ماهان شبکه ایرانیان

بازنشستگی عجیب ناینگولان از تیم ملی بلژیک

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی از همراهی تیم ملی کشورش اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز، سرمربی بلژیک، فهرست تیمش را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل یونان و جبل الطارق اعلام کرد ولی خبری از هافبک 29 ساله رم در این فهرست نبود. به جای او، مارتینز بازیکنانی مثل دفور، تیلمانس و ویتسل را دعوت کرده بود که دو نفر آخر در لیگ چین توپ می‌زنند. از زمان حضور مارتینز، ناینگولان در بلژیک از ترکیب ثابت تیم خارج شده و حال با دعوت نشدن، او تصمیم گرفت که از بازی های ملی بازنشسته شود.


او گفت:" مارتینز یک ساعت قبل از اعلام فهرست با من تماس گرفت و گفت که عملکرد من به حدی خوب نبوده که بخواهم در جام جهانی، شیاطین سرخ را همراهی کنم. وقتی این را شنیدم می‌خواستم منفجر شوم. فوتبال ملی را کنار خواهم گذاشت. هیچ معنی ندارد. او یوری تیلمانس را دعوت می‌کند که بیشتر بازی ها در موناکو نیمکت نشین است و فقط چند دقیقه به میدان می‌رود.
وقتی مارتینز سرمربی بلژیک شد، گفت که این تیم باید در بالاترین سطح باشد. حالا اکسل ویتسل از چین را دعوت می‌کند و به نظرم این موضوع منطقی نیست. این اتفاقات همگی عادی اند و آن وقت من باید سطح بازی ام را بالا می‌کشیدم؟ بیخیال!


راستش را بخواهید، در تعطیلاتی که در ایبیزا سپری کردم، با مارتینز در یک رستوران بودم ولی او حتی به من سلام هم نکرد و من هم نکردم. چطور می‌توان با چنین فردی کار کرد.
 به نظرم ادامه دادن فوتبال ملی منطقی نیست. من 52 بازی برای رم در فصل گذشته انجام دادم. همیشه بیشترین تلاشم را انجام می‌دهم ولی همیشه دلیلی هست که من کنار گذاشته شوم. دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کنم، کنار می‌کشم. من 29 ساله هستم و نمی‌گذارم دیگر این روند ادامه پیدا کند. عذر می‌خواهم ولی اوضاع اینگونه است. من را به زور به سمت این شرایط کشاندند بنابراین از این به بعد تمام تلاش من برای رم خواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان