۵ اندازه گیری مهم قبل از خرید وسایل منزل

قصد دارید تا وسیله جدیدی برای خانه‌تان خریداری کنید؟ قبل از خروج از منزل لحظه ای صبر کنید

 5 اندازه گیری مهم قبل از خرید وسایل منزل

قصد دارید تا وسیله جدیدی برای خانه‌تان خریداری کنید؟ قبل از خروج از منزل لحظه ای صبر کنید. شما باید چند اندازه گیری ضروری را انجام دهید و بعد از آن به فروشگاه بروید. این در حالی است که خیلی از مردم قبل از آن‌که برای خرید لوازم منزل از خانه خارج شوند، فراموش می‌کنند که این اندازه گیری‌ها را انجام دهند. ولی دانستن این اندازه ها به شما برای انجام یک خرید مناسب لوازم منزل و در نتیجه داشتن دکوراسیون مناسب در منزلتان کمک زیادی می‌کند.

اندازه گیری مهم قبل از خرید وسایل منزل

1- قبل از خریدن تشک، پتو و ... ابعاد تخت خواب‌تان را اندازه بگیرید:

شاید خیلی ساده و با یک کلیک بتوانید یک تشک "کوئین سایز" را برای تخت خواب‌تان سفارش بدهید و یا در فروشگاه، به طور حدسی این تشک را هم سایز با تخت‌خواب‌تان تشخیص دهید. اما آیا اطمینان دارید که تخت‌تان "کوئین سایز" است؟ باید قبل از خرید پتو، تشک، ملافه یا لحاف از سایز دقیق تخت‌خواب‌تان مطمئن شوید. ارتفاع تخت از زمین و قطر و کلفتی تشک‌تان در انتخاب روتختی یا پتوی مناسب برای تخت خواب‌تان خیلی مهم است.

کانتر آشپزخانه

2- ارتفاع کانتر آشپزخانه:

اگر قصد خرید چهارپایه برای دو طرف کانتر آشپزخانه را دارید، قبل از آن‌که از منزل خارج شوید، ارتفاع کانتر را اندازه بگیرید. این نکته خیلی مهمی ‌برای خریدن و یا سفارش دادن چهارپایه یا صندلی برای دوطرف کانترتان است. معمولا چهارپایه های معمولی (76.5 تا 81.5 سانتی متر ارتفاع نشیمن‌گاه) کمی ‌بلندتر از چهارپایه‌های مخصوص کانتر آشپزخانه (61 تا 66 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه) هستند. یک گزینه خوب برای شما، چهارپایه ای است که فاصله ای 20.5 الی 30.5 سانتی متری میان نشیمنگاه تا لبه میزش وجود داشته باشد. 

3- عمق وضخامت وسایل:

معمولا در هنگام خرید وسایل، افراد همیشه طول و عرض آنها را مدنظر قرار می‌دهند ولی باید عمق و ضخامت وسایل را هم درنظر داشت. اگر قصد دارید تا تابلویی را برای بالای تخت خواب یا مبل راحتی تان خریداری کنید، باید ضخامت آن را هم مدنظر داشته باشید.

صندلی نشینمن

4- صندلی نشیمن و ارتفاع پشت آن:

یکی دیگر از اندازه‌هایی که در هنگام خرید وسایل باید به آنها توجه کنید، ابعاد و اندازه صندلی نشیمن و ارتفاع پشتی آن است. باید این اندازه ها را با اندازه صندلی و وسایلی که درحال حاضر درخانه دارید مقایسه کنید. اختلاف فاحش میان اندازه‌ها و ابعاد صندلی‌هایی که دارید و صندلی‌هایی که قصد خریدشان را دارید، می‌تواند برای‌تان مشکل ساز شود. پس قبل از خرید وسایل جدید، اندازه وسایل قبلی‌تان را گرفته و مدنظر داشته باشید

5- ارتفاع لوستر و سایه ای که ایجاد می‌کند:

وقتی قصد دارید تا لوستر جدیدی برای خانه‌تان خریداری کنید، باید مطمئن شوید که ارتفاع آن با ارتفاع سقف منزل‌تان جور باشد. در عین حال سایه ایجاد شده توسط لوستر را هم باید در نظر بگیرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر