۲۱ نکته آرایش برای دختران عینکی (بخش اول)

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. ۲۱ نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

میکاپ

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. 21 نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

1. می‌توانید چشمان طبیعی داشته باشید

زمانی که عینکی هستید، این بخت را دارید که روی چشمانتان زیاد کار نکنید. دلیلش این است که هر کاری که روی چشمتان انجام دهید، پشت عینک مد روزتان می‌ماند و چندان دیده نمی‌شود.

2. رنگ‌های تند را برای لب نگه دارید

یکی از نکاتی که به دختران عینکی گفته می‌شود این است که رنگ‌های تند را برای لب‌هایشان نگه دارند. مثلا آنها را به رنگ صورتی یا سرخابی درآورند. به این ترتیب است که تفاوت رقم زده می‌شود.

 میکاپ

3. از ریمل نترسید

بسیاری از مقالات آرایشی برای عینکی‌ها می‌گویند که ریمل بد است و به شیشه عینک می‌چسبد. اما این صحت ندارد. ریمل تنها باعث می‌شود که چشمانتان برجسته شود و از پشت عینک بیرون بزند. می‌توانید از ریمل استفاده کنید.

4. استفاده از خط چشم ژلی

خط چشم ژلی یکی از بهترین خط چشم‌ها برای دارندگان عینک است و یکی از بهترین نکات برای آرایش عینکی‌هاست. خط چشم ژلی فوق‌العاده است و استفاده از آن هم بسیار آسان است.

5. خط چشم کلفت‌تر

اگر عینک شما قاب ضخیمی داشته باشد، خط چشمتان هم باید مانند آن باشد. این نکته‌ای است که باید رعایت کنید. پس هر چه قاب ضخیم‌تر، خط چشم هم ضخیم‌تر!

 میکاپ

6. خط چشم باریک‌تر

همین نکته بالا را درباره عینک‌های با قاب باریک هم در نظر بگیرید. اگر قاب عینک شما باریک است، شما هم خط چشمتان را باریک بکشید.

7. رژ گونه فراموش نشود

نکته آرایشی دیگر برای همه دارندگان عینک این است که رژ گونه را فراموش نکنند. کمی رنگ به صورتتان اضافه کنید و درخشندگی خود را با استعمال رژ گونه حفظ کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر