آیت الله نوری همدانی تأکید کرد؛

دریافت دیرکرد از وام‌های بانکی متوقف شود/ قطع پرداخت یارانه

قم - یکی از مراجع تقلید با تأکید بر لزوم مراقبت بیشتر از بیت المال، تأکید کرد: باید دریافت دیرکرد از وام‌های بانکی متوقف شده و یک نظام قیمت‌گذاری متمرکز ایجاد شود.

دریافت دیرکرد از وام‌های بانکی متوقف شود/ قطع پرداخت یارانه

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی عصر چهارشنبه در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که در دفتر این استاد برجسته حوزه برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، از ارتباط مستمر دولتمردان دولت یازدهم با مراجع تقلید و حوزه علمیه قم تشکر کرد و گفت: هر قدر ارتباط بین دولت و حوزه علمیه قم بیشتر باشد، برای توفیق و پیشرفت کشور مفیدتر و موثرتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: لازم است این دیدارها، به صرف ملاقات و دیدار برگزار نشود و آنچه در این دیدارها مطرح می‌شود، در عمل اجرایی‌شود.

آیت الله نوری همدانی افزود: باید دریافت دیرکرد از وام‌های بانکی متوقف شده و یک نظام قیمت گذاری متمرکز برای کالاها و خدمات ایجاد شود.

وی با تأکید بر لزوم مراقبت بیشتر از بیت المال خاطرنشان کرد: قلبا معتقدم پرداخت یارانه به مردم باید برداشته شود. پرداخت پول به مردم صرفا باید در قبال کار باشد والا باعث ایجاد عادت‌های غلط در جامعه می‌شود.

این مفسر قرآن کریم در پایان از واعظی خواست سلام ایشان را به رئیس جمهور ابلاغ نموده و توفیقات بیشتر دولت و دولتمردان به ویژه دکتر روحانی را از خداوند مسئلت کرد تا بتوانند قدم‌های موثرتری برای حل مشکلات کشور بردارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر