ماهان شبکه ایرانیان

دانستنی هایی درباره خانواده برد و جولی / حقایقی در مورد پدر و مادر مشهور و فرزندان آن‌ها

همراه بنیتا باشید تا شناسنامه تک تک اعضای خانواده برد پیت و انجلینا جولی را با هم ورق بزنیم.

همراه بنیتا باشید تا شناسنامه تک تک اعضای خانواده برد پیت و انجلینا جولی را با هم ورق بزنیم.

 Angelina Jolie, Brad Pitt and children - family facts MIRROR

تاریخ تولد برد پیت و آنجلینا جولی:

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975

برد پیت بانام واقعی ویلیام بردلی متولد 18 سپتامبر 1963
فرزندان:

مادوکس شیوان، متولد 5 اوت 2001، در کلمبیا، توسط آنجلینا در سال 2002 و دهم مارس به فرزندی پذیرفته‌شده است.

پکس سین، متولد 29 نوامبر 2003، متولدشده در ویتنام، در سال 2007 و پانزدهم مارس توسط آنجلینا به فرزندی پذیرفته‌شده است.

زاهارا مارلی متولد 8 ژانویه سال 2005، در اتیوپی، در سال 2005 و ششم ژوئیه توسط آنجلینا به فرزندی پذیرفته‌شده است.

شیلوه نوول در 27 می سال 2006 و نایروبی متولدشده است. شیلوه اولین فرزند رسمی و زاده شده توسط خود آنجلینا است.

دوقلوهای ناکس لئو و ویویینا در 12 ژوئیه سال 2008 متولد شدند و این دو نیز از فرزندان واقعی آن‌ها بوده‌اند.

بازیگر معروف هالیوودی آنجلینا جولی، زمانی که پسری اهل کلمبیا را به‌عنوان فرزندخواندگی خودش قبول کرد، مادر شد. اسم اصلی این کودک راث ویبول بود که پس از قبول فرزندخواندگی توسط آنجلینا، نام او به مادوکس شیوان تغییر یافت. این کار توسط خود جولی انجام شد. او این بچه را از یتیم‌خانه باتامبنگ (Battambang) در کامبوج به فرزندخواندگی قبول کرد. باوجوداینکه آنجلینا دران زمان با بازیگر هالیوودی بیلی باب نورنتون (Billy Bob Thornton) ازدواج‌کرده بود، اعلام کرد که به‌تنهایی سرپرستی این کودک را برعهده‌گرفته است و همسرش دران نقشی نخواهد داشت. او مادوکس را به‌عنوان فرزند اصلی خودش می‌دانست. پس از سه ماه که سرپرستی کودک به‌صورت رسمی به آنجلینا واگذار شد، او از بیلی طلاق گرفت.

آنجلینا در نقش یک مادر تنها تا سال‌ها به‌خوبی زندگی کرد، تا اینکه در سال 2005، در مجموعه‌ای به نام خانم و آقای اسمیت (Mr & Mrs Smit) که یکی از معروف‌ترین فیلم‌های آن زمان وبد با برد پیت هم‌بازی شد. از همان زمان شایعاتی مبنی بر رابطه این دو بازیگر مطرح، آغاز شد. برد پیت در آن زمان‌ها با جنیفر آنیسون (Jennifer Aniston) ازدواج‌کرده بود. آنیسون یکی از دوستان صمیمی آنجلینا هم محسوب می‌شد. رابطه آنجلینا و برد با یک لگد کاری درست‌وحسابی در فیلم خانم و آقای اسمیت شروع شد. برد بعد از مدتی از آنیسون طلاق گرفت و در مجامع عمومی و همه‌جایی که آنجلینا حضور داشت، خودش را ظاهر می‌کرد. آن‌ها همانند یک زن و شوهر در هالیوود باهم رفتار می‌کردند. در این زمان بود که مردم اصطلاح برانجلینا (Brangelina’) که ترکیبی از دو اسم برد و آنجلینا بود را به آن‌ها اختصاص دادند.

در سال 2005، آنجلینا تصمیم گرفت تا دومین فرزندخوانده خودش را انتخاب کند. یک دختر اتوپیایی بانام زاهاز. کودک در 8 ژانویه 2005 متولدشده بود و زمانی به فرزندخواندگی انجلیا درآمد که تنها 6 ماه از تولدش گذشته بود. اولین بار آنجلینا زاهارا را که توسط مادر قانونی خودش به نام یمسراچ (Yemsrach) نام‌گذاری شده بود و نامش توسط یتیم‌خانه به تِنا ادام (Tena Adam) تغییر کرده بود را در یتیم‌خانه‌ای که در ادیس آ بابا اتیوپی واقع‌شده بود، دید و به فرزندخواندگی قبول کرد. بعدازاینکه کارهای فرزندخواندگی انجام شد کودک به امریکا آورده شد. مادر او در هنگام زایمان به علت دردی که کشیده بود از دنیا رفته بود و یتیم‌خانه به علت اینکه او هیچ سرپرستی نداشت به سرپرستی او را قبول کرده بود.

رابطه او با برد در همان روزها آغازشده بود و آنجلینا فرزندخواندگی زاهارا را دوباره به‌تنهایی بر عهده گرفت. بااینکه برد نیز نامه‌های فرزندخواندگی را امضا کرده بود و قبلاً همان دو، این کار را یک تصمیم مشترک یادکرده بودند. در ژانویه 2006 برد پیت دو فرزند آنجلینا، مادوکس و زاهازا را رسماً به‌عنوان فرزند خودش بانام خانوادگی جولی-برد به ثبت رسانید.

  Angelina Jolie, Brad Pitt and children - family facts dailymail

از آن به بعد این خانواده به خانواده رنگین‌پوستان و رنگین‌کمان تغییر اسم داد. برد و آنجلینا بعدازاینکه برد کارهای فرزندخواندگی را به پایان رساند اعلام کردند که منتظر متولد شدن فرزند خودشان هستند (فرزند بیولوژیکی خودشان). آنجلینا زمانی که در نامیبیا، سواکوپموند (Shiloh Nouvel) حضور داشت زایمان کرد و نام فرزندشان را شیلوه نوول نهادند تاریخ تولد دقیق این کودک 27 می 2006 است. وقتی‌که اولین فرزند آن‌ها به دنیا آمد تمام طرفداران از اینکه آن‌ها بالاخره کودک خودشان را به دنیا آوردند، هیجان‌زده شدند، آن‌ها فقط تعجب می‌کردند چرا بعدازآن همه بچه این بچه را به دنیا آوردند! از آن به بعد این دو به‌عنوان جذاب‌ترین پدر و مادر دنیا شناخته می‌شدند. اولین عکسی که از شیلوه گرفته شد به مبلغ 4 میلیون دلار آمریکایی به مجله‌های آمریکایی و 3٫5 میلیون دلار به مجله‌های انگلیسی فروخته شد. سلام! هزینه این فروش عکس‌ها به یتیم‌خانه مشترک آنجلینا و برد پیت انتقال داده شد.

شیلوه تمام خصلت‌های زیبایی مادرش و جذابیت پدرش را به ارث برده بود. او هرچه بزرگ‌تر می‌شد پرانرژی‌تر و بازیگوش‌تر می‌شد، برخلاف خواهر خودش زاهارا که یک دختر مامانی شده بود. بعداً در خبرها پیچید که شیلوه علاقه شدیدی به لباس‌های پسرانه دارد و دوست دارد همیشه پسرانه لباس بپوشد، بنابراین پدر دست‌به‌کار شد و گویا در حدود 10 هزار دلار لباس پسرانه برای او خرید. حتی او تصمیم گرفت که جشن تولد خودش را همانند برادرش به‌صورت سربازی‌های فرضی بگیرند و خبری از شاهزاده و پرنسس نباشد.

در سال 2007، برای سومین بار آنجلینا و برد تصمیم گرفتند فرزند دیگری را به سرپرستی قبول کنند. بازهم دور دنیا را گشتند! این بار نوبت ویتنام بود، پسر 3 ساله ویتنامی به نام پکس سین. پکس در نوامبر سال 2003 به دنیا آمده بود و در یتیم‌خانه تام بینث (Tam Binh) و شهر هوشی مین (Ho Chi Minh) ویتنام زندگی می‌کرد. معنی اسم او اسمان آرام است، در لاتین پکس به معنی آرام و سین به معنی اسمان بود. بااینکه همه اسم واقعی او در تولید فام کوانگ سنگ (Pham Quang Sang) بوده است. اعتقاد مردم براین بود که اسم پکس توسط مادرش هنگامی‌که روزهای آخر عمرش را سپری می‌کرد پیشنهاد داده‌شده است.

آن‌ها تصمیم داشتند فرزندان خودشان را به 4 برسانند، آنجلینا در زمان جشنواره کن سال 2008 اعلام کرد که حامله است. برخلاف دیگر سلبریتی ها که معمولاً این خبرها را مخفی می‌کنند او به آشکار بیان کرد که حامله است و به اهمان لباس گشاد در مراسم حضور داشت. بعدها آن‌ها اعلام کردند که منتظر یک دوقلو هستند! و زمان تولد آن‌ها 12 جولای 2008 است. آن‌ها زمانی به فرانسه رفتند و فرزندان خودشان را در بیمارستان Lenval به دنیا آوردند. به احترام مادر آنجلینا که در سال 2007 فوت کرده بود اسم این دو کودک ناکس لئو و ویوینا نام‌گذاری شد.

همانند عکس فرزند قبلی، عکس این دو نوزاد هم برای اولین بار به مقدار 14 میلیون دلار به مجلات فروخته شد و هزینه آن به خیریه برد و جولی رسید. این بیشترین مبلغی است که بابت عکس کودک پرداخت‌شده است. بعدازاینکه عکس کودشان در مجله‌های معروف چاپ شد، نوبت به خودشان رسید. در مجله W آمریکایی عکسی عاشقانه از برد و آنجلینا به چاپ رسید. پرتره سیاه‌وسفیدی که خانواده برد و جولی را نشان می‌داد و ظاهر آنجلینا به علت شیر دادن به کودکان خودش کمی متفاوت شده بود. در این مجله آنجلینا در مورد تغذیه کودکان با شیر مادر نصیحت‌های خوبی کرده بود و ایده این کار توسط هنرمند دانیل ادواردز بود که در برهنه نشان دادن استاد است!

نوزادان و پدر و مادر به‌عنوان سفیران فرهنگی به گوشه‌های دیدنی دنیا ازجمله پراگ، فرانسه، ونیز و نیویورک سفر کردند. جولی-پیت بسیار سفر می‌کردند، آن‌ها خانه‌ای را در پوونس داشتند که باند مخصوص فرود هلیکوپتر داشت تا بتوانند به‌راحتی دران فرود و برخیزند.

باوجود فرزندان زیاد هنوز هم شایعاتی در مورد فرزند دیگر وجود داشت. معماهایی که همیشه به وجود می‌آمدند و از بین می‌رفتند. سپس تصویب شد که فرزند هفتم آن‌ها از سوریه خواهد بود. برد و آنجلینا تا زمانی که 6 فرزند داشتند هنوز ازدواج‌نکرده بودند و فرزندان آن‌ها از اینکه آن‌ها ازدواج‌نکرده بودند همیشه ناراحت بودند تا اینکه در اثر فشارهایی که آن‌ها به پدر و مادر خودشان آوردند، آن‌ها را مجبور به ازدواج کردند و به گردن برد کراوات و به جولی لباس عروس پوشاندند. آن‌ها بعدازاینکه ازدواج کردند فرزند هفتمی هم به جمع خانواده خودشان اضافه کردند و همچنان به‌عنوان مشهورترین پدر و مادر هنرمندان باقی ماندند.

حقایق خنده‌دار در مورد خانواده رنگین‌کمان:

مجسمه مومی شیلوه زمانی که 2 ماه داشت، در نیویورک ساخته شد و به موزه مادام تسو انتقال داده شد. شیلوه دوست داشت اسمش جان بود!

آنجلینا بر روی دست چپ خودش شش خال‌کوبی دارد که مختصات محل تولد شش فرزند خودش را نشان می‌دهد و شایعاتی وجود داشت که هفتمی را هم می‌خواهد خال‌کوبی کند.

یک مجسمه طلایی از آنجلینا به‌پاس شیر دادن به کودکانش درست‌شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان