دادستان گرگان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

اجرای طرح مبارزه با قاچاق لوازم التحریر / محکومیت ۲۶ میلیونی قاچاقچیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان برحمایت از تولید داخلی و چرخیدن چرخه اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا از جمله قاچاق لوازم تحریر دراستان در حال اجراست.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان برحمایت از تولید داخلی و چرخیدن چرخه اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا از جمله قاچاق لوازم تحریر دراستان در حال اجراست.

وی گفت: نیروی انتظامی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح‌هایی را اجرا می‌کند و پرونده‌هایی به سازمان تعزیرات ارسال می‌شود.

دادستان گرگان از ورود 12 پرونده قاچاق کالا و ارز (لوازم التحریر) به سازمان تعزیرات از ابتدای سال گذشته تا کنون خبرداد و افزود: این پرونده‌ها به ارزش 43 میلیون و 952 هزار ریال در سازمان تعزیرات تشکیل که متخلفان به مبلغ 26 میلیون و 452 هزار ریال محکوم شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حقی اضافه کرد: علاوه بر اینکه تصاویر برروی کالا‌های خارجی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما همخوانی ندارد لذا به هموطنانمان توصیه میکنم برای حمایت از کالای داخلی از کالا‌های ایرانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود اضافه کرد: با جلوگیری از قاچاق کالا از تولید داخلی و محصولات ایرانی حمایت می‌کنیم.

این مقام قضایی در استان گلستان همچنین گفت: با مصرف تولیدات داخلی و بالا رفتن تولید ملی، آمار اشتغال نیروی کار نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر