سهم ایران از تجارت گردشگری تنها ۰.۱ درصد جهان است

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۱۵ &#۸۲۱۱; اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر سمپوزیوم فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی گفت: سهم ایران از تجارت گردشگری تنها ۰.۱ درصد جهان است و ما باید برای استفاده از ظرفیت‌های کشور در این زمینه نهایت استفاده را داشته باشیم.

تاریخ خبر : 1393/2/15 – اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر سمپوزیوم فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی گفت: سهم ایران از تجارت گردشگری تنها 0.1 درصد جهان است و ما باید برای استفاده از ظرفیت‌های کشور در این زمینه نهایت استفاده را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر کهن‌سال صبح امروز در سمپوزیوم بین‌المللی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی اظهار داشت: تلاش‌های 10 ماهه همه دست‌اندرکاران این سمپوزیوم در نهایت به بار نشسته و کسانی که در این زمینه زحمات بسیاری کشیدند، امروز حاصل تلاش‌های خود را می‌بینند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به مسئله اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی توجه نشان دادند و این مسئله به توسعه گردشگری نیز اشاره دارد و در کنار آن رئیس‌جمهور نیز توجه به توسعه اقتصاد مستقل از نفت و حوزه گردشگری را در دستور کار قرار داده است بنابراین ما باید در این زمینه تلاش کنیم.

دبیر سمپوزیوم فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی با اشاره به سهم اندک ایران در تجارت گردشگری جهانی تصریح کرد: سهم ایران از تجارت گردشگری تنها 0.1 درصد جهان است و ایران در این بخش، رتبه بالائی ندارد بنابراین باید کاری کنیم که شرایط گردشگری ورزشی ایران بهبود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست یکدیگر داده و حرکت نویی در گردشگری ورزشی کشور سامان دهیم و در این زمینه سمپوزیوم برای نخستین بار در کشور برگزار شده و با توجه به ظرفیت‌های بسیار گردشگری اصفهان، سمپوزیوم در این شهر برگزار شد.

کهن‌سال گفت: متاسفانه برخی به برگزاری این سمپوزیوم به صورت جزیره‌ای نگاه کردند و مشکملاتی برای ما به وجود آمد اما تلاش می‌کنیم که زمینه افزایش درآمد ارزی کشور از طریق گردشگری ورزشی افزایش یابد.
سهم ایران از تجارت گردشگری تنها 0.1 درصد جهان است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان