عکس های فراموش نشدنی که لحظاتی قبل از وقوع یک تراژدی گرفته شده [قسمت سوم/پایانی]

چه می‌شد اگر شما می‌توانستید قبل از وقوع یک تراژدی عکسبرداری کنید؟ آیا می‌خواهید تمام جهان این عکس که شما گرفته‌اید را ببینند؟ این عکس‌ها لحظاتی قبل از وقوع یک فاجعه رانشان می‌دهند

چه می‌شد اگر شما می‌توانستید قبل از وقوع یک تراژدی عکسبرداری کنید؟ آیا می‌خواهید تمام جهان این عکس که شما گرفته‌اید را ببینند؟ این عکس‌ها لحظاتی قبل از وقوع یک فاجعه رانشان می‌دهند. برخی از این عکس‌ها پر از شادی‌های ساده و بی تکلف در مورد اتفاقات رخ داده است و در مقابل برخی دیگر از این عکس‌ها غم و اندوه بیرون آمده از اتفاقات ناگواری هستند. با بنیتا همراه باشید.

سربازان شوروی در حال اعدام یک خائن
این عکس که در سال 1944 میلادی گرفته شده است گروهی از سربازان چریکی را در حال اعدام یکی از خائنین را نشان می‌دهد. این که چرا این سربازان دارند این کار را انجام می‌دهند نامشخص است اما قضیه وقتی بیشتر شک برانگیز می‌شود این است که چرا این کار را در آلمان و پشت خطوط دشمن انجام می‌دهند.

reddit


آخرین عکس از یان کورتیس (Ian Curtis)
این آخرین عکس شناخته شده از یان کورتیس (Ian Curtis) از اعضای گروه جوی دیویژن (Joy Division) است. او در این عکس به همراه دخترش ناتالی دیده می‌شود. 5 روز بعد به خاطر رنج بردن از بیماری صرع و افسردگی و شکافی که در ازدواج وی به وجود آمد در آشپزخانه خانه جان خودش را گرفت.

reddit


آخرین عکس از جیمی زمیرمن (Jamie Zimmerman)
دکتر جیمی زمیرمن (Jamie Zimmerman) پزشک و گزارشگر ای بی سی نیوز است او این عکس را در پیچ شخصی فیس بوکش هنگامی که تعطیلات در هاوایی به سر می‌برد قرار داد. مدت زمانی کوتاهی بعد از گرفتن این عکس زیر پایش خالی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد. و جسد وی در دریایی که در عکس مشخص است پیدا شد.

reddit


آخرین نمایش جانی کش (Johnny Cash)
این عکس جانی کش را در آخرین اجرایش در جولای 2003 نشان می‌دهد. این آخرین نمایش او در کل زندگی‌اش بود اودر حالی که روی صندلی چرخ دار بود و چون سطح شیبداری آنجا نبود تا محل سخرانی توسط افرادی حمل شد. ای نمایش بدون هماهنگی قبلی در کارتر رانچ (Carter Ranch) در هیلتون ویرجینیا (Hiltons, VA) اتفاق افتاد. همسر دوست داشتنی او جوون کارتر کش (June Carter Cash) دو ماه قبل از این عکس گرفته شده فوت کرده بود.

reddit


آخرین لحظات یک دانشجوی دانشکده افسری
در این تصویر استفان هیلدر دانشجوی دانشکده افسری برای آخرین بار به دوربین لبخند می زند بعد از آن هنگامی که به پایین می‌پرد چترش و همچنین چتر پشتیبانش کار نمی‌کنند و او جان خودش را از دست می‌دهد بازرسان در ابتدا فکر می‌کردند که کسی چتر او را دست کاری کرده است اما بعداً پی بردند خودش این کار را کرده و قصد خودکشی داشته است.

reddit


شهردار شیکاگو آنتون سرماک (Anton Cermak) بعد از ضرب گلوله
در سال 1933 شهردار شیکاگو آنتون سرماک (Anton Cermak) در حال دست دادن به رئیس جمهور منتخب فرانکلین روزولت (President-elect Franklin D. Roosevelt) به ضرب گلوله کشته شد. تیرانداز جوزپه زانگارا ظاهراً در تلاش به که به رئیس جمهور فرانکلین روزولت شلیک کند که تیرش به خطا رفت.


آخرین عکس از خواننده سبک کانتری جوی فیک (Joey Feek) در حال بوسیدن بچه‌اش
جوی فیک (Joey Feek) با روری لی فیک (Rory Lee Feek) همکار خواننده‌اش ازدواج کرده و گروه Joey + Rory را تشکیل داده‌اند در 4 مارس بعد از مبارزه طولانی با سرطان رحم جان خودش را از دست داد. او در این عکس در حالی که دختر زیبا و 2 ساله‌ی خودش را می‌بوسد نشان داده شده است.

reddit


زنی که مجبور به برداشت پول از طرف مردی که قصد کشتن او را داشت شد.
در سال 2015 مردی در راپلسوییل (Rupperswill) در کشور سوئیس برای ساعاتی یک مادر و دو پسرش و هم چنین دوست دختر پسرش را گروگان گرفت و آنان را مورد اذیت و آزار قرار داد و مادر این بچه‌ها را مجبور کرد که از حساب خودش برای این مرد پول بکشد و به او بدهد قبل از این که جان آن‌ها را بگیرد.

reddit


دو قایق سواری که هیچ وقت بازنگشتند
دو نوجوان اهل فلوریدا، آستون استفانوس (Austin Stephanos) و پری کوهن (Perry Cohen) به این طور به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد جان خودش رو از دست دادن وقتی هیچ وقت از سفرشان به خلیج ژوپیتر (Jupiter Inlet) نزدیک ساحل پالم سیتی (Palm City) برنگشتند. قایق آن‌ها پیدا شوند ولی هیچ وقت جسدی از آن دو پیدا نشد.

reddit

آخرین تصویر رجینا کی والترز (Regina Kay Walters)
رجینا کی والترز (Regina Kay Walters) چهارده ساله و دوست پسرش ریکی لی جونز (Ricky Lee Jones) نوجوانان فراری اهل تگزاس بودند و وقتی که رابرت رودز (Robert Rhoades) آن‌ها گرفت جونز بلافاصله جانش را از دست داد اما والترز باقی ماند و رودز مجبورش کرد موهایش را کوتاه کند و این لباس را تنش کرد قبل از این که او را به انبار متروکه ببرد و جانش را بگیرد و این آخرین عکس فراموش نشدنی را از او گرفت.

reddit


پرواز شماره‌ی 182 خطوط هوایی جنوب غربی اقیانوس آرام
در سال 1978 میلادی یک هواپیمای مسافربری با یک هواپیمای شخصی در بین راه سن دیه گو با یک دیگر برخورد نمودند. در این حادثه‌ی دلخراش 144 نفر جان خود را از دست دادند و این آمار وحشتناک این حادثه را به بدترین اتفاق در زمره‌ی حوادث هواپیمایی کالیفرنیا قرار داد. این تصادف باعث تغییرات گسترده‌ی قوانین ترافیک هوایی شد تا این اطمینان حاصل شود هرگز مشابه این حادثه دیگر تکرار نشود.

reddit


آخرین عکس دو کوهنورد
این عکس دو کوهنورد، مالی لارو (Molly LaRue) و جف هود (Geoff Hood) را که توانستند آپالاچی (Appalachian) را فتح کنند نشان می‌دهد. هر دوی آن‌ها توسط فردی که در حال فرار از قانون بود به ضرب گلوله کشته شدند.

reddit


مردی قبل از اجرای اعدامش در زندان سینگ سینگ (Sing Sing)
یک زندانی ناشناخته که به صندلی بسته می‌شود را در آخرین عکس زندگی‌اش در زندان سینگ سینگ نیویورک مشاهده می‌کنید. این صندلی در میان افراد زندان به جرقه قدیمی شناخته می‌شد.

reddit


دیانا وایلد (Deana Wild) قبل از این که از روی صخره به پایین پرتاب شود
این عکس یک زن را به نام دیانا وایلد (Deana Wild) قبل از این که از روی صخره به پایین پرتاب شود را نشان می‌دهد. یک روز قبل این ماجرا او با مشورت دو نفر از همخانه‌هایش ویرجینیا ریردن (Virginia Rearden) و بیلی جو مکگینز (Billie Joe McGinnis.) یک بیمه‌ی عمر 35000 دلاری می‌شود.

reddit


راننده مسابقات ژول بیانچی (Jules Bianchi) قبل از مسابقه‌ای که در آن جانش را از دست می‌دهد
این آخرین عکس از راننده فرانسوی مسابقات فرمول وان ژول بیانچی (Jules Bianchi) قبل از این که در مسابقه کنترل وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را از دست بدهد و با ماشین دیگر تصادف کند.

reddit


بازگر هندی جایان (Jayan) در حال اجرای بدل کاری جانش را از دست داد
در حال ساختن و فیلمبرداری فیلم کولیلاکام (Kolilakkam) بازیگر محبوب هندی کریشنان نیر (Krishnan Nair) که با نام هنری جایان (Jayan) شناخته می‌شود در حال اجرای بدلکاری از روی هلیکوپتر سقوط کرد و جان خودش را از دست داد این اتفاق در سال 1980 میلادی رخ داد.

reddit


آخرین عکس کریستوفر مک کندلس (Christopher McCandless) که الهام بخش برای فیلم درون طبیعت وحشی (Into the Wild) شد
کریستوفر مک کندلس (Christopher McCandless) کسی بود که تصمیم گرفت به تنهایی به طبیعت آلاسکا برود و آن جا زندگی کند و با ساده‌ترین امکانات و دانش به بقای خود ادامه دهد او معتقد بود یک نیروی معنوی از او مراقبت می‌کند اما این نیرو وجود نداشت و نتوانست برای او کاری بکند این عکس را خودش به وسیله دوربین که روی استند قرار گرفته است گرفت که در آن وی در حالی که کارتی در دست دارد که روی آن نوشته شده است من زندگی شادی داشته‌ام و بابت این خدا را شاکرم خداحافظ همگی امیدوارم در پناه خدادوند باشید.

reddit


عکسی از روث اسنایدر (Ruth Snyder) در حال اعدام در سال 1928 میلادی
روث اسنایدر (Ruth Snyder) که شوهرش را با نام آلبرت (Albert) با کمک معشوقه‌اش که مردی متأهل بود و اسمش هنری جاد گری (Henry Judd Gray) بود به قتل رساند. هر دوی آنها که مورد توجه رسانه‌ها قرار داشتند در زندان سیگ سینگ یکی پس از دیگری اعدام شدند این عکس هم در حالی که او را به صندلی الکتریکی بسته‌اند نشان می‌دهند.

reddit


عکسی که در آن دو مهندس را روی آسیاب بادی نشان می‌دهد که قبل از تسلیم شدن به مرگ یکدیگر را در آغوش کشیدند
چهار مهندس برای انجام تعمیرات و نگهداری به بالای توربین بادی رفته بودند که قبل از شروع کارشان که به طور ناگهانی توربین‌ها دچار آتش شدند دو نفر از مهندسان توانستند فرار کنند اما دو نفر از آن‌ها در بالای توربین گرفتار شدند و جان خودش را از دست دادند.

reddit

سعی کنید این عکس ها را قبل از خواب هیچ وقت نگاه نکنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر