۱۰ ژاکت جین مردانه و طریقه ترکیب کردن آنها

در این مقاله در مورد یکی از کالاهایی که در نگاه اول برای مردان شاید جذاب نباشد صحبت خواهیم کرد

در این مقاله در مورد یکی از کالاهایی که در نگاه اول برای مردان شاید جذاب نباشد صحبت خواهیم کرد. ژاکت جین! ژاکت‌ها معمولاً لباس‌های مقرون به صرفه‌ای هستند، اگر جنس آنها از جین‌ها شسته شده باشد که مزید بر علت خواهد شد. شما می‌توانید با این ژاکت‌ها روزهای سرد پاییز را سر کنید. پس به شما بهترین ژاکت‌های جین را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید به جالباسی خودتان یکی از انها را اضافه کنید. با بنیتا همراه باشید.
ژاکت‌های جین جای خودشان را در جالباسی‌های معاصر پیدا کرده‌اند. بر اساس علاقه شدید ما به لباس‌های جین، رنگ آبی روشن این لباس‌ها از نقطه ضعف‌های ما هستند. رنگی باعث می‌شود هر آنچه از یک لباس جین را بخواهیم یکجا بدست اوریم. همچنین ما علاقه داریم تا جین‌های خودمان را باهم ترکیب کنیم و یا جین بودن را از شلوار به شمت بالاتر و به ژاکت خودمان برسانیم. با وجود لباس‌های مناسب هر سلیقه‌ای، نوع شسته شده و کلاسیک جین‌ها را می‌توانیم هر کدام را با انواع مختلفی از لباس‌ها ترکیب کنیم. می‌توانید ژاکت جین را به عنوان یک لباس رویی استفاده کنید و یا به عنوان لباس اصلی‌تان آنها را به تن کنید. روش دوم پوشیدن جین‌ها معمولاً سنتی‌تر از روش اول است. ابتدا نگاهی به ده جین برتری که ما به شما پیشنهاد می دهیم بیاندازید و سپس به سراغ ترکیب کردن آنها با سایر لباس هایتان باشید.

dmargedmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmargedmarge


نکات استایل با ژاکت جین


ژاکت جین لباس مناسبی برای آب و هواس سرد و همچنین روزهایی که در بهار معمولاً هوا ثبات ندارد و گاهی سرد و گرم می‌شود مناسب هستند. جدا از بحث آب و هوا، در اینجا چند نکته کلی در مورد پوشیدن جین‌ها به شما خواهیم گفت:
لباس زیری خودتان را معمولاً نازک و نسبتاً مناسب فصل انتخاب کنید. این توصیه برای زمانی است که شما از ژاکت خودتان به عنوان لباس رویی استفاده می‌کنید. لباس‌های کلفت و نا مناسب می‌تواند بر روی ژاکت رویی هم تأثیر گذار باشد.
باف متفاوت بین دو لباس، ایجاد عمق و خطای دید می‌تواند لباس‌های شما را در کنار یکدیگر جالب‌تر نشان دهد. نیازی نیست همیشه رنگ‌های جیغ به تن داشته باشید تا بتوانید به وسیله رنگ‌ها تمایز ایجاد کنید.
اگر دو ترکیب جین را می‌خواهید کنار هم قرار دهید بهتر است از قانون جین‌ها استفاده کنید و جین روشن را برای بالا تنه و جین تیره را برای پایین تنه خودتان استفاده کنید. مگر اینکه همانند زک افرون (Zac Efron) بخواهید خلاف عادت عمل کنید.
تناژ رنگی مختلف را انتخاب کنید. شما باید به طور کلی لباس‌های تیره را برای شب و لباس‌های روشن را برای مواقع روز و مواقعی که هوا گرم باشد باید انتخاب کنید.

استایل های مختلف پوشیدن جین

  • ترکیب سریع

dmarge

در مدل‌های مردانه تا استایل های مردانه (مردانی که خوش استایل هستند)، استفاده از جین ما را به یاد دوران راک‌اند رول (Rock and Roll) و نحوه لباس پوشیدن آنها در زمستان می‌اندازد. در مدل‌های غیر رسمی معمولاً مدل‌ها و ادیتور های استایل ژاکت جین را به زیر یک کاپشن چرمی کاملاً معمولی می‌پوشند. از جمله ترکیب لباس‌ها می‌توانیم به جین تیره و پیراهن برتونی قرمز زیر آن و کت چرمی واکس زده شده به روی آنها و همچنین تی شرت مشکی زیر ژاکت آبی و کت چرمی تیره ترکیب شده اشاره کنیم. ترکیبی ساده که مسلماً برای پوشیدنش نیاز به زمان زیادی هم نیست. این جین‌های تیره نشانه‌های گذشته غرب و امریکا محسوب می‌شوند.

 

  •  جین شیک

dmarge

یکی از راه‌های پوشیدن شیک جین، ترکیب کردن آن در زمستان به همراه لباس‌های رایج تابستانی و شلوار سفید است. اولیور چشایر (Oliver Cheshire) مردانگلیسی که دنبال کننده مد، دیوید گاندی (David Gandy) و جیم چاپمن (Jim Chapman) ژاکت جین خودشان را با یک بولیز یقه دار کاربنی و کت مشکی به روی آن توانسته‌اند یک استایل و ترکیب خود ایجاد کنند.
به جای جین‌های قدیمی، می‌توانید از جین‌هایی که کمی دران ها رنگ تیره هم کار شده است استفاده کنید. جین‌هایی که معمولاً در قسمت‌هایی از آنها بافت تیره‌تری قرار دارد. ژاکت‌هایی که دکمه‌های تبره دارند هم می‌توانند از انتخاب‌های شما باشند. پس اضافه کردن مقداری تیرگی می‌تواند نمای بهتری بوجود آورد.

  • ترکیب ساده

dmarge

شما می‌توانید ژاکت‌های جین خودتان را با رعایت قوانین ساده در محل کارتان هم بپوشید. می‌توانید انها را با کت‌های بلیزری جایگزین کنید. پیشنهاد ما به شما می‌تواند ترکیب جین تیره و با نشانی از تیم مورد علاقه‌تان و شلوار کتانی کرمی رنگ، کفش‌های دربی قهوه‌ای شکلاتی باشد. کراوات به هیچ عنوان استفاده کنید، کراوات با شکل غیر رسمی ژاکت شما هم خوانی ندارد.
درجایی دیگر شما می‌توانید جین ابی روشن خودتان را همراه با پیراهن اتوکشیده سفید خودتان و کراوات قرمز رنگ ترکیب کنید، جینی که معمولاً راننده‌های کامیونی به تن می‌کنند. شلوار شما می‌تواند پشمی و متانی و کفش‌های شما چرمی و قهوه‌ای باشد. این ترکیب که گفتیم برای روزهای جمعه و همچنین برای یه کافه رفتن بسیار خوش ترکیب است. ژاکت‌های جین همانند کاپشن‌ها دست و پا گیر نیستند. و شما با آنها احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

  • آمریکایی اصیل

dmarge

دنیل کرایگ (Daniel Craig) و زاک افرون (Zac Efron) می‌توانند در تاریخ ژاکت جین میراث ارزشمندی باشند. دنیل وقتی که در نقش جیمز باند نیست استایل تمام جین به تن می‌کند. ژاکت آبی میانه که کمی رنگ و رو رفته به نظر می‌رسد و از دسته لباس‌های رانندگان کامیون محسوب می‌شود به همراه بافتی در زیر آن و شلوار جین دیگر ترکیب می‌کند. نکته‌ای که در این لباس‌ها استفاده شده است، ایجان کنتراست رنگی است که در استایل های تمام جین باید به ان دقت زیادی کنید. اواز قوانین جین پیروی کرده است و جین روشن را بالا و جین تیره را در پایین تنه استفاده کرده است. این قانون ساده به تابش نور بر می‌گردد. در قسمت بالا تنه روشنی بیشتری وجود دارد و لباسهای روشن دید بهتری ایجاد می‌کنند. دستمال گردنی که معمولاً مردها تمایل زیادی به استفاده از آنها ندارند هم استفاده کرده است. او به خوبی می‌تواند با وسایل و اکسسوری ها بازی کند.
زاک افرون با ژاکت جین حاشیه دار شروع کرده است، به کناره‌های ژاکت او توجه کنید که پوشیده از کرک‌های پشمی است که لطافت خاصی به لباس می‌بخشد، لباسی که او پوشیده است به جین‌های سخت شسته شده معروف هستند. بلاک‌های رنگی با پیراهن پولو تیره رنگ ایجاد شده است. همچنین او توانسته است همانند یک بازیگر قوانین را بشکند و جین‌هایی به رنگ تقریباً یکسان را بپوشد. ژاکت او کمی رنگ روشن‌تری دارد. پوشیدن کتانی‌های سفید ظاهری کلاسیک به او بخشیده است.

  • استایل مرد کارگر

dmarge

کاپشن‌های جین در اثر از کارگران ژاپنی الهام گرفته شده بودند و بعدها توسط کامیون داران امریکایی به خوبی مورد استفاده قرار گرفت. دران زمان این لباس‌ها در امریکا مورد توجه بسیاری قرار گرفت. پیراهن‌های یقه بسته، ژاکت‌های کیمونو و مغازه‌های کار و یا کشتی‌های برای را با هم در یک تصور ترکیب کنید. می‌توانید لباس‌های بلندتر از حد معمول و یا حتی بزرگتر برای ایجاد این استایل استفاده کنید. استفاده از جین‌های راحت به شما یک نگاه کلاسیک خواهد بخشید.
پیراهن آکسفورد خودتان را به همراه شلوار جین خودتان ترکیب کنید. برای کفش‌های خودتان کفش‌های کوهنوردی انتخاب کنید و یا به مغازه بروید و ژاکتی که بیشترین جیب را روی خودش دارد انتخاب کنید. با یک شلوار جین تنگ آن را ترکیب کنید. می‌توانید اکسسوری هایی همانند چکمه، شال ترمه برای زمستان‌های خودتان هم استفاده کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر