چگونه اتاقمان بزرگ‌تر به نظر بیاید؟ (بخش چهارم)

این مشکلی است که شاید با آن برخورد داشته‌اید؛ این که اتاق خانه‌تان کوچک است

دیزاین

این مشکلی است که شاید با آن برخورد داشته‌اید؛ این که اتاق خانه‌تان کوچک است. مثلا اتاق خوابتان به حدی کوچک است که تخت هم به‌سختی جا می‌شود. یا این که اتاق پذیرایی‌تان در اندازه‌ای نیست که میز ناهارخوری، دفتر خانگی و تلویزیون در آن راحت جا شود. قرار دادن وسایل خانه در منطقه‌ای کوچک کار آسانی نیست. اما راه حل‌های زیادی وجود دارد که کاری کنیم که دست کم اتاقمان بزرگ‌تر به نظر برسد. در این سلسله مقالات به بخش‌هایی از این راه حل‌ها می‌پردازیم که در این مطلب، بخش پایانی آن را می‌خوانید.  

21. کف اتاق را راه‌راه انتخاب کنید. به این ترتیب به نظر خواهد رسید که اتاق شما تا ابد ادامه دارد و حس طولانی بودن یا عریض بودن اتاق دست خواهد داد.

22. مبلمانی که پشتش دیده شود، مانند میزهای شیشه‌ای و صندلی‌های شفاف، باعث می‌شوند چشم فریب بخورد و حس کند که انگار فضای بیشتری را دارد می‌بیند.

 دیزاین

23. به جای آن که لوازم را در بالای سر نصب کنید که چشم را به یک نقطه معطوف می‌کند، چندین لامپ برای نوردهی یک اتاق کوچک انتخاب کنید تا عمق اتاق بیشتر شود.

24. چون یک اتاق کوچک است دلیل نمی‌شود که دراماتیک نباشد. افزودن یک قطعه هنری می‌تواند درام زیادی به یک فضای کوچک ببخشد و باعث شود که اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد.

25. می‌توانید برای مثال تختی بخرید که تقریبا همه فضای اتاق خواب را بگیرد، و سپس دور و برش قفسه بسازید و روی دیوار نصب کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان