ماهان شبکه ایرانیان

برندهای جدید در هفته مد نیویورک

هزاران برند از طراحان تازه وارد همیشه در کل فصل‌های سال باهم در مراسم‌های مختلف به مبارزه می‌پردازند ولی تنها دست آورد انها می‌تواند یک هشتگ در دنیای مجازی باشد

هزاران برند از طراحان تازه وارد همیشه در کل فصل‌های سال باهم در مراسم‌های مختلف به مبارزه می‌پردازند ولی تنها دست آورد انها می‌تواند یک هشتگ در دنیای مجازی باشد. تنها یک مراسم رونمایی از برندها است که می‌تواند طراحان را به گریه و یا یک حالت عجیب شعف و شادی برساند، هفته مد و نمایش در نیویورک (the New York Fashion Week shows) است. از این رو ما نیز به این مراسم توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. بر اساس دلیل‌های زیادی، ما به بررسی برندهایی پرداختیم که برای اولین باز پا به این مراسم گذاشته بودند. موفقیت در این مراسم می‌تواند به معنای واقعی موفقیت باشد و برند شما را از زمین به اسمان ببرد. پیروزی در این رقابت و نمایش بیانگر این است که قرار است زندگی شما زیر و رو شود. با بنیتا همراه باشید.

توسط بونی یانگ
(BY. Bonnie Young)

bonnieyoung

پس از 16 سال تجربه کاری در دونا کارن (Donna Karan)، یکی از شش مدیر عامل خلاق و جوان به نام بونی یانگ (Bonnie Young) اولین نمایش مد فصل خودش را در نیویورک برگذار کرد. در این نمایش او به نشان دادن شلوارهای دم پا گشاد، به همراه بولیزهای بافت کار شده و لباس‌هایی که به صورت شانه انداز و پالتو در دهه 70 مد شده بود پرداخته است. مدهای او به حد کافی زرق و برق اشتند که چشم همه را به سمت خودشان بکشانند. بر اساس زندگی کودکی طراح، که والدین او طراح معروف بوده‌اند، او به مد کودکان هم نگاه ویژه‌ای داشته است و تمام لباس‌هایی که نمایش داده بود، در سایزهای کوچک‌تر هم تهیه شده بودند. اغلب این لباس‌ها به صورت کشبافت هستند.

کلوب موناکو
(Club Monaco)

poshpoint

مرکز توجه شما برای لباس‌های بزرگسال مخصوص فصل با ارائه اولین نمایش لباسهایی که توسط مدیر خلاق کارولین بلهومر (Belhumeur) دستکاری و ساخته شده‌اند، در نمایش نیویورک تغییر می‌کند. بلهومر اضافه کرد: این لباس‌ها حاصل درهم آمیختن تضاد رمانتیسم ویکتوریا با ساختار نظامی و مردانه و خشن است. ایا از دیدن آنچه که بلهومر ایجاد کرده است لذت می‌برید باید منتظر باشید تا بعد از موعد 9 سپتامبر این لباس‌ها و مشابه آنها وارد بازار شوند.

فرانسیس والنتین
(Frances Valentine)

real-life-style

چه اتفاقی برای بابی جین (Baby Jane) کیت اسپاد (Kate Spade) افتاد؟ او با همسرش اندی، و یک کالکشن جدید اکسسوری با نام فرانسیس والنتین بازگشته است. این اکسسوری ها از پارچه‌های فاستونی، ظاهری خاص و غرور دخترانه همراه است. چند قطعه از این اکسسوری ها هم اکنون در فروشگاه انلاین او به فروش می‌رسد، می‌توانید به انها نگاه بیاندازید و انها را قضاوت کنید. در اولین نگاه واقعاً جذاب و خاص هستند.

خداوند حافظ ملکه است
(God Save Queens)

cpcache

این برند از همان اول جالب بود: مدل او برای لباس‌های زنانه کسی جز مندال جنر نیست. از طرفی در اکانت اینستاگرام به صورت فشرده از لهستان تا منهتن او را با این لباس زیرهای طراحی شده توسط کاولینا برناکیاک (Karolina Bernaciak) نشان می‌دهند. بر اساس این روند فشرده و سریع تبلیغات و عکس برداری مسلماً یکی از برندهای که امسال توجه بیش از حدی به ان خواهد شد همین برند است.

کنزو
(Kenzo)

kenzo

سال گذشته، گیونچی (Givenchy) در پاریس نفس ما را به شمارش انداخت و امسال، نوبت کنزو شده است که این کار را با ما بکند. لباس‌های مارک فرانسوی با جشن همکاری اومبرتو لئون (Humberto Leon) و کارول لیم (Carol Lim) در کنار یکدیگر می‌توانند فیلم جدیدی در صحنه مد بازی کنند. فیلمی همانند همکاری رؤیایی کری برونستین (Carrie Brownstein) و روان بلانچارد (Rowan Blanchard) در سریال‌های امریکایی. ولی ایا کسی همانند کیم گوردون (Kim Gordon) در پشت صحنه موفقیت‌های این دو طراح امریکایی قرار گرفته است؟

کرِو
(Krewe)


smartereyewear

از درمیان تمامی برندهایی که در استودیو میلک (Milk Studios) از آنها رونمایی و به جهان معرفی شده‌اند، جنجالی‌ترین و پر سرو صداترین آنها برندی است که به عنوان نامزد دریافت کمک هزینه انجمن حمایت از مد امریکا (CFDA) و همچنین حمایت خانم بیانسه را به خود جلب کرده است، می‌باشد. ما همچنان در انتظار هستیم تا این برند بتواند عینک‌های خودش را در بازار مد کنونی عرضه و به فروش برساند. عینک‌های که بیشتر از کمک به دید باعث خطای دید می‌شوند!

لویس لندن
(Lois London)

notjustalabel

حرف از بیانسه شد، رادهیکا پررا هرناندز را یادمان نرود. او قبل از امسال که به عنوان یک فعال مد شناخته شود به عنوان منشی در شرکت هاوس آو دِرِون (House of Dereon) که توسط بیانسه و مادرش تشکیل شده بود، حضور داشت. او حالا توانسته است خط تولید برند جدید خودش را بر اساس تمرکز بر لباس‌های یونانی که به خوبی از سد تغییرات ه روز گذشته‌اند، پارچه‌های تزیین شده و.. بناگذاری کند.

کالکشن میشا

(Misha Collection)


در ماه می، بلا حدید نمایشی از کالکشن میشا را در هفته مد سیدنی رونمایی کرد و این قضیه به همان زودی که شروع شده بود تمام شد. اما طراح تازه کار میشل ازناواریان (Michelle Aznavorian) به خانه حدید آمده است تا بتواند یک نمایش دیگر از محصولات میشا را داشته باشند. خبرها حاکی از این است که خانم حدید در جایی دیگر برای نمایش لباس‌های خودش هتل رزرو کرده است. بهتر است اگر شما علاقه خاصی به لباسهایی که در هفته مد نیویورک ارائه داد، دارید بهتر است او را در نمایش بعدی از دست ندهید.


اودای شاکر
 (Oday Shakar)

onquestyle

همیشه بنا بر این بوده است که حق امتیاز زیبایی شرکت کنندگان فرش قرمز متعلق به لس انحلس باشد، همانند ساندرا بولاک (Sandra Bullock) و دایانا آرگون (Dianna Agron) که در فرش قرمز امسال لباس‌های ابریشمی و پولک دوزی شده بود به تن داشتند. اما اگر شما برندی داشته باشید که نام مشابهی داشته باشد و برای اولین بار بخواهید در نیویورک رونمایی کنید باید کمی روند متفاوت‌تری به خودتان بگیرید. در دنیا این حرکت به کشف حجاب معروف است. اودای شاکر تصمیم گرفته است تا از زمینه دینی خودش در سرزمین‌های عرب و خاورمیانه تأثیر بپذیرد و این لباس‌ها را ترویج دهد.

 

تالیسا
(Talitha)

tumblr

برای مخالفت با همیلتون (پدر سرمایه گذاری امریکا) به شما میگوییم که بهتر است اگر کار مد می‌کنید، یک مدل همانند دلِوینگنز (Delevingnes) را در کنار خودتان داشته باشید. طراحی‌های برند تالیسا توسط دو طراح به نام‌های کیم هرسوو (Kim Hersov) و شون رندهاوا (Shon Randhawa) انجام می‌شود. تالیسا گتی و محصولات مورد علاقه ما اکنون فقط در لندن تولید می‌شوند و در همان محدوده هم به فروش می‌رسند. ما تصور داشتیم به علت چرمی که دراین محصولات است، تولید آنها در ایتالیا باشد.

لباس‌های ورزشی افعی
(Vipe Activewear)

طراحی لباس ورزشکاری از بین رفته است یا زنده است؟ مطمن باشید که زنده است و آخرین بار در کارهای وتمنتز (Vetements) در پاریس طراحی لباس ورزشکاری را مشاهده کردیم. بعد از ان، یک خط تولید لباسهای ورزشی با سرمایه گذاری دو ورزشکار رشته هاکی مارلیس کورژین (Marlies Korijn) و سوزی آوژینگر (Susi Auzinger) که آخرین بار در ادیداس همکار شده بودند، ایجاد شده است.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان