نوت بوک باریک Acer Swift ۵ با وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی شد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift ۵ رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح می دهند. Swift ۵ به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و لیتیومی برای بدنه بالایی و زیرین، وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و این آلیاژ سبب می شود تا استحکام دستگاه نیز افزایش یابد.

نوت بوک باریک Acer Swift 5 با وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی شد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift 5 رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح می دهند. Swift 5 به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و لیتیومی برای بدنه بالایی و زیرین، وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و این آلیاژ سبب می شود تا استحکام دستگاه نیز افزایش یابد.

پردازنده نسل هشتم Intel Core، در نقش قلب تپنده Swift 5 ظاهر می شود و از دیگر مشخصات دستگاه می توان به نمایشگر لمسی IPS با رزولوشن HD و عمر باتری 8 ساعته اشاره کرد. ضمناً تکنولوژی TrueHarmony ایسر نیز در کنار تکنولوژی Dulby Audio Premium دستیابی به تجربه صوتی بسیار عالی را تضمین می کند.

گذشته از این ها، Swift 5 به همراه ویندوز 10 به دست مشتریان می رسد و با دریافت استاندارد Skype for Business، دستگاهی عالی برای برقراری ارتباطات ویدیویی و استفاده از قابلیت های دستیار صوتی کورتانا به حساب می آید.

لپ تاپ Swift 5 ایسر قرار است با قیمت پایه 999 دلار و در ماه دسامبر روانه بازار ایالات متحده شود و سپس راه خود را به بازار دیگر نقاط باز خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان