ماهان شبکه ایرانیان

سلبریتی ها و دختر کوچولوهای همانند خودشان

سیندی و کایاگربر آیا شبیه مادر خودش کرافورد است؟ دختر ۱۵ ساله سبزه‌ای که شباهت عجیبی به مادر سوپر مدل خودش دارد

سیندی و کایا
گربر آیا شبیه مادر خودش کرافورد است؟ دختر 15 ساله سبزه‌ای که شباهت عجیبی به مادر سوپر مدل خودش دارد. لب‌ها و موهایش تقریباً مو نمی‌زنند. دختری که شبیه مادری است که با مجله‌های مشهور مد قرار دارد و همیشه برای گرفتن عکس‌های مدل وار مدت‌ها باید در صف باشند. به گفته مادرش، او به دخترش حسادت می‌کند که چقدر زیباتر و درخشنده‌تر است و می‌داند که آینده روشنی در انتظار او است. او می‌گوید که نباید دخترش با او مقایسه شود، اگر این کار را می‌خواهید بکنید باید جوانی من را به خودم بازگردانید و این کار را بکنید.


Getty

 


لوری، ایزابلا و اولیویا
در یک نگاه سریع به خانه خانواده فولر شما می‌توانید سه هنرمند را ببینید. ایزابلا 17 ساله، خواهرش اولیویا 16 ساله و مادرشان که تفاوتی با آن‌ها ندارد. سه‌قلویی که می‌توانند هر سه لبخندی جادویی به شما هدیه دهند. باوجود سن و سال بزرگ دختران، همسر لوری به مردم همیشه می‌گوید که لوری دوست دارد با دخترهایش دوست باشد و آن‌ها را همه‌جا همراهی کند. دوست دارد رفیق آن‌ها باشد تا مادرشان.


Getty


گوینس و اپل
در این عکس از دختر و مادر می‌توانید چشم، بینی و همچنین گونه‌های مادر را ببینید که به صورت کپی شده بر روی دختر بچه خودش کار گذاشته‌شده است.


Getty


رومر و دمی
این لحظه‌ای است که دقیقاً می‌فهمید تبدیل به مادر خودتان شده‌اید! دمی مور دختر بزرگ خانواده مور است و تقریباً هرروزی که می‌گذرد بیشتر همانند مادر خودش می‌شود.

Getty


آوا و رییز
دختر ویتراسپونز (Witherspoon) که آوا نام دارد و شانزده ساله است برخلاف مادرش موهای آبی گونه‌ای دارد. این دختر و مادر همانند دوقلوهای همسان در کنار هم دیده می‌شوند این عکس در صفحات مجازی و اینستاگرام منتشرشده است.

Getty


جسیکا و ماکسول درو
هر دو این مو بورها لباس کوتاه دوست دارند، عاشق بوسه هستند و همچنین سلفی دوست دارند. به‌صراحت می‌توانیم بگوییم ماکسول درو کوچک‌شده جسیکا سیمپسون است.

Getty


کریستی و سیلور
موهای بلند ه مواج؟ چشمان گیرا؟ و یا لبخند. می‌توانیم بگوییم سیلور راه مادر خودش را پیش‌گرفته است و از او کمی هم متفاوت‌تر نشده است. آن‌ها هر دو پایان دهنده بازی هستند (آخر نقش بازی کردن).

Getty


کیت و سوری
خانم هولمز و دختر ده ساله‌اش نه‌تنها یک صورت مشابه دارند بلکه بازی‌ها و علایق مشترک زیادی هم دارند. و با یک غرفه شیرینی و بازی بچه‌گانه به‌شدت خوشحال می‌شوند.

Getty


انجلینا و شیلو
چشم‌های گرد آبی، پوست روشن و همچنین غرور در این مادر و دختر به چشم می‌خورد. هر دو آن‌ها یک شخصیت یکسان دارند.

Getty


بیانسه و ایوی
تصویر گویای همه‌چیز است.

Getty


ویولت مدیسون و کریستینا
به گفته خود ویولت اگر او دوباره به کودکی برگردد همانند کودک خودش است. این را خود ویولت در کنار دختر شش‌ساله خودش گفته است.

Getty


گلدی و کیت
این دو گروه طلایی هالیوود محسوب می‌شوند. زیرا که از همدیگر همیشه حمایت کرده‌اند و همچنین همیشه به سؤالات یکدیگر به‌جای هم پاسخ می‌دهند.


Getty




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان