‍۱۰ فیلمی که آغاز رابطه بین این سوپراستارها بودند [قسمت دوم/پایانی]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانطور که به یاد دارید گفتیم که در هالیوود اتفاقات جالبی رخ می‌دهد، یکی از این اتفاقات که خیلی هم نادر است، آغاز رابطه سوپراستارها در برخی فیلم‌ها است

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانطور که به یاد دارید گفتیم که در هالیوود اتفاقات جالبی رخ می‌دهد، یکی از این اتفاقات که خیلی هم نادر است، آغاز رابطه سوپراستارها در برخی فیلم‌ها است. بعضی از بازیگران معروف این شانس را داشته‌اند که بتوانند رمانس روی پرده را به زندگی واقعی خود ببرند. زوج‌های هنری که در زیر نام می‌بریم خارج از فیلم هم زوج‌های واقعی هستند و عشقشان را مدیون فیلم‌هایی هستند که در آن‌ها بازی کرده‌اند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 

 5- کیم بسینگر و الک بالدوین

کیم بسینگر و الک بالدوین

اسکرین شات: فیلم مرد در حال ازدواج

بیسینگر و بالدوین با هم بر یک فیلم در سال 1991 به نام مرد در حال ازدواج (Marrying Man) می‌کردند که این آغاز رابطه آن‌ها شد. آن‌ها رفتار و زندگی رمانتیک خود را در جلوی دوربین به نمایش گذاشتند که در ادامه در سال 1994 تبدیل به یک زندگی واقعی شد. تا 7 سال خیلی کم دیده می‌شد که آها درر مکان‌های عمومی بدون هم اهر شوند، ولی در سال 2001  برخلاف افکار عمومی از هم دیگر طلاق گرفتند که آخرین خری است که ما از این زندگی درهم‌شکسته داریم. هردوی آن‌ها در حال حاضر مجرد هستند. الک بالدوین مجری تلویزیون و بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌های معروفی که او در آن بازی کرده می‌توان به طلوع مرکوری اشاره کرد. کیمیلا ان «کیم» بــِسینگر، یک بازیگر آمریکایی و دست‌اندرکار صنعت مد است. او با بازی در فیلم‌های دیگِ هیچ‌وقت این‌رو نگو و بتمن معروف شد.

4-مگ رایان و راسل کرو

مگ رایان و راسل کرو

اسکرین شات: دلیل زندگی

این یک نامزدی سرگرم‌کننده و جالب بود. این زوج در حالی خود را در حال فیلم‌برداری در فیلم «دلیل زندگی» دیدند که کرو یک سرباز بازنشسته است که برای آزاد کردن شوهر مگ رایان که توسط شورشیان آمریکای جنوبی ربوده‌شده، استخدام می‌شود. این بازی به‌طوری می‌انجامد که آن‌ها در زندگی واقعی عاشق همدیگر می‌شوند و مگ رایان یک سال بعد از شوهر خود دنیس کواید طلاق می‌گیرد و رابطه خود با راسل کرو را شروع می‌کند که این یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات دنیای هالیوود را رقم میزند. راسل ایرا کرو بازیگر و نوازنده نیوزلندی است که برای ایفای نقش در فیلم گلادیاتور برندهٔ جایزهٔ اسکار شده است. مگ رایان هنرپیشه آمریکایی متولد 19 نوامبر 1961، از فیرفیلد، کنتیکت هست. آو در دانشگاه‌های کانکتیکت و نیویورک روزنامه نگاری خوانده‌است.

3- کریستن استوارت و رابرت پتینسون

 کریستن استوارت و رابرت پتینسون

اسکرین شات فیلم گرگ و میش

کریستن استوارت و رابرت پتینسون معروف‌ترین زوج مشهوری بوده‌اند که در دهه گذشته درباره آنها بحث شده است و این شروع آشنایی در فیلم معروف گرگ‌ومیش رخ داد. همه‌چیز برای شروع ازدواج داشت خوب پیش می‌رفت که خبر خیانت کریستین و علاقه او به روپرت سندرز کارگردان بریتانیایی پخش شد. این اتفاق ناگوار که در سال 2013 روی داد پتینسون را بسیار ناراحت کرد ولی او به عنوان یک مرد بزرگ استوارت را بخشید. خب خارج از زندگی واقعی این درباره فیلم باید بگوییم که دختر نوجوانی به اسم ایزابلا «بلا» سوان تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در فینیکس در آریزونا به شهر کوچک فورکس (به انگلیسی: Forks) در ایالت واشنگتن نقل مکان کند و در کنار پدرش چارلی زندگی کند. در مدرسه بلا با همکلاسی‌اش ادوارد کالن آشنا می‌شود. ادوارد در اصل خون آشام 109 ساله‌ای است که در ظاهر نوجوان 17 ساله‌ای به نظر می‌آید. البته ادوارد و خانواده‌اش فقط از خون حیوانات می‌آشامند. هرچند در ابتدا ادوارد سعی می‌کرده از این عشق دوری کند ولی بااین‌حال آن دو دل به یکدیگر می‌بازند. بلا ادوارد را خاطرجمع می‌سازد که مشکلی با خون‌آشام بودن او و خانواده‌اش ندارد. وقتی‌که سه خون‌آشام مسافر جیمز، لورن و ویکتوریا به شهر فورکس گذر می‌کنند، زندگی بلا دستخوش خطر از جانب آن‌ها می‌شود. خانواده ادوارد، یعنی آلیس، کارلایل، اِزمه، جاسپر، اِمت و روزالی به او کمک می‌کنند که از دست خون‌آشام‌ها فرار کند و زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا او را حفظ کنند. جیمز تمام سعی خودش را می‌کند تا بلا را پیدا کند.

 

2- مایلی سایرس و لیام همسورث

 مایلی سایرس و لیام همسورث

اسکرین شات آخرین آواز

مایلی سایرس و لیام همسورث با هم دیگر در فیلم آخرین آواز آشنا شدند و بیش از نیم دهه هست که دارند باهم به عنوان یک زوج خوشبخت زندگی می‌کنند. پس از فیلم آن‌ها چند سال باهم بودند تا در سال 2013 قرار شد باهم دیگر ازدواج کنند ولی در اواخر همان سال اعلام کردند که آن‌ها خیلی جوان‌اند و نیاز نیست به این زودی ازدواج کنند و ظاهراً از هم جداشده بودند ولی اواخر ظاهراً آن‌ها باز شروع به رابطه با همدیگر کرده‌اند و قرار است که امسال باهم دیگر ازدواج کنند. مایلی رِی سایِرس هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. او پس از بازی در نقش مایلی استوارت/هانا مونتانا در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت رسید. مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس 2006 بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. لیام همسورث بازیگر استرالیایی و متولد 13 ژانویه 1990 است از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم‌های عطش مبارزه و یک‌بارمصرف‌ها 2 اشاره کرد. او برادر کریس همسورث است.

 

1-الیزابت تیلور و ریچارد برتون

الیزابت تیلور و ریچارد برتون

اسکرین شات فیلم کلئوپاترا

کلئوپاترا فیلمی که در سال 1963 بر روی پرده سینما رفت دو تا از معروف‌ترین ستاره‌های سینما یعنی الیزابت تیلور و ریچارد برتون را گرد هم آورد. در فیلم یک رابطه عاشقانه جدی مابین آن‌ها شکل گرفت که رابطه به‌صورت قوی‌تری در خارج از فیلم هم ادامه یافت و آن‌ها در سال 1984 باهم ازدواج کردند. در دهه 1960 و 1970 هیچ‌کسی نمی‌توانست چشم خود ر از این زوج جذاب بردارد، این داستان خیلی طولانی نبود و در سال 1975 این دو از هم جدا شدند و تصمیم گرفتند که جداگانه زندگی کنند ولی دقیقاً یک سال بعد از طلاق هردوی آن‌ها دوباره ازدواج کردند. بانو الیزابت رزموند «لیز» تیلور، بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود. کلئوپاترا فیلمی حماسی و درام است که در سال 1963 توسط کشورهای بریتانیا، ایالات متحده و سوئیس و به کارگردانی جوزف ال. منکیه‌ویچ ساخته شد؛ و جالب است بدانید که در تمامی طول تاریخ سینما، کلئوپاترا به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌هایی محسوب می‌شود که تاکنون ساخته‌شده‌اند (با لحاظ کردن تورم). فیلم درمجموع نقدهایی آمیخته از نظرات مثبت و منفی دریافت کرد و منتقدان و تماشاگران عموماً نقش‌آفرینی تیلور و برتون را تحسین کردند. این فیلم در سال 1963 با فروش 26 میلیون دلار (در مجموع 57٫7 میلیون دلار) پرفروش‌ترین فیلم سال شد اما به دلیل هزینه ساخت آن که 44 میلیون دلار برآورد شده بود متضرر شد و بدین ترتیب کلئوپاترا تنها فیلمی است که عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را کسب کرده اما همچنان متحمل ضرر و زیان شده‌است.

 دفعه بعد که شما یک فیلم هالیوودی را نگاه می‌کنید، دقت کنید که روابط عاشقانه آن ممکن است ساختگی نباشد و آغاز یک زندگی جدید را رقم بزند. اکنون امثال این روابط بسیار زیاد است و بچه‌های زیادی هم به دنیا آمده‌اند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر