رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تأکید کرد

ضرورت ادامه حمایت‌های حقوقی و قضایی از صنعت، تولید و اشتغال

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر استمرار حمایت‌های حقوقی و قضایی از صنعت، تولید و اشتغال تأکید کرد.

ضرورت ادامه حمایت‌های حقوقی و قضایی از صنعت، تولید و اشتغالبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی بر استمرار حمایت‌های حقوقی و قضایی از صنعت، تولید و اشتغال تأکید کرد.

وی که در جمع مدیران و کارشناسان در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می‌گفت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» طی سال‌های اخیر و تمرکز ایشان بر حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید و افزایش سطح اشتغال در جامعه گفت: یکی از مهمترین راهبرد‌های اصولی ریاست محترم قوه قضائیه که در مقاطع مختلف مورد تأکید قرار گرفته حمایت حقوقی و قضایی از صنعت و تولید بوده است.

این مقام قضایی بیان کرد: بر همین اساس مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در قالب شورای قضایی و با محوریت دادگستری استان تلاش مضاعفی در این زمینه داشته است و بحمدالله در سایه تعامل و همیاری نهاد‌های وابسته شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بوده ایم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به برخی از این اقدامات خاطر نشان کرد: همانگونه که قبلا نیز تصریح شد در سایه اقدامات پیشگیرانه و اعمال مدیریت مطلوب قضایی و بدون تشکیل پرونده در محاکم در انتهای سال گذشته از بیکاری حدود 30 هزار نیروی کار جلوگیری به عمل آمد که در نوع خود قابل توجه و تقدیر می‌باشد.

وی افزود: این اقدامات در سال جاری نیز با تمرکز بر حوزه پیشگیری استمرار یافت به نحویکه با برگزاری جلسات متعدد در قالب جلسات مشترک مقامات قضایی با مدیران و مسئولان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، جلسات حل اختلاف در مرکز استان و جلسات کمیسیون‌های وابسته فرعی در شهرستان‌ها موارد خوبی به تصویب رسید و در سایه عمل به این مصوبات شاهد حل مشکل تعدادی از واحد‌های تولیدی در این مدت بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطر نشان کرد: براین اساس و طی سه ماهه اول سال 96 و در قالب کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان شاهد حل مشکل 40 واحد تولیدی از طریق سازوکار‌های موجود بودیم و به این ترتیب در همین مدت از بیکاری حدود 12 هزار نیروی کار پیشگیری به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم استمرار حمایت‌های حقوقی و قضایی مسئولان قضایی در سطح استان در حوزه صنعت، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: انشاء الله با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بر نحوه عملکرد مدیران به نحو مقتضی نظارت مؤثر صورت خواهد گرفت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان