ماهان شبکه ایرانیان

شرایط فروش خودروهای DS با تخفیف ۴ تا ۷ درصد

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش نقدی و اقساطی برای عرضه محصولات خود در ایران در نظر گرفته است. طبق اعلام رسمی مدل های DS ۶, DS ۵, DS ۵LS, DS ۳ با تخفیف ۴ تا ۷ میلیون تومانی ویژه خرید نقدی عرضه می شود. موعد تحویل این محصولات بسته به شیوه پرداخت از ۱۵ ، ۳۰ و ۶۰ روز متفاوت است.

شرایط فروش خودروهای DS با تخفیف 4 تا 7 درصد

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش نقدی و اقساطی برای عرضه محصولات خود در ایران در نظر گرفته است.
طبق اعلام رسمی مدل های DS 6, DS 5, DS 5LS, DS 3 با تخفیف 4 تا 7 میلیون تومانی ویژه خرید نقدی عرضه می شود. موعد تحویل این محصولات بسته به شیوه پرداخت از 15 ، 30 و 60 روز متفاوت است.

بنا به این گزارش ارزان ترین محصول DS در این شرایط مدل هاچ بک DS 3 ، با قیمت 138.2 میلیون تومان ( با احتساب 4 میلیون تومان تخفیف) است و تنها خودرو سدان این برند پریمیوم فرانسوی 5LS است که با احتساب تخفیف با قیمت نقدی 191.6 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.همچنین شاسی بلند DS 6 و سدان DS 5LS این برند پرمیوم, با وام 90 میلیون تومانی و باز‍‍پرداخت 24 ماهه بدون بهره عرضه می شود.
پرچم دار برند DS یعنی DS 5 نیز با وام 95 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه بدون بهره به فروش می رسد.
‏DS 3 هاچ بک این برند خاص فرانسوی نیز با وام 52 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره 18 درصدی به خریداران این برند پرمیوم عرضه می شود.لازم به ذکر است تحویل تمامی محصولات نام برده بصورت فوری می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان