عطرهای مردانه و زنانه پاییز

عطر مردانه‌ امسال بسیار کامل به نظر می‌رسد.

عطرهای مردانه و زنانه پاییز

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

فصل‌ها که می‌گذرد، آب و هوا عوض می‌شود و باید متناسب با آن به عطر مورد استفاده خود نیز توجه کنید برخی افراد علاقه‌ای به این‌کار ندارند اما برخی دیگر هیچ‌گاه از عطرهای تابستانی در فصل سرد سال استفاده نمی‌کنند. در واقع تغییر دادن عطر مصرفی افراد باعث ایجاد تغییرات بزرگ در روحیه و حس و حال آنها می‌شود.

وقتی که هوا سرد می‌شود و شب‌ها طولانی‌تر، باید از عطرهایی که بیشتر رایحه‌ی مشک و چوب را دارند استفاده کنید. در این میان عطرهای مناسب پاییزی چیزی مابین عطرهای تازه و میوه‌ای تابستانی و عطرهای خاص زمستانی هستند. عطرهای پاییز بیشتر تند هستند، شما را سرزنده و شاداب می‌کنند و بوی پاکیزگی را می‌دهند. به خاطر داشته باشید که به هنگام استفاده از هر عطری آن را روی لباس‌های پارچه‌ای پاف نکنید بلکه مستقیم روی پوست بدنتان اسپری کنید تا بو و رایحه اصلی‌شان حفظ شود.

Burberry

این عطر همواره رایحه ادویه‌ها را در خود دارند مثلاً عطر فلفل سیاه، دارچین، اسطوخودوس و ترنج بی‌شک یکی از پر فروش‌ترین برندهای عطر مردانه در تمام دنیاست و دلیل آن نیز کاملاً روشن است. ترکیبات ادویه‌ای آن با آب و هوای مرطوب و سرد لندن بسیار سازگار است.

عطر مردانه‌ امسال بسیار کامل به نظر می‌رسد و می‌تواند غروب سرد پاییزی شما را گرم و لذت‌بخش کند و حال و هوای رمانتیکی را به وجود آورد. به خاطر ترکیبات آرام‌بخش موجود در عطر حتماً سفارش می‌کنیم که امسال پاییز آن را خریداری نمائید تا از رایحه‌ی چوب، برگ توتون، درخت گل ابریشم، شراب شیرینی و چرم لذت ببرید.  

Dior

دیور عطری است که عموم مردم آن را دوست دارند و همواره با ایجاد تنوع در رایحه باعث جلب رضایت بیشتر طرفدارانش می‌شود. عطر فارنهایت با طراحی خانه عطر کریستین دیور بوی چوب تازه را می‌دهد و برای آقایانی که طبع گرم دارند بسیار دلخواه است. بوی دیور عطر چرم، بنفشه، سدر و چوب صندل را دارد.  

Aramis

عطر کلاسیک آرامیس بوی چوب خشک را می‌دهد. این عطر محدودیت زمانی ندارد و برای آقایان بسیار مناسب است. بوی ادویه‌ها، مشک و چوب را می‌دهد و برای آقایان جنتلمن، عطری دلخواه است. عطر دیور، جزء عطرهایی است که ماندگاری بالا دارند و نخستین بار در سال 1964 به بازار عرضه شد.  

عطرهای زنانه پاییز

Dolce vita

خانه عطر کریستین دیور امسال عطر زنانه خاصی را به بازار عرضه کرده است با نام Dolce vita که بوی تند و کمی شرقی دارد دیور زنانه 2013 بوی چوب را می‌دهد و در آن ترکیبی از عطر گلهای مگنولیا، رز، دارچین، هلو، زردآلو و وانیل و چوب صندل نیز کاملا پیداست پیشنهاد می‌‌کنیم که از این عطر، روزها استفاده کنید با بو کردن این عطر ابتدا بوی هلو، دارچین و گریپ‌فروت را متوجه می‌شوید بعد از چند لحظه متوجه عطر مگنولیا، رز   می‌شوید و در آخر نیز بوی وانیل، صندل و سدر توجه‌تان را جلب می‌کند. 

Dkny

اگر این عطر را بو کنید، بدون شک با خود می‌گویید، « دی کی ان وای» عطر مورد علاقه من است و تا به حال چنین بوی فوق‌العاده‌ای را حس نکرده‌ بودم این عطر شیرین است ولی در عین حال سبک و ترد است. با استشمام آن بوی سیب را به وضوح متوجه خواهید شد که حس خوبی به شما می‌دهد. سیب‌ها تنوع زیادی دارند اما این یکی بهترین رایحه را دارد. 

Marc Jacabs

کمی زمان می‌برد تا متوجه عطر گلها در این عطر شوید. دیزی پاییزی عطر انگور را در خود نهفته دارد. این عطر، رنگ بنفش دارد بسیار تازه است و بوی شیرینی هم دارد. بسیار زنانه و لطیف است و برای خانم‌های با سلیقه منحصر به فرد بسیار مناسب است. 

Euphoria

کلوین کلین پاییز امسال بوی گلها را می‌دهد و برای خانم‌های جوان مناسب‌تر است. این عطر ته‌‌مایه‌های عطرهای تابستانی را دارد و بسیار سبک است. بوی ترد و شیرین شهد گلها که با میوه‌‌های آب‌دار ترکیب شده ، فوق‌العاده است همه می‌دانیم که عمر گلها بسیار کوتاه است ولی عمر این عطر نه می‌توانید با استفاده از آن خودتان نیز به این باور برسید بوی عنبر سفید و مشک به آن تازگی و طراوت بیشتری داده است. 

GIVENCHY

ترکیب جادویی از عطرهای لطیف و گرم و تازه را در این عطر احساس خواهید کرد. گویی این عطر را از گلهای سفید ساخته‌اند. ارگانزا از پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان است و همواره فروش بسیار بالایی دارد و از سال 1996 تاکنون این رویه ادامه داشته است جیوانچی امسال نیز بسیار کامل و بی‌نقص است و بوی گلهایی مثل ترنج، شکوفه‌های پرتقال و یاسمن در آن با عطر وانیل، جوز، عصاره گیاهان و سدر ترکیب شده است. 

Lancome

این عطر نیز زیباست. ترکیبی از عطر زنبق و سوسن با رایحه نعنا هندی، آن را منحصر به فرد و خاص نموده است. عطر لانکوم شگفت‌انگیز است کمی غیر عادی و متفاوت به نظر می‌رسد اما از این تفاوت حتماً خوشتان خواهد آمد و بی‌شک توجه شما را جلب خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر