهم تلقی می‌شود؟
خب بازار آمریکا یک بازار قابل‌توجه برای ایجاد نام تجاری در مقیاس جهانی است. دیدن نوع و چگونگی تفسیر کردن این برند برای مشتری‌ها در فروشگاه‌های مختلف در سرتاسر آمریکا برای مشتریان خیلی مهم است. لحظه‌ای که لباس‌های ما در برگدورف گودمن عرضه شد یک لحظه افتخارآمیز و به‌یادماندنی بود و اکنون‌که مجموعه جدید ما در قبل از پاییز عرضه‌شده است، خیلی خوشحالیم که در فروشگاه‌های آمریکایی برند ما یکی از معتبرترین برندها محسوب می‌شود.
کدام‌یک از افراد مشهور هستند که به پوشیدن لباس‌های شما علاقه نشان می‌دهند؟
وقتی‌که می‌بینم افرادی مانند ان هتوی، الکسا چانگ و فلورنس ولچ لباس‌های ما را برای پوشش انتخاب می‌کنند، هیجان‌زده می‌شویم. اینجاست که رؤیاهای ما به واقعیت می‌پیوندند. دیگر بانوانی که لباس‌های ما را می‌پوشند آلیسیا ویکاندر، دایان کروگر، زویی سالدانا هستند که هنوز هم این لیست ادامه دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان