ماهان شبکه ایرانیان

سمپوزیوم بین المللی گردشگری ورزشی در اصفهان برگزار شد

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۱۱ – اصفهان &#۸۲۱۱; ایرنا &#۸۲۱۱; اولین سمپوزیوم بین المللی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی در ایران روز پنجشنبه در دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان برگزار شد.

تاریخ خبر : 1393/02/11 – اصفهان – ایرنا – اولین سمپوزیوم بین المللی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی در ایران روز پنجشنبه در دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش یک روزه با هدف شناسایی ظرفیت ها، منابع و مناطق مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی، شیوه های جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در گردشگری ورزشی، اشتغال زایی و کارآفرینی در صنعت گردشگری ورزشی، ارتقای دانش، توانمندی و مهارت های کاربردی و عملیاتی فعالان مرتبط در این حوزه، افزایش مشارکت بخش خصوصی، انجمن ها و سازمان های غیردولتی در توسعه گردشگری ورزشی برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در آیین گشایش این سمپوزیوم گفت: دانشگاههای کشور در همه زمینه ها از جمله پژوهش ، تحقیقات، اجتماعی، ورزشی و سیاسی رسالت هایی را برعهده دارند که باید براساس رسالت خود، اقدامات اساسی برای پیشبرد اهداف کشور را برنامه ریزی کنند.

احمد علی فروغی ابری با اشاره به اینکه دانشمندان تلاش می کنند تا با تلفیق علوم مختلف به جامعه کمک کنند، افزود: امروزه دو پدیده ورزش و گردشگری به عنوان یک پدیده جدید با هم تلفیق شده اند، گردشگری ورزشی یکی از ایده های برتر در کشور ماست و مسوولان این حوزه باید با حمایت خود آن را در کشور توسعه دهند.

مشاور امور بین الملل انجمن گردشگری ورزشی ایران و دبیر برگزاری این سمپوزیوم نیز با اشاره به تاکید مقامات بلند پایه کشور برای توسعه گردشگری، گفت: سهم ایران از تجارت گردشگری جهان کمتر از یک دهم درصد است درحالیکه اولویت کشور ما اقتصاد بدون نفت می باشد.

علی اصغر کهن سال افزود: این موضوع باعث شده، ایران در این خصوص از رتبه خاصی در جهان بهره مند نباشد، بنابر این برای بهبود این شرایط باید گردشگری ورزشی کشور نیز تقویت شود.

سمپوزیوم بین المللی گردشگری ورزشی در اصفهان برگزار شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان