قوامی در صحن مجلس:

نظام شایسته سالاری خیانت درو نمی‌کند

عضو کمیسیون برنامه با تاکید بر اینکه در نظام شایسته سالاری خیانت درو نمی شود، گفت: پست های سیاسی باید برای یکبار از پست های تخصصی جدا شود.

نظام شایسته سالاری خیانت درو نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش حادثه پلاسکو هادی قوامی نماینده مرم اسفراین درخصوص این گزارش گفت: در حادثه پلاسکو عده ای جان خود را به دلیل بی تدبیری مسئولان از دست دادند.

وی با اشاره به بخشی از این گزارش کمیسیون عمران مبنی بر وجود 100 ساختمان مشابه در کشور گفت: برای احیای این ساختمان ها نیز اقدامی صورت نگرفته است. باید علاج واقعه قبل از وقوع صورت گیرد. کارها در کشور به شایستگی صورت نمی گیرد اگر کارها به شایستگی انجام شود اتفاقات و سوانح نباید در این حد به وقوع بپیوندد.

قوامی افزود: برای یک بار در کشور باید پست های سیاسی را از تخصصی جدا کنیم، قرار نیست با تغییر پست های سیاسی، پست های تخصصی هم تغییر کند تمام پست ها در کشور ما سیاسی تلقی می شود.

وی با تاکید بر لزوم انتصاب مدیران بر اساس شاسته سالاری تجارب و تخصص گفت: در نظام شایسته سالاری خیانت درو نمی شود اما در نظامی که شایسته سالاری وجود ندارد خیانت درو می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: آتش نشانان حادثه پلاسکو قهرمانان ملی و شهید هستند اما این فراد قربانی مدیریت ناکارآمد بحران و کمبود تجهیزات شدند.

 وی حادثه تروریستی مجلس را نیز ناشی از بی مدیریتی خواند و اظهار کرد: اگر تمهیدات درستی اندیشیده شده بود این بحران اتفاق نمی افتاد.

قوامی با بیان اینکه باید پیشنهادات کمیسیون عمران نیز در این زمینه آسیب شناسی شود گفت:  کار باید به شایستگان سپرده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر