ماهان شبکه ایرانیان

با خواندن این حقایق ممکن است احساس پیری کنید!

زمان سریع‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنیم می‌گذرد. در این مطلب تصاویر آشنایی را خواهید دید که ممکن است باعث شوند احساس پیری کنید.

با خواندن این حقایق ممکن است احساس پیری کنید!

همه‌ی ما با فیلم‌ها، سریال‌ها و وسایل زیادی خاطره داریم. گاهی اوقات باور اینکه از زمان ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌مان بیش از 10 سال می‌گذرد خیلی سخت است و ثابت می‌کند که زمان و عمر ما چقدر سریع می‌گذرد. امروز در بنیتا نگاهی می‌اندازیم به تصاویری از همین مواردی که اشاره کردیم و گذشت زمان را در این تصاویر خواهیم دید. در ادامه با ما همراه باشید.

سابرینا

پیش از اینکه تب سریال‌بینی در ایران تا این حد پیش برود، سریالی به اسم «سابرینا، جادوگر نوجوان» نیز تا حدودی بین جوانان شهرت پیدا کرد. هنرپیشه‌ی این فیلم که در سال 1996 دختری جوان و کم سن و سال بود اکنون 41 سال دارد و دارای سه فرزند است.

داستان اسباب بازی ها

انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌ها» را به خاطر دارید؟ شاید باورش سخت باشد اما قسمت اول این انیمیشن دوست‌داشتنی 22 سال پیش ساخته شد.

تاماگوچی

تاماگوچی که یکی از گجت‌های محبوب دهه‌ی 90 میلادی بود هم یک سال پس از داستان اسباب‌بازی‌ها یعنی 21 سال پیش تولید شد. این گجت به شما این امکان را می‌داد تا یک حیوان خانگی دیجیتالی داشته باشید و از او مراقبت کنید تا نمیرد. این وسیله بسیار معروف بود و امروزه هم مردم خواهان داشتن آن هستند.

کرت کوبین

کرت کوبین، خواننده‌ی گروه راک نیروانا، که در سال 1994 با خودکشی به زندگی خود پایان داد، اگر زنده بود اکنون 50 ساله بود.

اسپایس گرلز

بیست سال از زمانی که گروه موسیقی «اسپایس گرلز» که همسر دیوید بکهام هم یکی از اعضای این گروه بود، از هم جدا شدند می‌گذرد.

بازیگران گیم اف ترونز

این هم تصویری از بازیگران سریال بازی تاج و تخت در سال 2009، زمانی که اولین فصل از این سریال ساخته شد. آن‌ها بیشتر شبیه طرفداران سریال هستند که برای گرفتن امضا از بازیگران آمده‌اند.

جان سخت

بروس ویلیس، هنرپیشه سری فیلم‌های جان سخت، اکنون 62 ساله است و 5 دختر دارد.

هری پاتر

هری پاتر و سنگ جادو، شرک و یازده یار اوشن هرسه فیلم‌های به یادماندنی‌ای هستند. از زمان ساخت این فیلم‌ها 16 سال می‌گذرد.

فرندز

از زمان ساخته شدن سریال معروف «فرندز»، 23 سال می‌گذرد و آخرین قسمت این سریال 13 سال پیش پخش شد.

بک استریت بویز

اگر متولد دهه‌ی 60 باشید حتما گروه موسیقی «بک استریت بویز» را می‌شناسید و با آهنگ‌های آن‌ها خاطره دارید. این گروه هنوز هم فعالیت می‌کند. جوان‌ترین عضو این گروه یعنی «نیک کارتر» اکنون 37 ساله‌ و بزرگ‌ترین آن‌ها یعنی «کوین ریچاردسون» اکنون 45 ساله است.

سوپر ماریو

سوپر ماریو؛ بازی‌ای که هیچ وقت از آن خسته نمی‌شدیم و هر دفعه برای نجات جان ملکه تلاش می‌کردیم. این بازی که هنوز هم به ما همان هیجان سابق را می‌دهد، بیست سال پیش ساخته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان