۷ پیشنهاد برای ارتقا جالباسی شما

زمان‌هایی که شما پیاده‌روی می‌کنید، به تماشای فوتبال می‌نشینید و شب را با دوستان خودتان می‌گذرانید و یا خودتان را در باشگاه سرحال نگاه می‌دارید ما به فکر شما و پوشش شما هستیم.

زمان‌هایی که شما پیاده‌روی می‌کنید، به تماشای فوتبال می‌نشینید و شب را با دوستان خودتان می‌گذرانید و یا خودتان را در باشگاه سرحال نگاه می‌دارید ما به فکر شما و پوشش شما هستیم.

در اینجا 7 لباسی که برای ارتقا سطح جالباسی شما لازم است را پیشنهاد داده‌ایم. با بنیتا همراه باشید.

VISVIM - STENCIL VINTAGE CREW SWEATSHIRT

esquire

شما می‌توانید به جالباسی خودتان به‌وسیله این‌سوی شرت ژاپنی رنگ و کمی هم سنتی بودن را اضافه کنید. جنس این‌سوی شرت پشمی است. امیدواریم بتوانید همانند این‌سوی شرت و با همین رنگ در بازار لباس مناسب خودتان را پیدا کنید.


INCOTEX - DOUBLE-BREASTED WATER-REPELLENT JACKET

esquire

تا حالا به داشتن یک ابزار دوکاره به این حد احتیاج نداشته‌اید. این ژاکت دوکاره می‌توانید هم شمارا از شر باران‌های پاییزی و بهاری نگاه دارد می‌تواند شمارا بسیار خوش‌تیپ‌تر نگه دارد.


SUNSPEL - COTTON LOOPBACK TRACKPANT

esquire

فصل فوتبال نزدیک می‌شود و شما در روزهایی که به فوتبال می‌پردازید گاهی لازم است روی نیمکت هم بنشینید، این شلوار فقط برای همین کار ساخته‌شده است. جنس شلوار از پنبه است. نگران سرما و عرق خودتان نباشید. این لباس شما برای ورزشکاران ساخته‌شده است.


J. CREW - SLIM BRUSHED TWILL SHIRT

esquire

برای افراد معتدل و میانه‌رو این پیراهن بسیار مناسب است. زمانی که پوشیدن فلانل برای روزها گرم و پوشیدن پوپیلن سرد است می‌توانید این پیراهن را انتخاب کنید و بپوشید. فلانل پیراهن‌های پشمی با طرح‌های مربعی گفته می‌شود. پوپیلن پیراهن‌های نخی نازک مخصوص روزهای گرم هستند.


VANS - VAULT OG LEATHER OLD SKOOL LX SNEAKERS

esquire

همانند کفش‌های آدیداس به طراحی آقای اسمیت (Stan Smiths) که تقریباً این روزها به خاطره‌ها پیوسته‌اند، این کفش‌های ونس کلاسیک می‌تواند جای آن‌ها را در این فصل پر کند. بهترین قسمت این قضیه چرمی بودن آن‌ها است. چرمی بودن و پوشیدن آن‌ها همراه دیگر لباس‌های چرم لذت خاصی دارد.


A.P.C. x OUTDOOR VOICES - GYM SHORTS

esquire

برای داشتن استایل های مناسب لازم نیست که رفتن به باشگاه را ترک کنید اتفاقاً این روزها رفتن به باشگاه برای شما بسیار مناسب است. استایل خوب داشتن به یک عضویت خوب هم برمی‌گردد. شما باشد در کنار باشگاه رفتن باید خوب لباس بپوشید.


CHRISTOPHER KANE - CHECK PRINT NEON TRIM CARDIGAN

esquire

این ژاکت برای بابابزرگ شما نیست. اشتباه نکنید. قبل از اینکه مارک پدربزرگ بودن را بزنید کمی به پدربزرگتان فکر کنید که باید یک سوپراستار باشد که بتواند این ژاکت را بپوشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان