ماهان شبکه ایرانیان

۶ روش درست لباس پوشیدن برای روزهای کاری

سلام بر آقایان قرن بیست و یکم. شما قرار است حرفه‌ای به نظر بیایید و برای رسیدن به این مهم صرف کمی زمان ضروری است. که البته با توجه به زندگی پرمشغله‌ی امروزی کار آسانی نخواهد بود. با وجود قرار ملاقات‌های دقیقه نودی شما باید هنر کت و شلوار پوشیدن را یاد بگیرید تا بتوانید با انجام تغییرات کوچکی بتوانید تفاوت زیادی ایجاد کنید.

سلام بر آقایان قرن بیست و یکم. شما قرار است حرفه‌ای به نظر بیایید و برای رسیدن به این مهم صرف کمی زمان ضروری است. که البته با توجه به زندگی پرمشغله‌ی امروزی کار آسانی نخواهد بود. با وجود قرار ملاقات‌های دقیقه نودی شما باید هنر کت و شلوار پوشیدن را یاد بگیرید تا بتوانید با انجام تغییرات کوچکی بتوانید تفاوت زیادی ایجاد کنید.

برای هفته‌هایی که شما وقت‌تان پر است این راهنما می‌تواند کمک کند همچنان 100٪ حرفه‌ای به نظر برسید.

این راهنما توسط دیوید جونز (فروشگاه معروف) تهیه شده تا نه تنها به شما کمک کند کت و شلوار رویایی خود را پیدا کنید بلکه از همه مهم‌تر اینکه آن را چگونه بپوشید. این مطلب را به عنوان راهنمایی برای مردان امروزی در نظر بگیرید که در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرند: نهار خوردن، برگزاری یک کنفرانس در محیط کار و زمان‌های بعد از ساعات کاری.

برنامه‌ریزی کنید

فروشگاه دیوید جونز شامل لباس‌هایی از برندهای باکیفیت استرالیایی و سایر برندهای بزرگ طراحی دنیاست که این مجموعه را تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه برای انتخاب کت و شلوار و هر نوع لباس دیگر بعدی شما خواهد کرد.

سرویس‌های خرید شخصی: مشتریان می‌توانند یک وقت مخصوص را از فروشگاه رزرو کنند تا یک کمد لباس مخصوص به خود را ایجاد کنند و مشاوره‌های مخصوص برای استایل را نیز دریافت بکنند.

خدمات تعمیر و نگهداری: مشتریان می‌توانند از خدمات تعمیر و نگهداری محصولات این برند در برخی فروشگاه‌های منتخب بهره ببرند.

یک تجربه منحصر به فرد در انتخاب کت و شلوار: شما می‌توانید کتی که درست اندازه شماست را از این فروشگاه دریافت کنید. شما حتی می‌توانید درخواست تغییر و ساخت اختصاصی برخی از اجزای کت و شلوار خود را نیز داشته باشید. 

استایل ابتدای روز

لباس مردانه 

اینکه در ابتدای ورودتان به محیط کار ظاهر خوبی داشته باشید تعیین‌کننده جایگاه شما خواهد بود. همه چیز به تاثیرگذاری اولیه شما برخواهد گشت. به همین خاطر است که انتخاب لباس مناسب برای ابتدای صبح تا بتوانید یک ظاهر هوشمندانه امروزی و در عین حال کلاسیک ایجاد کنید چنین کار مهمی است. یک کت آبی رنگ ملوانی دو کمه با یقه باریک درست مثل عکس بالا از برند (Joe Black) باید کت شماره 1 شما باشد چرا که این کت امتحان خود را پس داده است.

چنین کت ماندگاری را به جای پوشیدن با پیراهن سفید با یک پیراهن آبی کم رنگ بپوشید و این مجموعه را با یک کراوات آبی رنگ ملوانی تکمیل کنید. وقتی داخل شهر هستید کفش چرمی مشکی انتخاب خوبی است. یک سنجاق فلزی و یک دستمال جیبی آبی رنگ تکمیل‌کننده ظاهر شما خواهد بود.

زمان برگزاری کنفرانس

لباس مردانه 

وقتی در محیط کار خود هستید همیشه این احتمال هست که از شما بخواهند تا در مورد موضوعی برای کارمندان دیگر یک ارائه داشته باشید. برای همین آماده بودن قبل از چنین رخدادی خیلی مهم است. اولین قانون این است که حوصله مستمعین را سر نبرید. باید کاری کنید تا به افراد حاضر در جلسه نزدیک بشوید نه اینکه حوصله آنها را با پوشیدن یک کت بسیار اداری سرببرید.

یک کت آبی ملوانی از برند (Studio Italia) جایگزین خوبی برای افرادی است که به رنگ مشکی علاقه دارند. این کت را با یک پیراهن پنبه‌ای و یک کراوات آبی رنگ همراه کنید. سعی کنید که تضاد بین اندازه و تمیزی را در این استایل حفظ کنید. در ادامه هم یک کفش چرمی تیره بپوشید.

وقت نهار رسیده است

لباس مردانه 

خوب کنفرانس را بخوبی برگزار کرده‌اید و حالا نوبت به زمان صرف نهار رسیده است. حالا باید روی دیگر استایل خود را نشان بدهید. در ادامه استایل شرکتی خود یک کت پشمی به رنگ آبی ملوانی از برند (Anthony Squires) را بپوشید.

دنبال یک پیراهن پنبه‌ای سفید بروید تا کراوات طرح‌دار و دستمال جیبی ابریشمی شما را تکمیل کند. تا جایی که کفش چرمی قهوه‌ای خود را به پا دارید هیچ مشکلی ندارید. سعی کنید سراغ انواع تیره‌تر کفش بروید و حتماً واکس خورده هم باشند.

وعده شام میان هفته

لباس مردانه 

همیشه که نمی‌شود کار کرد، بالاخره باید کمی هم خوش گذراند. انتخاب یک کت تک رنگ یک گزینه تضمین شده است. کت دو دکمه مشکی رنگ از برند (Ted Bake) را امتحان کنید.

اگر مستقیم از سرکار می‌آیید سراغ یک کشباف از جنس کشمیر بروید. برای کفش سراغ یک پوتین چرمی صحرایی بروید. 

روز جمعه

لباس مردانه 

با انتخاب کت بالا روز جمعه خود را تبدیل به یک روز فوق‌العاده کنید. این کت آبی از برند (Daniel Hechter) با یک شلوار سنگی می‌تواند هم برای محیط کار و هم برای تفریح مناسب باشد.

نیاز به کراوات نیست چرا که این پیراهن آبی ملوانی از (James Harper)  با آن راه‌راه‌های کوچکش نیاز به کراوات را از بین می‌برد. وسایل جانبی این مجموعه مثل: دستمال نارنجی و سنجاق سینه گل‌دار پرتقالی ظاهر کاری شما را کاملاً دگرگون خواهد کرد. 

یک مهمانی خاص

لباس مردانه 

آیا انسانی اجتماعی و لوکسی هستید؟ برای اینکه بتوانید در یک مهمانی مخصوص به خود شرکت کنید بهتر است این کت مخمل به رنگ مشکی همراه با یقه‌ای از جنس پارچه گاباردین طراحی شده توسط (Hugo Boss) را انتخاب کنید. یک پاپیون جز ضروری این ظاهر است. 

با وجود این همه رنگ مشکی سراغ یک کمربند با سگک نقره‌ای بروید. برای انتخاب کفش سراغ طرح آکسفورد یا کفش دربی تخت بروید که پاشنه کلفت‌تری داشته باشد. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان