به گزارش خبرنگار مهر، در این شماره از ماهنامه «مدیریت ارتباطات» مطالب و مقالات زیر را میخوانیم:
دشواریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی/ امیرعباس تقیپور، دیروز و امروز؛ جُنگ تاریخ روزنامهنگاری/ سیدفرید قاسمی، رویدادهای گذشته، جاری و آتی ارتباطات، روابط عمومی، رسانه، بازاریابی و تبلیغات، جستاری در اقتضائات عصر دیجیتال، مقرراتگذاری و کنترل در فضای مجازی: زیستبوم اجتماعی - تنظیمی/ سیدتقی کمالی، بصریسازی محتوا در ارتباطات: اینفوگرافیک مبتنی بر تایپوگرافی/ مریم سلیمی و عصر گفتمان: گفتمانسازی یا امکان گفتمانی/ حسن بشیر، نگاهی به مواجهه با شبکه نمایش خانگی: سریالهایی که به خانهها میروند/ منوچهر دین پرست و بررسی نقش روابطعمومی در توسعه اعتماد عمومی/ مریم سبحانی فرد.
در بخش «پرونده ای درباره رسانه» هم این مطالب به چشم میخورد: به دنبال آگاهیهای کاذب در رسانههای برخط و شبکههای اجتماعی: به من بگو چرا؟، تأملی بر نقش رسانههای جدید در شکلدهی به آگاهیها: ایدئولوژی پنهان عصر ما/ محسن آزموده، به دنیای مجازی خوش آمدید! / ساجده سلیمی، گفتگو با بابک زمانی، پزشک: همه بیماران قبل از من به اینترنت رجوع کردهاند! / علی ورامینی، محل تلاقیِ امر مادی و غیرمادی/ شهین غفاری، آگهیها جایگزین آگاهی ما/ شیما محمدی.
فضای سایبری عامل آگاهی کاذب: از مصرفکنندگانی ساده به تولیدکنندگانی مبتدی/ احسان حمیدی زاده، بیاعتمادی مردم به رسانههای رسمی خطرناک است/ منصوره قنبرآبادی، گزارشی از نقش شبکههای اجتماعی در آگاهیبخشی درباره حوزه محیطزیست (موردِ یوزپلنگ ایرانی) : شبکههای اجتماعی تیغ دو لبه محیطزیست/ فاطمه باباخانی، آگاهی کاذب در فضای مجازی هنری:هاله «همهچیزدانی» / شاهین محمدی زرغان، آیا رسانههای جدید در عصر «پساحقیقت» کاربران را از واقعیت گریزان میکنند؟ حقیقت خیالی/ جواد دلیری و سیاه و سفیدهای آنلاینیها/ رعنا زوره.
خَلط سره با ناسره/ ایرج رضایی، عبدالجبار کاکایی از آسیبشناسی فضای مجازی در حوزه شعر میگوید: به بازگشت به گذشته اعتقادی ندارم/ ندا دیالمه، ناحقیقت مجازی: سایه سایه/ میلاد نوری، از دیگر مطالب این شماره نشریه یادشده در بخشی است به نام «تبارشناسی انتساب شعر به بزرگان ادب».
مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی با قیمت 7 هزار تومان منتشر میشود و شماره 87 آن به تازگی روی دکه رفته است.