۱۰۸ رنگ موی جالب که افراد مشهور با پوست سبزه استفاده می‌کنند [قسمت سوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد. ما تصمیم گرفتیم تا رنگ‌موهایی که افراد مشهور هم استفاده می‌کنند را در قالب تصویر به شما نشان دهیم. با بنیتا همراه باشید تا افراد مشهور با پوست برنزه و با رنگ موهای مخصوصشان برایتان معرفی کنیم.

 

51- ویکتوریا بکام

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ویکتوریا کَرولاین بکام، با نام کوتاه ویکتوریا بکام، یک خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد. او چندین آلبوم تکی نیز منتشر کرده است.

52- ناتالی پورتمن

پوست برنزه

درباره او بهتر است دانید که ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون است.

53- ایرینا شایک

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که آیرینا شِیک یک مدل و بازیگر اهل روسیه است. او از سال 2007 تا 2012 در اسپورت ایلوستریتد سویم سویت ایشو (Sports Illustrated Swimsuit Issue) حضور داشت. او در سال 2011 بر روی جلد این جمله ظاهر شد. بود. او نامزد کریستیانو رونالدو بود.

54- جنیفر گودوین

پوست برنزه

او بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا است.

55- زویی دشانل

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که زویی کلر دشانل بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است.

56- شانل ایمان

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که شانل ایمان رابینسون متولد اول دسامبر 1990، یک مدل آمریکایی هست. وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته‌شده است و پیش‌تر یکی از «فرشتۀ ویکتوریا» بود.

57- پریانکا چوپرا 

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که پریانکا چوپرا هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. پریانکا چوپرا در سال 2000 به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد و بعد از بازگشت به هندوستان به بالیوود روی آورد و با فیلم انداز به بالیوود معرفی شد.

58- کامیلا آلوز

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کامیلا آلوز طراح و مانکن برزیلی است.

59- ریچل بیلسون

پوست برنزه

درباره او باید به شما بگوییم که ریچل سارا بیلسون بازیگر آمریکایی است.

60- در سری بعد می‌خواهیم افراد مشهور بارنگ موهای قرمز گرم را برایتان معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

61- میراندا کر

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که میراندا کِر مانکن استرالیایی است. او یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است. میراندا در سال 2010 با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. این دو اکنون صاحب پسری به نام فیلین هستند. کر در سال 2013 از اورلاندو بلوم جدا شد.

62- شریل کول

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که شریل ان کول یک خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی و همسر سابق اشلی کول بازیکن تیم فوتبال چلسی و تیم ملی فوتبال انگلستان است.

63- سوفیا بوش 

پوست برنزه

سوفیا بوش یک بازیگر آمریکایی است.

64- لیتون میستر

برنزه

 

درباره او بهتر است بدانید که لیتون میستر یک هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1999 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به دختر سخن‌چین، مونته کارلو، هم‌اتاقی و فیلم قاتل اشاره کرد.

65- آنجلینا جولی

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که آنجلینا جولی پیت زادهٔ 4 ژوئن 1975 هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات‌متحده آمریکا است. او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود.

66- چیارا فراگانی

پوست برنزه

67- اما واتسون

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ما شارلوت دوئر واتسون؛ بازیگر و مانکن انگلیسی متولد فرانسه است. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید.

68- کمیلا بل

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کمیلا بل روث، بازیگر آمریکایی است. او در فیلم‌هایی همچون تصنیف جک و رز، وقتی غریبه‌ای زنگ می‌زند، 10000 سال پیش از میلاد و فشار ایفای نقش کرده است.

69- ریچل مک‌آدامز

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ریچل آن مک‌آدامز، بازیگر کانادایی است. وی کار خود را با بازی در فیلم دختران بدجنس در سال 2004 آغاز کرد. در همان سال در فیلم نوت بوک به بازی پرداخت. در سال بعد در کمدی مهمانان ناخوانده عروسی ها بازی کرد.

70- اوا مندس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که اوا مندس یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی - آمریکایی است که در فیلم‌هایی همچون روزی روزگاری در مکزیکو، هیچ، گوست رایدر، اون‌یکی‌ها، ستوان بد: بندر نیواورلئان، روح و دختر در حال پیشرفت، برادر من خوک است بازی کرده است.

71- رونی مارا

پوست برنزه

درباره او باید بدانید که پاتریشیا رونی مارا، یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است.

72- خب سری بعدی افراد مشهور موهای خود را بارنگ‌های خاکستری برنزه، عسلی و طلایی قهوه‌ای آراسته‌اند.

پوست برنزه

73- الیویا پالرمو

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که الیویا پالرمو یک مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است.

74- جنیفر لارنس

پوست برنز

بهتر است درباره او بدانید که جنیفر شریدر لارنس بازیگر آمریکایی است. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد.

75- بیانسه

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که بیانسه جیزل نولز-کارتر، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه 1990 به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید.

76- الساندرا آمبروزیو

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که الساندرا کورینه آمبروزیو یک مدل برزیلی هست. وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت و خط «صورتی» این شرکت شناخته‌شده است.

77- امیلیا کلارک

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که امیلیا کلارک، بازیگر انگلستانی است که بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در مجموعه تلویزیونی فانتزی قرون وسطایی بازی تاج‌وتخت که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود، شناخته‌شده است.

78- مینکا کلی

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که مینکا کلی زاده 1980 میلادی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا امریکا به دنیا آمد. وی فرزند ریک دوفی گیتاریست سابق گروه اروسمیث است. هنگامی‌که نوجوان بود پدر و مادرش از هم جدا شدند؛ او توسط مادرش بزرگ شد.

79- لیونا لوئیس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که لیونا لوئیز لوئیس خواننده، ترانه‌سرا، نامزد جوایز گرمی و برنده فصل سوم از سری مسابقات پاپ آیدل در انگلستان هست. وی هم‌اکنون بیش از 9 میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رسانده است.

80- جنیفر گارنر

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که جنیفر آن افلک بازیگر آمریکایی است.

 

 در ادامه با ما همراه باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان