سفر به دنیای زیبای عطرها

عطر درخت سدر و عطر درخت صندل، عطر تازه گل‌ها و میوه‌های درختان است.

سفر به دنیای زیبای عطرها

تحریریه ماهنامه دنیای زنان


بهترین رایحه‌ها

گل‌های میوه‌ای: این مجموعه گلچین شده پر از طراوت و زندگی است که از گل‌ها و میوه‌ها گرفته شده است.
عطر Victoria secret Bombshe (ترکیبی از بوی میوه و گل ارکیده) قیمت آن 5/45 دلار است و برای اطلاعات بیشتر به سایت victorias-secret.com مراجعه کنید.
عطر Many kay Thinking of you (ترکیبی از بوی هلو و گل سوسن) قیمت آن 30 دلار است. به سایت Mankay.com مراجعه کنید.

عطر Flirt! Luv-a-Licious (ترکیبی از بوی گل همیشه بهار و میوه لی‌چی). میوه لی‌چی یک میوه چینی است که گوشت سفید و هسته‌ای بزرگ دارد.
این عطر 35 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Kohs. Com مراجعه کنید.
Estee lauder Beautiful عطر بسیار ملایمی است که ترکیبی از بوی ملایم رُز و روغن ماندارین می‌باشد. قیمت این عطر 55 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت estee louder. Com مراجعه کنید.

نکته 
هارون تیلور، موسس شرکت عطر و ادکلن Pacifica می‌گوید برای آنکه بدانید رایحه واقعی یک عطر چیست، بعد از آنکه آن را زدید، نیم ساعت صبر کنید تا ببینید شیمی بدن‌تان چقدر بوی آن راعوض می‌کند. منظور از شیمی بدن، فعل و انفعالاتی است که در بدن رخ می‌دهد. به جای آنکه عطر را روی مچ دست‌تان پخش کنید، آن را روی آرنج‌تان پخش کنید.

چرا که بخش داخلی آرنج گرم‌تر از مچ دست است و زودتر بوی عطر را پخش می‌کند و شما زودتر متوجه می‌شوید عطر مورد نظرتان در طول روز چه بویی خواهد داشت.

نگهداری عطر

اگر عطر دلخواه خود را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید، بوی آن تا 5 سال نیز حفظ می‌شود. در واقع بهترین مکان برای نگهداری طولانی مدت عطر، داخل یخچال است.

عطرهای بسیار شیرین

اگر می‌خواهید بوی تعطیلات‌تان زنده شود، حتماً عطر Pacifia lndian coconut nectar بخرید. این عطر بویی شبیه وانیل و نارگیل دارد و قیمت آن 22 دلار است. 
برای اطلاعات بیشتر به سایت Sephora.com مراجعه کنید.

یک عطر شیرین که بویی شبیه بوی گریپ فروت و لیمو دارد، «Thymes agave Nectar cologne» با قیمت 32 دلار است. به سایت Thymes.com مراجعه کنید.
عطر «Brown sugar» عطری تازه، ترد و شیرین است که بوی آن ترکیبی از عطر مگنولیا و گیاهی به نام «پیچ امین‌الدوله» می‌باشد و 32 دلار قیمت دارد. به سایت Fresh.com مراجعه شود. 
عطر اسطوخودوس همراه با رایحه خامه وانیلی. بوی روغن اسطوخودوس در عطر Lavanila vanilla lovendar به آن یک ویژگی منحصر به فرد بخشیده است. این عطر 39 دلار قیمت دارد و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به Sephora. Com مراجعه کنید.

عطر شکوفه‌های درختان

عطر درخت سدر و عطر درخت صندل، عطر تازه گل‌ها و میوه‌های درختان است و وقتی که این عطرها در یک مجموعه جمع شوند، بسیار دلپذیر هستند:  عطر «Daisy Fuentes Mysterio» با بوی جذاب و وسوسه‌انگیز مشک، ارکیده و عطر چوب صندل 50/39 دلار قیمت دارد. می‌توانید به سایت Kohls مراجعه کنید. عطر «Country chic» رایحه شکوفه‌های پرتقال و سیب را دارد که با بوی درخت سدر و صندل ترکیب شده است.

قیمت این عطر 5/29 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت bath and body works.com مراجعه کنید.   عطر «Elizabeth Ar dents fiery pretty bot» بوی گرم کشمش یا انگور قرمز و درخت صندل را دارد و قیمت آن 52 دلار است. برای اطلاعات بیشتر به سایت Elizabeth.com مراجعه کنید. عطر توت همراه با اسانس چوب کشمیر،  مشک، گل ابریشم و گیاهی به نام شها Reveal by halle Berry و قیمت آن 28 دلار است. برای اطلاعات بیشتر به سایت halleberry Fragrance.com مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر