ماهان شبکه ایرانیان

قاسمپور: کی‌روش نمی‌خواست تیمش ببازد/ تیم ملی حریص نبود

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید با توجه به ۱۰ نفره بودن شاگردان کی‌روش مقابل کره‌جنوبی از عملکرد این تیم مقابل کره‌جنوبی راضی است.

قاسمپور: کی‌روش نمی‌خواست تیمش ببازد/ تیم ملی حریص نبود

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی گفت: بازی خوبی نبود، کره نیاز به برد داشت و ما تا دقیقه 55 که 10 نفره شدیم بازی خوبی را ارائه دادیم اما فشار تیم کره‌جنوبی بعد از آن خیلی بیشتر شد. طبیعی بود که تیم کره به دنبال پیروزی باشد و تیم ما با بستن فضا و کار دفاعی سعی کند تا بازی را اداره کند. معتقدم با اخراج عزت‌اللهی سیستم تیم ما بهم خورد چون مطمئن بودم ما در ضد حمله‌ها برنامه داشتیم.

وی اضافه کرد: از نتیجه در کل راضی بودیم چون هم 10 نفره بازی کردیم و هم اینکه بازی در زمین کره بود. ما انتظار بیشتری از تیم ملی ایران داشتیم ولی تیم ما امروز حریص نبود چون نیاز هم نبود ببریم. در کل کی‌روش نمی‌خواست تیمش ببازد و به این هدف هم رسید.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با ابراز امیدواری از حفظ رکورد نباختن و گل نخوردن تیم ملی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه بیان کرد: با سوریه فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. با حضور تماشاگران و پتانسیل بالایمان فکر می‌کنم رکوردهایمان حفظ خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان