بر طبق ‌گفته‌های گوگل اینها بیشترین لباس هایی هستند که در پاییز خریداری خواهند شد

نتیجه تحلیل‌ داده‌های گوگل، خرید‌هایی که در پاییز صورت خواهند گرفت را پیش‌بینی می‌کند

 نتیجه تحلیل‌ داده‌های گوگل، خرید‌هایی که در پاییز صورت خواهند گرفت را پیش‌بینی می‌کند. درست مثل طالع‌بین‌ها گوگل هم دست به کار شده و با توجه به نتایج جستجو‌ها و افراد مشهوری که مردم  آنها را دنبال می‌کنند توانسته الگوی جالبی را کشف کند. البته جای تعجب نیست که افرادی مثل: کارداشیان و جنرها در صدر این فهرست قرار دارند و البته برای اهالی نیویورک بعضی از این استایل‌ها تاریخ گذشته به نظر خواهند آمد اما با نگاهی دقیق‌تر به سبک پوشش آنها شاید قانع شوید که پیراهن و شلوارک‌های خود را همچنان نگاه دارید.

اوباما

Photo: Chip Somodevilla/Getty Images

بنا به گفته گوگل لباس‌های زنانه بدون بند شانه همچنان محبوب‌ هستند حالا فرقی نمی‌کند لباس رسمی، لباس شب، بیکینی یا حتی پوششی برای کودکان باشد. میشل اوباما و کندال جنر هر دو به خاطر اینکه این نوع از پوشش را محبوب کرده‌اند مورد اشاره قرار گرفته‌اند که البته جای تعجب هم ندارد با توجه به شانه‌های تراشیده بانوی اول آمریکا و اینکه لباس‌های این چنینی هنوز در نیویورک از قدرت زیادی برخوردارند.

اما اگر لباس‌های بدون بند در شانه استایل شما نیستند مخصوصاً اگر هر کسی که می‌شناسید آنها را در اینستاگرام می‌پوشد، لباس‌ رومپر (romper) هنوز روی خط مد قرار دارد. در واقع رومپرها از سال 2014 طبق گفته گوگل سیر  صعودی داشته‌اند. این نوع از لباس‌ها مخصوصاً برای نوجوانی که  قصد شرکت در کنسرت‌ها را دارند، استفاده می‌شود. این سبک توسط تیلور سوئیفت، کایلی جنر، کیت هادسون و بتانی موتا در جامعه مد شده است.

کارداشیان

Photo: Pascal Le Segretain/Getty Images

گوگل در این بررسی تعداد زیادی از نتایج را مشخص نکرده است. آنها فهمیده‌اند که روزگاری که مردم علاقه به پیراهن‌هایی که عکس یک توله سگ رویش چاپ می‌شد خیلی وقت است که تمام شده است حالا والدین دوست دارند فرزندان‌شان درست مثل بچه‌های کارداشیان و بیانسه لباس بپوشند. والدین امروزه به دنبال لباس‌هایی هستند که کودکان افراد مشهور می‌پوشند مخصوصاً اگر خانواده کارداشیان‌ها یک لباس عجیب را برتن کنند. یک تغییر دیگر این است که مردان و زنان هر دو بدنبال لباس‌هایی هستند که برای هر دو جنسیت مناسب باشند لباس‌هایی مثل: ژاکت‌های بامبر و یک پیش‌بینی دیگر این است که افراد بدنبال یک پوشش اختصاصی برای خودشان هستند تا هر کسی نتواند به تقلید از ظاهر آنها بپردازد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر