بوتیک های شنل در نیویورک نوسازی می‌شوند، کندال جنر غوغا به پا کرده و ۳ خبر دیگر از پیوند دنیای مشاهیر، پول و ساختمان

همیشه شنیده‌ایم که ثروتمندان در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده‌اند. همچنین میدانیم که مشاهیر دنیای مد و بازیگری ثروتمند هستند و تمایل زیادی به خریدن خانه‌ها و آپارتمان‌های جدید دارند. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا ۵ خبر را که به نوعی با دنیای مشاهیر، مد، ثروت و ساختمان مربوط است، را با شما در میان بگذاریم.

همیشه شنیده‌ایم که ثروتمندان در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده‌اند. همچنین میدانیم که مشاهیر دنیای مد و بازیگری ثروتمند هستند و تمایل زیادی به خریدن خانه‌ها و آپارتمان‌های جدید دارند. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا 5 خبر را که به نوعی با دنیای مشاهیر، مد، ثروت و ساختمان مربوط است، را با شما در میان بگذاریم.

channel

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که مرکز فعالیت آن‌ها در پاریس است وامروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. خانه مد فرانسوی شنل  که در سال 1993 در خیابان 15 شرقی نیویورک شروع به کار کرد در سال 2006 توانست 17 شعبه جدید باز کند که در حال حاضر تمامی این شعب فعال هستند. 

این شرکت تصمیم گرفته است که بتواند با کمک اداره شهرسازی برای تعمیر و بازسازی دکوراسیون داخلی و خارجی بوتیک‌هایش در منطقه منهتن نیویورک اقدام کند و بودجه ای معادل 3.8 میلیون دلار برای این‌ کار اختصاص داده است. شنل تصمیم دارد که با تغییر در دکوراسیون داخلی بوتیک‌هایش، کمی فضای خرده فروشی در طبقات اول و دوم را بیشتر کند و در طبقات بالاتر، فضای بیشتری را  به امور اداری اختصاص دهد.

کندال جنر

کندال جنر  یکی از مدل های معروف است که به تازگی خانه امیلی بلانت (Emily Blunt) و  جان کرازینسکی (John Krasinski) را  به قیمت 6.5 میلیون دلار خریده است اما  باعث ایجاد مزاحمت برای همسایگان جدیدش شده است. وقتی که کندال در برنامه پخش زنده جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) ظاهر شد، متوجه شد که جیمی از همسایگان او در خانه جدید است. جیمی  به او گفت که از وقتی شما به منزل جدیدتان اسباب کشی کرده‌اید و در بلوک ما مستقر شده‌اید همه همسایه ها به شدت معترض و عصبانی هستند. ظاهرا حضور گارد حفاظتی کندال باعث صلب آسایش همسایگان شده است.

ساختمان های نیویورک

520 Park Avenue. Rendering via teaser site

رابرت استرن(Robert A.M. Stern) معمار معروفی است که اکثر ساختمان‌های بلند در نیویورک را طراحی کرده  است. او مجموعه آپارتمانی جدیدی را طراحی کرده که این ساختمان‌ها با کمک ویلیلام زکندورف(William Zeckendorf) که در زمینه توسعه املاک فعالیت دارد در حال ساخت هستند. انتظار می‌رود آپارتمان‌های لوکس شمال شرقی این مجموعه،  هر کدام یک طبقه کامل را به خود اختصاص دهند و مساحتی تقریبا 5394 فیت مربع داشته باشند. امکاناتی که در این مجموعه تعبیه شده است شامل سالن کنفرانس، باشگاه رقص، مرکز تناسب اندام، به همراه استخر و سونا است. همچنین متعهد شده‌اند که تا سال 2017 آماده بهره برداری باشد.

ساختمان های قطری در آمریکا

shows the Empire State Building, in New York

قطر اوراق مربوط به ساختمان جدید شرکت مشاور املاک امپایر (Empire State) را خریداری نموده است. این شرکت با سابقه بسیار خوبی که  دارد این ساختمان  را به گونه‌ای خواهد ساخت که چشم اندازی بی نظیر از نقاط اصلی نیویورک داشته باشد. قطر تقریبا 622 میلیون دلار برای ساخت این مجموعه سرمایه گذاری کرده و 9.9 درصد از سهام این مجموعه را خریداری کرده است.

 

ترایبیکا

Coldwell Banker

ترایبکا محله‌ای مرفه‌نشین در منهتن، شهر نیویورک است. جنیفر لارنس(Jennifer Lawrence)  آپارتمان‌های خود را در این منطقه فروخت. به نظر عجیب است که چرا او باید مجموعه آپارتمانی که در سال 2006 به قیمت 879000 دلار خریداری کرده و شامل امکانات مختلفی از جمله پاسیو‌های اختصاصی و شومینه های بی نظیری بوده را بفروشد اما حتما  این برنده اسکار ترجیح داده که در بورلی هیلز و در مجموعه ای که در سال 2014  با قیمت 8.225 میلیون دلار خریداری کرده  ساکن شود با 5 اتاق خواب که هر کدام حمام اختصاصی دارند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان