ماهان شبکه ایرانیان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، طی پیامی جان باختن جمعی از دانش آموزان دختر هرمزگانی را در سانحه واژگونی اتوبوس ، تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حادثه اندوه باری که به جان باختن تعدادی از دانش آموزان فرزانه و نخبه استان هرمزگان و مجروح شدن جمعی دیگر از آینده سازان میهن اسلامی منجر شد ، موجب تألم و تأثر شدید اینجانب گردید.

بدین وسیله با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به ساحت مقدس بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )، اولیاء ،مربیان و همکلاسی های سوگوار این عزیزان و همچنین آحاد مختلف از ملت شریف ایران تقدیم می دارم.

جزای صابران و بارش رحمت و بشارت الهی را بر قلب های داغدیده ای که در این مصیبت عظمی به سوگ نشسته اند خواهانم و شفای عاجل و عافیت را برای مجروحین و مصدومین از درگاه خداوند رحمان مسئلت دارم.
دادگستری کل استان هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم پیگیری و تکمیل مراحل درمان حادثه دیدگان از سوی متولیان امر و دستگاه های مسئول ، آمادگی خود را به منظور شناسایی علل وقوع این سانحه و رسیدگی قانونی به هر نوع تخلف و قصور احتمالی اعلام می دارد.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین
محمد صادق اکبری
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان