کواکبیان در صحن مجلس؛

۸ ماه از حادثه پلاسکو گذشته و آجر روی آجر نرفته است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به بلاتکلیفی مالکان و کارگران ساختمان پلاسکو گفت: ۸ ماه از حادثه پلاسکو گذشته اما آجر روی آجر نرفته و هیچ اقدامی نشده است.

8 ماه از حادثه پلاسکو گذشته و آجر روی آجر نرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو با بیان اینکه حدود 100 ساختمان مشابه پلاسکو در تهران داریم اظهار داشت: پلاسکو با هر مسئولیت یا بی مسئولیتی که بود، اتفاق افتاد و حالا مهم  این است که برای صد ساختمان مشابه آن در گزارش کمیسیون عمران اظهار نظر می شد و راه کارهایی ارائه می شد.

وی با اشاره به گذشت 8 ماه از حادثه پلاسکو گفت: در این مدت، آجر روی آجر نرفته و هیچ اقدامی نشده است؛ بنیاد مستضعفان که گفته بود دو ساله پلاسکو را می سازد، چه کرده است!؟

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: 600 مالک واحدهای صنفی پلاسکو سرگردانند و هفته قبل جلوی این ساختمان تجمع کردند. چه کسی پاسخگوی آنهاست؟ ساختمان پشت سر پلاسکو هم به دلیل مشکلات ناشی از پلاسکو معطل مانده است.

کواکبیان در ادامه با بیان اینکه مشکل تهران فقط مدیریت بحران نیست و به دولت هم باز می گردد اظهار داشت: دریغ از تشکیل حتی یک جلسه برای شورای ساماندهی پایتخت؛ آقای رئیس جمهور آیا تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام ارزش این را ندارد که یک جلسه برای شورای ساماندهی پایتخت تشکیل شود؟ به معاون اول و وزیر راه و شهرسازی هم گفتم اما جلسه ای تشکیل نشد.

وی با اشاره به خطر ساختمان های مشابه پلاسکو در تهران تأکید کرد: شهرداری و شورای شهر جدید در این رابطه احساس مسئولیت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالکان و کارگران پلاسکو الان دست فروشی می کنند، تصریح کرد: اینها افراد آبرومندی بودند اما ما با کارهایمان داریم آنها را بی آبرو می کنیم.

کواکبیان خاطرنشان کرد: باید براساس قانون مجازات  اسلامی، هر کسی که مسئول است به میزان سهم مسئولیتش مجازات شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر